Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Преди време установих, че Avensis-a 1.8 VVTi гори масло. От TOYOTA казаха, че е за смяна на сегменти, но нямали процедурата за 1.8, а имали само за 1.6 и ако я използват нея при смяната им щяло да си остане същото положение. Нещо някой да знае за тази процедура или да даде някакъв акъл. Благодаря!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Отново за VVTi и маслото
Nqkoj be6e kazal, 4e e ot gumi4kite na klapanite i kato gi smenil namalila razhoda na maslo.
Nqkoj drug, 6te ti kaje za procedurata po smqna na sigmentite!
Nqkoj drug, 6te ti kaje za procedurata po smqna na sigmentite!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... owforum=51
Tia VVT-i mai seriozno si goriat. Kolegite ot UK masovo se oplakvat i te ot gorene.
Eto edin citat ot tehnia forum:
There are 2 potential causes of the oil consumption. The first relates to Cracks in cylinder head, which was countermeasured in Feb 2001. As for the Block, all I can tell you on this is that countermeasure #1 was introduced in April 2002 which altered piston ring treatment, #2 involved drilling of oil channels, which was introduced in Jan 2003.
So if your car was built between start of VVT-I production in 2000/2001 & May 2002, you will potentially have the oil consumption issue. Anything built post May 2002 or possibly post Jan 03 should not exhibit this concern.
Tia VVT-i mai seriozno si goriat. Kolegite ot UK masovo se oplakvat i te ot gorene.
Eto edin citat ot tehnia forum:
There are 2 potential causes of the oil consumption. The first relates to Cracks in cylinder head, which was countermeasured in Feb 2001. As for the Block, all I can tell you on this is that countermeasure #1 was introduced in April 2002 which altered piston ring treatment, #2 involved drilling of oil channels, which was introduced in Jan 2003.
So if your car was built between start of VVT-I production in 2000/2001 & May 2002, you will potentially have the oil consumption issue. Anything built post May 2002 or possibly post Jan 03 should not exhibit this concern.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
da taka e,problema zasiaga dvigatelite ot parvite 2 god.na proizvodstvo-2001-2002god..TATl написа:http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... owforum=51
Tia VVT-i mai seriozno si goriat. Kolegite ot UK masovo se oplakvat i te ot gorene.
Eto edin citat ot tehnia forum:
There are 2 potential causes of the oil consumption. The first relates to Cracks in cylinder head, which was countermeasured in Feb 2001. As for the Block, all I can tell you on this is that countermeasure #1 was introduced in April 2002 which altered piston ring treatment, #2 involved drilling of oil channels, which was introduced in Jan 2003.
So if your car was built between start of VVT-I production in 2000/2001 & May 2002, you will potentially have the oil consumption issue. Anything built post May 2002 or possibly post Jan 03 should not exhibit this concern.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
specialno za toia problem garanciata zakoli s tezi dvigateli be6e udaljena ot 3 na 5 god i 150000km.max-2 написа:Преди Тойотата имах Жигула на 280000км (семейна кола, от нова-77г.), без да е отварян двигателя и в добро състояние-1-1.5л масло за7-10000км., така 4е по-горното е срам и позор за Тойота!

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Горенето го има, за съжаление е доста често явление за тоз модел двигатели. Получава се не от гумичките на клапаните (въпреки че при отстраняване на проблема се сменят и те), а се получава от "задържане" на сегментите в каналите на буталото. Т.е. размера на сегмента и на канала на буталото не са паснати както трябва, и затова сегмента се "свива" и остава в канала. Кофти картинка, но ремонта минава гаранционно в повечето случаи, и след смяната, проблема е 100% отсртанен и то не само за още 80000км, ами изцяло 

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
pesho,kato ti izchezva masloto i vijdash che namaliava kato go zasichash na prachkata,znachi go harchi,pri polojenie che niama techove,logichno e. laugh.gifПешо написа:А как може да се познае дали една кола харчи масло или дали има проблем с сегментите , без да се отваря двигателя .
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
!!!!!!!!ЗЛАТНО ПРАВИЛО!!!!!!!!!!
Бръкнете с показалец в "дупето" на колата (ауспуха)
Пръста ви ще стане черен (много или малко) размажете чернилката с палеца си и се опитайте по този начин да я изтриете от пръстите си (размазвайки с показалец и палец) ,ако чернилката почти изчезне всичко е наред, ако обаче не може да я махнете, значи двигателя гори масло!
В най-лошия случай ауспуха си е направо мазен и много тъмно черен!!!
Бръкнете с показалец в "дупето" на колата (ауспуха)
Пръста ви ще стане черен (много или малко) размажете чернилката с палеца си и се опитайте по този начин да я изтриете от пръстите си (размазвайки с показалец и палец) ,ако чернилката почти изчезне всичко е наред, ако обаче не може да я махнете, значи двигателя гори масло!
В най-лошия случай ауспуха си е направо мазен и много тъмно черен!!!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Da,sigurno e!!!!problema e vsledstvie ot tehnologichen defect,za koito otgovornost nosi TOYOTA.tochno za tezi VVT-I motori /2001-2002GOD./GARANCIATA E UDALJENA NA 150000KM. ILI 5 GODINI.Taka che tarsi si pravata!!!Razbira se tryabva da im predstavish servizna knijka s nadlejno popalneni periodi za smiana na maslo.nickyg написа:Towa s udyljenata garanciq sigurno li e? Az imam syshtiq problem, no sym izwyn garanciq. Ot TOYOTA mi iskat 1500 lw za remont
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Deks_2002 и 3 госта