Мнение
от asenasy » 22 Яну 2010 18:23
Преди да правиш нещо свързано с пари направи следното - спри на удобно право място, дръпни ръчната, последователно вдигни на крик предните гуми, запали двигателя, включи на четвърта или пета и внимателно отпусни амбреажа(долният ляв педал) остави търкалото да се върти и леко повишавай оборотите. Слушай за шумовете за който говориш. Ако ги има и при двете проби е диференциал или скорости. Ако шума липсва при едната проба се ориентирай към лагери, най-вече на главина.
Проблем с пета обикновенно изхвърля. Ремонт на зъбното колело, при здрава муфа до 70 лева. Демонтаж и монтаж - както намериш.
Ако е от скорости шума при различните предавки няма да е кратен на оборотите на двигателя. Само ако е лагер на основния вал ще бъде кратен. Ако е диференциял шума е кратен с оборотите на колелата, съответно двигателя.
Ако имаш стетоскоп за автомобили можеш да повториш пробата, но задължително на канал и съответните мерки за сигурност. Автомобила да не падне от крик и да мине през теб.
Пробите задължително да се извършат с една предна гума в движение, а другата в покой.
Ремонтирах скоростна кутия на японец, няколко пъти, ако те интересува ще ти дам телефон на монтьора.
Toyota RAV 4 - |,
Toyota Yaris,
Toyota Corolla.