Страница 10 от 16

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 25 Май 2022 22:44
от vfr800
Monster написа: 22 Апр 2022 00:38 За мен е любопитно кога ще успеят да пуснат моделa bZ Small Crossover, дали той ще има версия с 2 мотора и на каква цена. От известно време си мисля, че ако някой пусне малка 4x4 електричка с добър пътен просвет, бих купил такава като втора кола в семейството основно за градски пътувания. В тази връзка ще следя с интерес новини за този модел.
електрическа, 4х4, добър просвет и градска кола няма как да съществуват в едно изречение. Цената ще е твърде висока и такъв продукт просто е непродаваем освен , ако не е някое много скъпо кифленско изпълнение, но тойота едва ли ще се цели в тази таргет група по много причини :) не че няма CHR-и 4х4 , ама 95% от продадените са на предно.

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 23 Сеп 2022 21:32
от Filbor
Това, което си мислех за bZ5 се оказа bZ3 седан. Ще се появи първо в Китай през 2023, а в Европа през 2024:
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... la-model-3
Тъй като си партнират с BYD (https://bydeurope.com/article/303) ще се използва Blade lithium iron phosphate battery
  • Размери: 4725мм дължина, 1835мм широчина и 1475мм височина.
  • Мощност: вариант със 180к.с. и друг с 241к.с.
  • Тегло: 1710-1840кг
  • Максимална скорост: 160 км/ч

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 17 Ное 2022 12:43
от Filbor

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 07 Мар 2023 14:36
от Filbor
ufer написа: 24 Фев 2023 13:43 Ето още една красавица...
Електрическа Супра от 2025-2026 ?

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 07 Мар 2023 15:01
от slowtraveler
Ба го - къде ще слагам винОто - то туй няма багажник :)

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 07 Мар 2023 15:12
от ufer
Ремарке и в него бурето... tooth.gif

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 07 Мар 2023 16:07
от mapamop
Егати ремаркето да остиска на скорости вероятно над 190-200. И еб*си здравото и аеродинамично буре, които ще се предлагат в комплекта за нашия пазар.
С тоя просвет обаче ще е затруднено посещението на повечето казани за ракия, бостана с дините и разни други такива подобни обекти.

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 11 Май 2023 18:44
от Filbor
-

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 16 Май 2023 01:49
от danielyaris
Чудя се каква ще е цената tooth.gif

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 14 Юни 2023 11:09
от Filbor

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 06 Юли 2023 11:23
от Filbor
Filbor написа: 28 Ное 2019 13:01 ... има Lexus UX 300e през 2020
Обновили са модела с по-голяма батерия:

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 15 Юли 2023 15:53
от jim_beam
https://www.diepresse.com/13440214/1200 ... derakku-an

2028 предполагат, че ще започне серийно производство на батериите с 1200км пробег при 10 мин. зарядно време. Второто поколение с 1500км.
Ако верно стане така май ще слезем от талигите с ДВГ.

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 14 Ное 2023 03:54
от LEXUS
Тойота правят всичко възможно да изостанат с електрическите автомобили както германците бяха изостанали с хибридите. Добре че изгониха г-н Тойода състезателят, че от фалшиви Супри с компоненти БМВ не се печели. Изобщо сбъркана стратегия. Вярно,с краткосрочни успехи, но дългосрочната визия липсваше при Тойода. Не може Фолксваген да продава почти пълна гама ел.автомобили,а ти да имаш един неуспешен като пробег и ефективност BZ4x. Това е технологичен провал,за който някой трябваше да понесе отговорност. И я отнесе баш шефа,който си е и отговорен за посоката.
Фолксваген бяха същата ретроградна марка с TDi-тата преди десетина вече години, смениха мошеника Мартин Винтеркорн, шеф на Фолксваген по това време, назначиха ново ръководство начело със спасителя на Фолксваген след дизеловия скандал Матиас Мюлер, който пое напълно нов курс за компанията на 180 градуса от тогавашния ретрограден дизелов курс и пое в посока към пълна електрификация на тази безнадеждно изостанала технологично преди десетина години марка. Тойота беше десетилетия напред по отношение на електрификацията и новите технологии с хибридите си тогава. Фолкссваген изглеждаше като допотопна технологично марка,каквато и беше, дори дизеловият скандал го доказа. Но мисълта ми беше ,че за няма и 10 години, дори за малко повече от 5 години Фолксваген се превърна в коренно различна марка с различен имидж- новаторска,технологична, модерна,еко. Значи могло, само трябват правилните хора с правилните стратегии. Днес Тойота е догонващата и изостанала технологично по отношение на ел.автомобилите марка, защото пое по грешен курс, благодарение на Тойода, който заложи на ефектното,а не на ефективното. Ефектният външен вид и бмв-та с емблема Супра не донасят дълготраен успех,особено в 21 век, в ера, в която производителите се състезават в новите еко технологии. Не може да продаваш ако нямаш такива неемисионни автомобили в ЕС и САЩ. Хибридите са перфектни, но са преход към водорода, Тойота го има и ел.автомобилите, поне на този етап.
Причината за пенсионирането на Тойода според мен са акционерите и борда на директорите,които доста късно се престрашиха да направят този ход, за да намалят бъдещи загуби.

Днеска чета за новия VW ID7, ами освен че изглежда феноменално - хем консервативен, хем някак модерен лифтбек със страхотен син металик,ама много добър нюанс, вътре интериора- няма скоростни лостове допотопни като в Тойотите, дори в приус са оставили вместо плъзгач или джойстик нещо като ск.лост, в кой век са дизайнерите на Тойота?
ID7 - широк интериор, електронно табло,в контраст Yaris GR е с механични стрелки като Тойота Старлет от 98-ма година! Разликата е ,че Старлета е с по-красиво табло. ID7 освен че е с дизайнерско широко и ниско табло и ел.километраж като в Приус никъде няма бутони, всичко е тъч скрийн и тактилни повърхности, колата просто изглежда модерно. В контраст няма нито една Тойота без копчета,бутони и едва ли не шалтери. Що за идиотия е това не знам.
Ясно е ,че света върви към по-модерното, по-новото, по-технологичното. Тойота върви наобратно. Това е като да настояваш да монтираш карбуратори,а не инжекциони. Или да не монтираш електронно виртуално табло,а такова с механични стрелки. Така няма да спреш прогреса, просто ще имаш най-консервативните клиенти. Но проблемът е,че дори консервативните вече започнаха да се сравняват с другите и като гледат Тесли и нови Хюндаи и Фолксвагени някак си да си купиш кола със стрелки и копчета те връща славно в 90-те години на 20 век.

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 14 Ное 2023 07:23
от biro
LEXUS написа: 14 Ное 2023 03:54 скоростни лостове допотопни като в Тойотите
Bz4x няма ск.лост. Съгласен съм, че е по-назад технологично, но окачването е по-добро от на ID4.

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 14 Ное 2023 12:46
от WoLF
За всеки влак си има пътници. Влязох в новите ФауВе-та... Навсякъде лъха на пестене и е така от времето на TDI. За мен това поколение е агресивното, да се наместят на пазара широко. Времето ще покаже костенурката или заека(костенурката не е задължително да е Тойота). Аз лично се отказах да се метна в немския влак и предлагам на хората около мен също да изчакат второ поколение :thumbsup: