проблеми с Land Cruiser 120
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 23 Апр 2010 16:18
проблеми с Land Cruiser 120
Мнение от bongobongo » 23 Апр 2010 16:49
имам ТЛЦ 120 D4D TTE версия на 120 000 км версия и се появиха следните проблеми, за които дори от сервиза на ТМ Ауто не могат да дадат смислено обяснение.
първо от известно време като паркирам колата под наклон с двигателя надолу, при запалване от ауспуха излиза гъст бял дим (като от трабант) придружен понякога с неравномерно работене двигателя, нещо като изкашляне, или пък силен шум. това става за около 10 секунди и след това се нормализира работата на двигателя. Разбрах че е имало и други такива случаи с ТЛЦ 120, като от ТМ Ауто обясниха че може да се дължи на запушени дюзи, а пък и било нормално при спиране при наклон нед някакви си градуси.
Обаче се появи и втори проблем, светна лампата за маслото и при паркирала кола с загрят двигател изтеглих пръчката за проверка на маслото, и от отвора за пъчката започна да изхвърля масло!
От ТМ Ауто обясниха че има високо картерно налягане, и че това е по-сериозният проблем. Направиха измерване на компресията на цилиндрите, но се оказа че е в границите на нормалното. Обясниха също че пушека при запалване под наклон се дължи именно на маслото което се стича по вентилацията на картера към турбото, но не могат да разберат от къде се получава това високо картерно налягане. Този проблем се появявал при силно износени двигатели, но абсурда е че това е двигател на 120 000км! почти нов. В края на краищата колата седи вече 2 дни разглобена в ТМ Ауто и още не могат да открият решение на проблема.
Моля за някакво компетентно мнение по проблема
дали има някой със подобни проблеми, и дали не става въпрос за
дефект на Тойота.
Благодаря предварително!
bongobongo
Bass_Man
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 23 Апр 2010 16:18
Мнение от bongobongo » 23 Апр 2010 18:29
bongobongo
Bass_Man
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 23 Апр 2010 16:18
Мнение от bongobongo » 23 Апр 2010 21:02
От ТМ Ауто ми казаха че без да отворят двигателя няма как да се разбере каква е повредата, а това хич не ми се иска....
странното е че компресията е сравнително Ок, като само един цилиндър има отклонение от 3 bar, което ми се струва доста малко. Т.е. може би става въпрос за микроскопични пукнатини или изкривявания в буталата и цилиндрите?
bongobongo
Мнение от Nedkow » 23 Апр 2010 23:06

Принципно трябва да има тръба или твърд маркуч, който да отвежда картерните газове към капака на клапаните или някъде след въздушния филтър, ако там е запушено парите най лесно излизат през нивела увличайки и масло

Не се сещам как е изпълнено това при 120ката но помоли да ти го покажат този маркуч и виж дали не е запушен тои или местата, в които влиза

Nedkow
мехаННика
Мнение от Nedkow » 24 Апр 2010 23:19
Колега всяка кола има вентилация на картера въпроса е как е изпълненомехаННика написа:Заклевам се не мога да разбера хора като бонгобонго.Щом не искаш да ти отворят мотора карай го на форумни баячки и дано му мине.При разлика в компресията 3атм какво има да се чудиш толкова.BTW маркучи за картерни газове има при жигулките и голфа не и 1KD.

Nedkow
Мнение от kiko » 25 Апр 2010 00:07

kiko
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 25 Апр 2010 01:16
Като се има предвид, че ресурса на такъв ДВГ е около 500 000 км, този си е още в младежка възрастkiko написа:Аз само бих добавил, че не бих определил двигател на 120000км като 'почти нов'...

Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 23 Апр 2010 16:18
Мнение от bongobongo » 25 Апр 2010 16:01
искам да ме разберете правилно, естествено е че с писане по форумите колата сама няма да се оправи,
просто исках да проверя дали някой е имал подобен проблем и как се е справил с него, за да имам някаква идея как могат да се развият нещата.
bongobongo
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 25 Апр 2010 19:48


Me4oKyX
Bass_Man
мехаННика
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта