Помагайте, CELICA 4WD

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 01 Дек 2005 00:44

Japanese написа:
Znam be! NAli taq kola gi razbiva6e po ralitata v na4aloto na 90-te. laugh.gif Misulta mi be6e kude mogat da se prilojat tezi opcii na difernciala v normal driving conditions?! smile.gif
NE MOJESH DA GI PRILOJISH V NORMALNI DRIVING CONDITIONS!!! ne vijdash li che na Viscous Free Mode i FF Mode pishe "NEVER USE THIS DURING NORMAL DRIVING."
na takava Celica nikoga ne sam popadal, za tova i samo moga da predpolagam koe kakvo e ot prochetenoto. Viscous poprincip e tip LSD, t.e. predpolagam che vrazkata mejdu predni i zadni kolela v sluchaia e chrez Viscous LSD. tai kato biah izprintil i drugi stranichki otnasiasti se do tazi kola(Lorda tiah ne gi e postval), tam pisheshe che pri tazi kola normalnoto razpredelenie e 50/50 predni/zadni kolela, ako niakoi ot kolelata pochnat da priplazgvat, togava silata se premestva kam kolelata s po dobro sceplenie(promeniaiki proporciata 50/50) blagodarenie na tova LSD. ako minesh na Viscous Free Mode, do kolkoto az bih go talkuval si se prevrasta v otvoren differencial i togava silata ste otiva kam kolelata s po-malko sceplenie. kakvo prilojenie ima tova? predstava si niamam, moje bi za niakakvi testove do kat kolata e vav vazduha ili koi znae. v FF Mode zadnite kolela se izkluchvat i stava FWD kola, no pishe che moje da si precakash kolata ako karash taka. kakvo prilojenie ima? predpolagam za kat hodish na Dyno da merish konete, tai kato tam niama kak da meriat do kat 4 kolela se vartiat(kolata leko ste im izbiaga). dali tova e istinskata prichina? predstava si niamam.

inache ne znam zasto taz djaja ne ste da se varne v Viscous Mode. bih si predstavil che zabci podobni na tezi koito prevkluchvat skorostite triabva da vleziat niakade che da varnesh funkciata na LSD-to. probvai da mradnesh prednite poluoski i zadnia kardan v razlichni pozicii, moje bi taka ste go namestish v pozicia v koiato ste mojesh da go varnesh v originalnoto si polojenie wacko.gif
->

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 01 Дек 2005 01:39

Според мен Viscous Free Mode означава, че се елиминира действието на виското - 4х4 автомобилите от този тип по принцип са FF и 4х4 има само тогава, когато предните колела превъртят - поне на субару е така - трябва да има разлика в скоростите на въртене на колелата от предния и задния мост - само тогава работи виското. Няма проблем да се мери на дино, но трябва да може да се изключва.

ALTEZZA е прав, трябва да може чрез превъртане на полуоските да се напасне и превключвателя да влезе - може би е някакъв клин, който влиза само при определено положение на полуоските - не виждам друг начин да се елиминира виското, то е капсуловано.
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 01 Дек 2005 06:02

Мда ,требе да доиде на точния зъб дето вика НиваДжиите.

На Нивата е така си бех блокирал Централния ,и са прибрах от Монтана на Блокирал. Пристигам У Софето ,ааааааааа да го отблокирам и *** не става. Питах на тогавашния Маилинг Лист (1995-та немаше форуми) и онея викат - отиваш на некои кър и почваш да клатиш НАПРЕД-НАЗАД ,та отидох клатих ,клатих 20мин и накрая го изключих. После един от УБО ми каза за "точния зъб"...
Изображение

Гост

Мнение от Гост » 01 Дек 2005 10:08

LordDigital написа:След като го прочетох това са сетих ,че може би наи-бързия Опел във Българиа (Вектра Косуарт ,4х4 Виско като на AllTrack-а) ,е само със предно точно заради базъкни със същата ръчка ,бил я блокирал човека и на заден ход строшил раздатката!
Не при мен нещата бяха други, а и 4х4-то на орела няма нищо общо с това на Селиката, мноооооооо години по назад е орела няя ко да са лъжем biggrin.gif Аз на колата нямам такава ръчка, моята раздатка има хидравлично управление което се използва за отключване на задния мост когато се натисне спирачката при скорост над 25км/ч пусне ли се спирачката пак се включва 4х4-то. Това е с цел при спиране рязко в завой да не та изпревари задницата, щото това е негативен ефект на всички 4х4 коли със средно виско, преди и на Ланчията ми го имаше тва. Натиснеш ли рязко спирачка в завой с такава кола все едно си дръпнал ръчна biggrin.gif и именно за тва е сложено отцепването на задния мост при Опела. При мен проблема беше че тряяше да карам на едното състезание в Добрич и си бях събрал раздатката за няколко часа като я блокирах механично и съответно доста елементарно като си давах ясна сметка за последствията които могат да се случат..........проблем на състезанието нямаше, но после ме домързя да махна раздатката и да я напраа както си требе т.е да я блокирам както си требе и.........след две седмици непрекъснато каране и са e*e мамата, отвори са направо корпуса щото блокировката която бях сложил са беше изметнала biggrin.gif Освен това като казвам блокирам имам предвид че блокирам не виското(понеже това е доста глупаво biggrin.gif ) а блокирам това задния мост да се отцепва при спиране т.е един друг хидравличен съединител който е сложен в раздатката освен виско съединителя wink.gif

А в случая на Даниел, проблема му според мен е наистина в това че не може да дойде на зъб, да я вдигнат на подемник и някой да върти коя да е от гумите и според мен лоста ще си влезе като у тях си без проблем wink.gif

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 01 Дек 2005 16:58

Anonymous написа:А в случая на Даниел, проблема му според мен е наистина в това че не може да дойде на зъб, да я вдигнат на подемник и някой да върти коя да е от гумите и според мен лоста ще си влезе като у тях си без проблем wink.gif
и аз смятам да я вдигна, ама на трупчета в гаража, щото не искам да рискувам да я карам така
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 01 Дек 2005 20:51

оплаши се biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif докато я вкарам на канала и се е наместило,
благодаря на всички за полезната информация, добре че не я подкарах само на предно, както ме съветваха старите собственици, дано те, да не са я карали много така
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 01 Дек 2005 21:42

DANIEL написа:оплаши се biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif докато я вкарам на канала и се е наместило,
благодаря на всички за полезната информация, добре че не я подкарах само на предно, както ме съветваха старите собственици, дано те, да не са я карали много така
Here you go! :thumbsup:
Ti kato q vze nali be6e na naj-gornata poziciq?
Tova da ti e za urok drug put kato ne znae6 ne6to po-dobre ne go pipaj, a purvo se dopitaj do foruma!!! smile.gif
Tuka ALTEZZA-ta hodi po tumni dobi do serviza da printira info ot debeli knijki na Toyota University! Moje da go arestuvqt nqkoq no6t zaradi takiva kato teb! mad.gif laugh.gif tongue.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта