Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic

Мнение от biro » 05 Яну 2021 15:02

BOz написа: 05 Яну 2021 13:48 ... пуснеш на неутрал, когато МГ2 нито е М2, нито е Г2, това означава ли, че "винаги" участва в движението напред?
Да МГ2 участва при движение напред на неутрал, нали се движи спрямо пътя tooth.gif Може да е изключено от хибридната система, но участва в движението напред, няма какво да го разкачи от колелата.
BOz написа: 05 Яну 2021 13:48 Не случайно може да видиш поток от ДВГ-то към колелата, към МГ1 и към МГ2 (съвсем примерно)
Моя дисплей в позиция "поток на енергия" има 3 компонента: ДВГ, Колела, Батерия. Не виждам да има МГ-та, при теб има ли?
По стрелките от и към батерията или липсата им няма как да заключиш, че МГ не участват в движението, което е заключението на nov при скорост над 50км/ч.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic

Мнение от BOz » 05 Яну 2021 15:31

biro написа: 05 Яну 2021 15:02 няма какво да го разкачи от колелата.
ОК, схванах ти идеята и логическото ти мислене. Значи и антената на покрива винаги участва в движението напред, защото няма какво да я откачи от тавана и да не създава въздушно съпротивление. Щом създава въздушно съпротивление, значи винаги участва в движението напред. Съгласен съм, щом така мислиш.
biro написа: 05 Яну 2021 15:02при теб има ли?
При мен има. И при въпросния Приус от темата има. А като гледам и при Аурис се изобразява ел. мотор, 4-ти компонент:

Изображение

Дори да предположим, че при теб по някакви неизвестни причини са пропуснали изобразяването на ел. мотора (стр. 140, на големия дисплей), то се съмнявам, че нямаш възможност да движиш автомобила само с енергиен поток между ДВГ-то и колелата, изключвайки изобразяване на входящ или изходящ енергиен поток към/от батерията.

И да съм по-разбран, ето за този режим на движение ти говоря:
Изображение
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic

Мнение от biro » 05 Яну 2021 18:06

При мен на големия дисплей не е написано Electric Motor, нито MG и е загадка какво е това кенче по средата.
Тоя режим на приуса ти при мен на моите дисплеи го няма - от ДВГ към МГ и към колелата и в въщия момент от МГ към колелата.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Миланов
Мнения: 96
Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г

Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic

Мнение от Миланов » 05 Яну 2021 18:51

А колегата nov питаше в темата си за нещо друго. Не че това, което споделяте не е интересно, но все пак.

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic

Мнение от BOz » 05 Яну 2021 19:13

biro написа: 05 Яну 2021 18:06 При мен на големия дисплей не е написано Electric Motor, нито MG и е загадка какво е това кенче по средата.
Едно е да казваш, че го няма, друго е да не разбираш какво ти показва. И наистина какво ли би било това "кенче", което участва в този поток на енергия между ДВГ, колела, батерия иии... tooth.gif
biro написа: 05 Яну 2021 18:06 Тоя режим на приуса ти при мен на моите дисплеи го няма
Има го. Някой ден като (ако имаш желание и обръщаш повече внимание) се научиш как да караш в него и как умишлено да го предизвикаш, ще видиш, че го има. :thumbsup:
Миланов написа: 05 Яну 2021 18:51 А колегата nov питаше в темата си за нещо друго. Не че това, което споделяте не е интересно, но все пак.
Да, прав си изцяло. Ако, предполагам когато, реши екипът, че последните мнения са тотално отклонение, нека бъдат преместени в общата тема за хибридното задвижване.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
nov
Мнения: 825
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic

Мнение от nov » 05 Яну 2021 20:06

Аз лично доста неща научих, добър сторминг се получи относно задвижвания и енергии.Не съм влизал толкова надълбоко в HSD, но това , което съм чел е, че до 50км/ч колата се движи на ток след това минава на бензин,ако галиш газта, ако от 0км/ч натисна до дупка се чува как реве бензиновия мотор като излитащ Boeing 727 или IL 62.
Но като цяло доста неща научих, хибридите ми стават още по-интересни.

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic

Мнение от WoLF » 05 Яну 2021 23:29

Карал съм с доста високи скорости само на ток... Логиката не е толкова проста, а и карането само на ток като самоцел е контрапродуктивно за икономиката tooth.gif
Всичко е по алгоритми с определни условия. Както се каза по-горе, след време се научаваш какво и кога ще стане и почваш да го предизвикваш сам, ако така ти е угодно :thumbsup:
ИзображениеИзображениеИзображение

strahomen1
Мнения: 159
Регистриран на: 13 Яну 2013 19:49
Местоположение: Габрово
Получена  благодарност: 2 пъти

Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic

Мнение от strahomen1 » 06 Яну 2021 08:51

nov написа: 04 Яну 2021 16:19 Здрасти strahomen 1, приуса е страхотен автомобил, помня дискусията ни и готовността ти за пробен тест от моя страна :thumbsup:
Единственото нещо за което обмислям да се спра на Аурис комби е по-високия пътен просвет спрямо Приуса ( може и да си въобразявам ), а и мисля, че като пространство Ауриса е поне 20% по-широк и дълъг, но тук може и да бъркам. Ако можеш пиши къде в кой сервиз монтира газта и какви пари излезе?
P.S. Всички обяви, които погледнах за приус след 2010 година са с мощност 99 коня, въпросния Аурис е 132 ( Хибрида), та предполагам си имал предвид, като принцип на действие , а не мощност, защото няма как да се сравнят 99 и 132 коня. Между другото след малко отивам на оглед на един Приус 2011 99 коня.
Няма смисъл и аз да обясня пак,че и Аурис и Приус използват едно и също задвижване с еднакви двигатели.Просто на различни места пишат разни хора,които не са наясно напълно винаги а взимат някаква информация от някъде и просто копират.От доста време чета всички дискусии относно HSD и мога да заявя,че инфото което качва Bozz винаги за мен е било миродавно и обосновано.Аз съм решил да му вярвам на този човек и това си е мое мнение незадължаващо никой.
Както и други казаха Приус е доста по-широк вътре от Аурис,което си е основен приоритет при комфорта.Дали и колко ще ти се наложи да използваш пълния капацитет на багажното пространство при Аурис е относителна причина.
Газта ми я монтираха в Габрово в един сервиз за 1000 лв.Човека не робува на марки и ми подбра качествени компоненти с добра производителност и съвместимост помежду си!Както отбелязах съм доволен от избора си и не съжалявам за нищо!
Carina 4AFE - 1994
Corolla 4EFE - 1998
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004

Аватар
nov
Мнения: 825
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic

Мнение от nov » 06 Яну 2021 21:54

:thumbsup:

SKY BLU
Мнения: 1
Регистриран на: 01 Ное 2023 11:13
Местоположение: Sofia
Автомобил: Auris hibrid

Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic

Мнение от SKY BLU » 15 Ное 2023 15:55

Здравейте, може ли да ми кажете, къде сте монтирали газ на Аурис 2011 хибрид, че май и аз съм решил да сложа на моя автомобил но се страхувам да не отида някъде и да "омажат" нещо

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта