Буст клапан

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Буст клапан

Мнение от DANIEL » 23 Дек 2005 22:52

След ремонта на турбото почнах да се замислям за разни глупости biggrin.gif
значи, ще съм благодарен ако някой ми разясни повече за тези клапани, а и не само за тях, а всизко което може да се се сложи на този двигател 3S-GTE
Изображение
ИзображениеИзображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 24 Дек 2005 04:56

ne znam kakvo tochno snachi boost klapan, no mai na boost controllerite (ruchnite, ne elektronnite) im kazvat valves shtoto to si e tova.

pozvoliavat da povishish boost-a nad tozi na koito e prujinata na wastegate-a. demek ako tvoia hi boost sega a 9psi mojesh da go vrutnesh na 12psi s taia djadja. mehanichnite sa eftini no pri po hladno vreme se poluchavat boost-spikes, i te ne mogat da reagirat dostatachno burzo, boost-a se kachva do 20-25 psi i ti se scepvat butlata :-D

taka che ako shte pravish neshto takova sabirai pari za elekrtonen boost controller.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 24 Дек 2005 10:37

говоря за този клапън, който при отнемане на газта и превключване на скоростите изпуска в атмосферата налягането между тубината и инжекцията и по този начин байпаса не отваря и турбото запазва набралите си обороти. до колкото знам са два вида, електрически и механични, и двата общо взето се влияят от клапата на инжекцията, демек като се затвори. Чувал съм и за механични с пружина, които нямат оправление, а отварят на дадено налягане
А и за този буст контролер ако може някой да ми разясни повече
Изображение
ИзображениеИзображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 24 Дек 2005 11:13

DANIEL написа:говоря за този клапън, който при отнемане на газта и превключване на скоростите изпуска в атмосферата налягането между тубината и инжекцията и по този начин байпаса не отваря и турбото запазва набралите си обороти. до колкото знам са два вида, електрически и механични, и двата общо взето се влияят от клапата на инжекцията, демек като се затвори. Чувал съм и за механични с пружина, които нямат оправление, а отварят на дадено налягане
А и за този буст контролер ако може някой да ми разясни повече
BOV=Blow-Off
Търси го между турбото и дроселната клапа. Ако нямаш - всякакъв върши работа (което не значи че са еднакви де), има значение дали е рециркулационен тип или не.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 25 Дек 2005 01:19

ne moga da poviarvam che celicata niama da ima BOV!! shtom moia motor imashe stock ...

ako e sas AFM mai shte triabva da sloji takava deto da recirkulira, ako e s MAP moje i v atmosferata da dump-va
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта