Здравейте колеги,
Днес ми се случи нещо, което бях загубил надежда, че е възможно в България.
Накратко. Преди седмица запазих час в официалния сервиз за да тестваме хибридната батерия и общото състояние на една Тойота, която бях готов да купя. Момчетата от сервиза първо бяха любезни, второ бяха много компетентни и така ми спестиха една лоша покупка и съответно 15000 лева. Намериха всички несъответствия на автомобила с обявата, всички липси по него и всички интервенции и направени промени.
Няма да изброявам поименно всички приемчици, механици и други служители на сервиза, защото не ги заная по име, но ще кажа само: Благодаря ви момчета за професионалното отношение!
Благодарност към момчетата от официалния сервиз на Тойота Стара Загора
Благодарност към момчетата от официалния сервиз на Тойота Стара Загора
Ще използвам старата си тема за да изкажа отново благодарност на старозагорския официален сервиз на Тойота. И най-вече на тенекиджиския и бояджийски отдел с ръководител Елица за добре свършената работа.
Преди няколко седмици някакъв бакшиш удари задницата на чисто новия ми Ярис на паркинг и освен голямо количество жълта боя остави и голяма вдлъбнатина. Забрави само да си остави данните, за да се възползвам напълно от каското.
След професионалната намеса на служителите от сервиза, колата изглежда като нова.
Благодаря ви!
Преди няколко седмици някакъв бакшиш удари задницата на чисто новия ми Ярис на паркинг и освен голямо количество жълта боя остави и голяма вдлъбнатина. Забрави само да си остави данните, за да се възползвам напълно от каското.
След професионалната намеса на служителите от сервиза, колата изглежда като нова.
Благодаря ви!
Yaris Hybrid XP210
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 32 госта