Страница 68 от 79

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 06 Фев 2020 09:24
от Toshiro
Осемшест, правиш сметка колко струва автомобилът ти сега, колко време и километри смяташ да го притежаваш, колко би струвал тогава и колко по-малко пари за гориво би дал с ГИ. Риск няма, само пари. Ако те устройва сметката слагаш, ако не - караш така. Ако автомобилът ти е работен, то той трябва да си изкара парите всякак. Ако обикаляш с него за удоволствие, то кеф цена няма.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 07 Фев 2020 17:46
от osemshest
Ремонт на гарнитури, глава, клапани, сигменти...

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 07 Фев 2020 19:04
от osemshest
Toshiro написа: 06 Фев 2020 09:24 Осемшест, правиш сметка колко струва автомобилът ти сега, колко време и километри смяташ да го притежаваш, колко би струвал тогава и колко по-малко пари за гориво би дал с ГИ. Риск няма, само пари. Ако те устройва сметката слагаш, ако не - караш така. Ако автомобилът ти е работен, то той трябва да си изкара парите всякак. Ако обикаляш с него за удоволствие, то кеф цена няма.
Автомобилът на 70% ще е работен и останалите 30% за лично ползване. Идеята е да се ползва не повече от 5 години. Но все пак дори и работен да е някак си ми се струват твърде малко 20 000км за долна граница за гараниция при поставяне на газово. Т.е. ако аз след 20 000к, ще я вкарвам, за да ѝ обслужвам двигател ми се струва твърде нерентабилно на фона, че сега я взех и вече е в сервиз с доста кофти проблеми и чак се чудя дали не сгреших, че от Opel минах на Toyota?! mellow.gif

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 07 Фев 2020 20:17
от Toshiro
Глава и клапани - да, ама гарнитура и сегменти нямат общо с газта.
Аз преебах щатски мотор за 5000км на газ, а пред очите ми една Мазда си замина за 15 000, едно Мурано за малко по-малко, а една Инсигния 2.8т е на път след 30 000. Ама има хора, карат здраво на газ. Един приятел има Ауди 1.8т, към 300 коня, що v8ци карат по над 200 000 км вече, много след клиничната им смърт в Германия, без сериозни драми. Ако си късметлия и ти я монтират читаво и не си взискателен, ще ти даде дължимото.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 07 Фев 2020 20:34
от osemshest
Toshiro написа: 07 Фев 2020 20:17 Глава и клапани - да, ама гарнитура и сегменти нямат общо с газта.
Аз преебах щатски мотор за 5000км на газ, а пред очите ми една Мазда си замина за 15 000, едно Мурано за малко по-малко, а една Инсигния 2.8т е на път след 30 000. Ама има хора, карат здраво на газ. Един приятел има Ауди 1.8т, към 300 коня, що v8ци карат по над 200 000 км вече, много след клиничната им смърт в Германия, без сериозни драми. Ако си късметлия и ти я монтират читаво и не си взискателен, ще ти даде дължимото.
По принцип обичам високите скорости, но си пазя колите. Рядко се изстървам да карам с над 120-130км/ч, защото знам, че и в джоба бута яко, ако те хванат. Та идеята ми е колата да се кара предимно градско, затова и искам да я мина на газ, но ме изненада (уплаши) коментара на колегата. Иначе газовото имам намерение да е ново и да се консултирам предварително в сервиз, в който доста хора са останали доволни. Все пак не искам да стоя и да гледам как колата ми гори, спестявайки си 500-600лв за газово.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 07 Фев 2020 23:22
от vfr800
При градско каране, натоварването върху двг е значително по-малко отколкото при магистрално каране например.Заради променливия режим на натоварване имаме постоянно обогатяване на сместа, което действа охлаждащо дори и на газ. Колите на газ страдат основно при каране с висока скорост. Там стойностите на EGT са най-високи заради сравнително бедните смеси при поддържане на скорост, но в същия момент оборотите са доста високи и резултата е много висока температура върху изпускателните клапани. При градско каране този проблем почти не съществува, затова и газта почти не прави проблеми на коли, които се карат градско, за справка всички таксита на газ :)

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 08 Фев 2020 09:49
от Миланов
А къде е казано, че при високи обороти и натоварване на мотора, когато е на газ имаме бедни горивни смеси и високо термично натоварване на изпускателните клапани?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 08 Фев 2020 10:28
от Toshiro
Никъде, но е стратегия при работа на бензин, например при валвматика.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 08 Фев 2020 10:46
от Миланов
Това сте го виждали с очите си или някъде сте го чели? Ако двигателя работи при високо натоварване, бензиновия контролер е в режим open loop. И вие твърдите, че тогава той поддържа обеднена гориво-въздушна смес?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 08 Фев 2020 11:07
от Toshiro
Да, чел съм го. Не мисля обаче, че натоварването е високо при поддържане на скорост извън града.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 08 Фев 2020 11:51
от Миланов
Toshiro написа: 08 Фев 2020 11:07 Да, чел съм го. Не мисля обаче, че натоварването е високо при поддържане на скорост извън града.
Посочете къде сте чели, че двигателя Valvematic в режим на бензиновия контролер open loop работи с обединени горивни смеси.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 08 Фев 2020 12:06
от Toshiro
Такова нещо не съм прочел. А според вас със 140 на темпомат в опен лууп режим ли е?!

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 08 Фев 2020 13:42
от Миланов
Зависи от много фактори. Дали си на равен път или по нагорнище, колко е натоварен автомобила, от скоростната кутия, мощността на двигателя. Най-лесно става с диагностика. Даже с ELM 327 става и с някоя от програмите на андроид за смартфон. Отива се на live data и един от параметрите е в какъв режим работи бензиновия контролер.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 08 Фев 2020 14:12
от Toshiro
Не мога да ти разбера тезата.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 08 Фев 2020 15:09
от slowtraveler
Миланов написа: 08 Фев 2020 09:49 А къде е казано, че при високи обороти и натоварване на мотора, когато е на газ имаме бедни горивни смеси и високо термично натоварване на изпускателните клапани?
Защо смесвате два непряко свързани фактора?
Къде сте чели, че температурата на изходящите газове е ниска при високи обороти и натоварване :whistle: tooth.gif Реално това им е един от 'най-горещите' режими независимо от горивото... В печката колкото повече гориво хвърляш - толкова повече топлина ще отдели tongue.gif