Страница 4 от 5

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 10 Сеп 2021 16:15
от ufer
Съгласен съм, че и нивото на много клиенти е такова... :)

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 11 Сеп 2021 08:47
от 534
За пояснение - главата беше отворена. Всички изпускателни клапани били подменени - поне така казаха от сервиза - и хлабините обрани с шлайфане на опашки на клапани. Там, така правели. Не предложиха и не настояха за
подмяна на чашки.

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 11 Сеп 2021 09:19
от ufer
Без коментар...😔

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 11 Сеп 2021 22:19
от Двигателист
Стореното, сторено.
Но едно не разбрах. След като регулирането на хлабините е било твърдо решено да стане без смяна на размерните повдигачи, а с шлайф на стеблото на клапана, не би ли трабвало първо да се оборудва главата, да се монтират разпределителните валове, да се мери, да се запише кой клапан с колко да се скъси. Неприятното е, че ако при първото мерене излезе клапан без хлабина, то ще трябва да се скъсява два пъти. Един път примерно с една-две десети, после главата да се оборудва втори път с валовете, пак да се мери, за да се уточни окончателното скъсяване. Та затова ми е странно как се е получила хлабина над 0.6 и защо е оставена така. Не знам дали няма да се повреди гърбица, или повдигач при работа с такъв голям луфт, като оставим настрана, че вероятно трака доста дразнещо. Дано не съм прав.

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 11 Сеп 2021 22:37
от ufer
Май си прав... Шлайфистите използват различни методи и много рядко са прецизни, а в случая са били тотално немарливи - 0,65 луфт... ohmy.gif

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 11 Сеп 2021 23:42
от 534
Ако не седиш на "майсторите" "на главата", "изгоряла" ти е колата! Така е обикновено тук в България.

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 12 Сеп 2021 08:13
от мехаННика
Ако главата е била разглобена напълно и има нови клапани, тогава хлабина 0.65 е сериозна грешка. Имах такъв случай с две глави поред-ново момче в шлайф базата. С два нови лифтъра би трябвало да се получи.

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 12 Сеп 2021 08:36
от 534
Не е сигурно. Ако предположим, че сегашните лифтъри са с максимален или близък до максималния размер, не съм сигурен, че ще стане. Но всъщност, не знам какви са размерите на оригиналните лифтъри и максималните размери на ремонтните такива...

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 12 Сеп 2021 10:23
от мехаННика
Примерно, от 5,0мм до 5,7мм през 0,02.

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 12 Сеп 2021 21:10
от ufer
Доколкото разбрах, новите клапани са старите, но с шлайфани стержени. Може само да се надява, тойотските клапани да са куче марка...

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 12 Сеп 2021 23:47
от 534
Платил съм за 8 нови изпускателни клапана. Вероятно всички са шлайфани, освен ако не са намерени подходящи повдигачи от съществуващите. Надявам се наистина клапаните да са нови!

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 13 Сеп 2021 15:13
от ufer
Дано да са коректни хората и да не стане като при мен - плащам пълна ревизия на глава (шлайфане, надуване, притриване на клапани, гумички), а сега като изби ганитурата на 20 000 км, се оказа, че нищо не е правено може би с изключение на гумичките. :thumbsup:

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Публикувано на: 14 Мар 2023 22:42
от cnc82
Колега @534 някакво развитие ?

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 14 Мар 2023 23:11
от Akima
Археологията продължава:
Потребител 534
Последно активен:05 окт 2021, 20:11

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 20 Мар 2023 15:05
от Mitcom
Изпусквателните клапани не е ли заради високите обороти и недоизгаряне? Като гледам след 2000 г. двигателите са на оптимална мощност на 4400 оборота, старите бяха на ок 3000, скоростите са по-къси, а се карат на 140-160 на магистрала часове наред.