Toyota bZ4X

Потребителски аватар
Filbor
Мнения: 789
Регистриран: 16 окт 2014 15:39
Репутация: 86
Местоположение: Бургас - София
Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135

Toyota bZ4X

Мнение от Filbor » 29 окт 2021 18:02

Прикачени файлове
toyota-bz4x-specs-japan-20211029.png
toyota-bz4x-specs-japan-20211029.png (88.9 KБ) Видяна 7325 пъти
08.2014-11.2021
Изображение

Потребителски аватар
Filbor
Мнения: 789
Регистриран: 16 окт 2014 15:39
Репутация: 86
Местоположение: Бургас - София
Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135

Toyota bZ4X

Мнение от Filbor » 17 ное 2021 20:23

https://eu.motorsport.tv/insideevs-us/v ... age/129620
Спецификацията за САЩ:
Прикачени файлове
toyota-bz4x-specs-us-20211117.png
toyota-bz4x-specs-us-20211117.png (138.79 KБ) Видяна 6833 пъти
08.2014-11.2021
Изображение

Потребителски аватар
Filbor
Мнения: 789
Регистриран: 16 окт 2014 15:39
Репутация: 86
Местоположение: Бургас - София
Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135

Toyota bZ4X

Мнение от Filbor » 09 дек 2021 22:11

Прикачени файлове
Preview bZ4X.JPG
* предполагаеми данни
Preview bZ4X.JPG (60.22 KБ) Видяна 6246 пъти
08.2014-11.2021
Изображение

Потребителски аватар
Monster
Мнения: 118
Регистриран: 09 ное 2021 10:50
Репутация: 58
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 PHEV

Toyota bZ4X

Мнение от Monster » 23 фев 2022 22:40

Вече и в българския сайт на Тойота: https://www.toyota.bg/new-cars/coming-soon/bz4x

Според информацията най-долу, този модел ще е наличен (предполагам за поръчка) от средата на тази година. Колко ще се чака за доставката му не пише tongue.gif .

Потребителски аватар
Filbor
Мнения: 789
Регистриран: 16 окт 2014 15:39
Репутация: 86
Местоположение: Бургас - София
Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135

Toyota bZ4X

Мнение от Filbor » 31 мар 2022 13:04

Как да се зарежда:
08.2014-11.2021
Изображение

chukich
Мнения: 583
Регистриран: 13 юли 2010 15:57
Репутация: 104
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine

Toyota bZ4X

Мнение от chukich » 12 апр 2022 15:02

За да се избегне негативния ефект на тези черни елементи по калниците черното май най-много ще и ходи.
Вижте я в черно! На мен по-скоро не ми харесва интериора.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Потребителски аватар
Monster
Мнения: 118
Регистриран: 09 ное 2021 10:50
Репутация: 58
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 PHEV

Toyota bZ4X

Мнение от Monster » 12 апр 2022 22:09

На мен и в тъмно сиво ми харесва (както в долното ревю). Но пък мен тези черните петна не ме дразнят :D .


chukich
Мнения: 583
Регистриран: 13 юли 2010 15:57
Репутация: 104
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine

Toyota bZ4X

Мнение от chukich » 12 апр 2022 22:41

RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Потребителски аватар
Monster
Мнения: 118
Регистриран: 09 ное 2021 10:50
Репутация: 58
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 PHEV

Toyota bZ4X

Мнение от Monster » 17 юни 2022 23:44

Вече има излязла предварителна ценова листа за юни. Накратко - ако се сравнява най-евтината 4x4 версия с предлагания модел на Rav4 PHEV, bZ4X излиза с около 12 хил. лв по-скъпо.

chukich
Мнения: 583
Регистриран: 13 юли 2010 15:57
Репутация: 104
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine

Toyota bZ4X

Мнение от chukich » 19 юни 2022 18:49

Monster написа:
17 юни 2022 23:44
Вече има излязла предварителна ценова листа за юни. Накратко - ако се сравнява най-евтината 4x4 версия с предлагания модел на Rav4 PHEV, bZ4X излиза с около 12 хил. лв по-скъпо.
Но пък версията с предно, която всички от ревютата в ютюб предпочитат, е по-евтина от rav4 PHEV. Дори днес точно се замислих ако трябва да избирам между bZ4X и rav4 PHEV какво бих избрал :D не стигнах до решение wacko.gif

Въпреки това мисля, че трябва да минат поне няколко години докато електричките ср наложат пред останалите. 100К + ми идва множко за кола, с която трудно ще стигна от София до Варна без зареждане.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Потребителски аватар
mapamop
Мнения: 2031
Регистриран: 28 юли 2019 12:49
Репутация: 378
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005

Toyota bZ4X

Мнение от mapamop » 19 юни 2022 23:15

offtopic.gif
chukich написа:
19 юни 2022 18:49
трудно
То и със фосилна може да го направиш, ама ще трябва доста да се раздадеш.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Потребителски аватар
Monster
Мнения: 118
Регистриран: 09 ное 2021 10:50
Репутация: 58
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 PHEV

Toyota bZ4X

Мнение от Monster » 20 юни 2022 02:39

chukich написа:
19 юни 2022 18:49
Но пък версията с предно, която всички от ревютата в ютюб предпочитат, е по-евтина от rav4 PHEV.
Това е ако се гледа най-ниското ниво на оборудване. Реално следващото ниво (Executive) добавя екстри, които ги има и в предлагания модел на Rav4 PHEV и съответно bZ4X излиза с 6 хил. лв. по-скъп (дори и във версията с предно). За мен 4x4 си е важна екстра (особено зимата), която в случая на bZ4X струва едни допълнителни 6 хил. лв. и тогава разликата с Равката набъбва до 12 хил. лв. Интериорно и екстериорно нещата са доста субективни, така че там "всеки сам си преценя" плюсовете и минусите (въпреки приликите в размерите, решенията като дизайн са доста различни и вън и вътре). Като характеристики - освен ограничения пробег на чистата електричка, като минуси могат да се запишат и около 100 конски сили по-малко и също така по-ограничена максималната скорост. Това с максималната скорост не би трябвало да е съществен аргумент предвид, че 160 км/ч пак е повече от максимално разрешената в България. Друг е въпросът какво става с пробега на електромобила при такива скорости...

Относно избора между двете - ако човек няма пътувания по-дълги от 300-400 км на ден, то bZ4X е възможен избор (въпреки, че има доста конкурентни като цена, размери и екстри чисто електрически модели на пазара). В моя случай в рамките на година имам преобладаващи градски пътувания от под 40 км на ден, известен брой извънградски, влизащи в рамките на 100-200 км на ден и дузина извънградски пътувания, които са над 400-500 км на ден.

Потребителски аватар
LEXUS
Мнения: 3613
Регистриран: 01 апр 2005 02:06
Репутация: 90
Местоположение: София

Toyota bZ4X

Мнение от LEXUS » 20 юни 2022 17:02

Тази мода да се карат джипове в града и по магистрала кара разсъдъкът ми да опонира. :D Предвид това,че го смятам за неособено практично решение, се питам Тойота кога ще изкарат рационален електрически градски и извънградски автомобил хечбек от класа на Корола, нещо като Авенсис или Ярис, но с по-футуристичен дизайн, на електричество. А защо не и ниска спортна ел.кола.

Ето нещо смислено и дизайнерско, но отново СУВ:

https://newsroom.toyota.eu/toyota-wins- ... ruiser-ev/
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

dracunculus
Мнения: 945
Регистриран: 06 мар 2011 23:14
Репутация: 280
Местоположение: Deutschland

Toyota bZ4X

Мнение от dracunculus » 20 юни 2022 18:13

Ще последват и такива модели, със сигурност. Все пак бъдещето ще е електрическо (колкото и нерационално и безмислено да е според мен). Даже някъде ми попадна инфо за концептуален електрически IS. Това ще е страхотна стъпка в правилната посока. А за дизайна....ами аз не знам защо всички ел. коли, които съм виждал до сега като концепция и съществуващи модели, са напълно отвратителни- включая и всичко от Тойота-Лексус. Поне за моя явно остарял вкус. Надявам се да излезе нещо от типа на актуалния NX на ток в бъдеще. Нещо от рода на bZ4x платформата, но с по-добри показатели и каросерия на NX. Ще видим. Задават се много интересни времена.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line

Потребителски аватар
LEXUS
Мнения: 3613
Регистриран: 01 апр 2005 02:06
Репутация: 90
Местоположение: София

Toyota bZ4X

Мнение от LEXUS » 20 юни 2022 20:46

dracunculus написа:
20 юни 2022 18:13
Все пак бъдещето ще е електрическо (колкото и нерационално и безмислено да е според мен)
(Хайде малко да раздвижим темите с диалози :D ) Защо мислиш,че е безсмислено. Още от 80-те години фантастични филми и концепти показват бъдещето, и то винаги е нестандартно,модерно, електрическо, водородно задвижване... това е съвсем предсказуемо. Съвсем по-смислено според мен е да се използват автомобили без вредни емисии в градове и магистрали, тихи, без толкова движещи се части, по-малко износване, по-евтина и лесна поддръжка. Някой ще каже как ще ги зареждаме - отново с бъдещи технологии ВЕИ, сегашни АЕЦ, ВЕЦ. Китай има грандиозни ВЕЦ, без да разсъждаваме колко неизползвани ВЕИ ресурси имаме около нас, дори приливите и отливите са гигантски ВЕИ енергиен ресурс, заедно с много други. Водородните хибриди са другото електрическо беземисионно решение. Ако разгледаме експлоатационните характеристики на електромотора - те са недостижими за никой двигател с вътр.горене.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост