Страница 3 от 8

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 20 Яну 2023 23:08
от Lwerewolf
Една конкретно?

Преди това си "презаредил"? (предполагам, че не си - принципно не се зареждат освен ако не са във "сандвич", че иначе става беля- освен ако не си ги разхерметизирал със идеята да рехидратираш, ама едва ли щеше да пишеш тук :D )

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 21 Яну 2023 03:39
от angelina
mfandakov написа: 24 Дек 2022 19:10 Питането ми е как да хванем аномалиите в хибридната система
Като няма, не можеш да хванеш. Най грубата аномалия е грешка. Няма. Волтажът на батериите го наблюдаваш дали е еднакъв-Натоаварване и след покой от 2 седмици например. Не трябва да има разлики повече от 1.2V. между батериите. Ако е имало ситуация над 1.2 разлика някога, когато си карал и не си милил изобщо какво се случва под седалката и под капака, тя щеше да ти каже. Не е казала. Гледай си Техстрийма . Тя го е гледала докато си карал и мълчи. Имаше опция да ти ги подрежда по волтаж възходящо и низходящо. Така виждаш, че първенството в класацията се мени, но си го оспорват 2 до 3 батерии. Все пак някой трябва да е пръв, но разликите във волтажа са нищожни. Щом са такива на 16 годишен Лексус, значи на Ярис, който е зтачително по късно с хибрид, ще е същото, че и по добре. Като имаш време за губене, търсиш аномалия.
Когато тя те намери, Техстрийм ще ти каже 3 секунди преди и 3 сек след аномалията какво е било.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 21 Яну 2023 07:43
от mfandakov
Lwerewolf написа: 20 Яну 2023 23:08 Една конкретно
Да ..
Преди това изравнени на онази стойка по горе,след това заредени в пакет с вентилатор,после пак на стойката,и на товарната вилка една по една.
От 20 бр. Една супер зле ,една горе долу,и останалите като за 10 г.клетки сравнително са добре.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 21 Яну 2023 18:51
от mfandakov
Реших да отрежа една батерия ,и да видя какво се случва..

0.jpg[/attachment [attachment=2]2.jpg
Ами много малко "хидрид' :
3.jpg
3.jpg (49.84 KiB) Преглеждано 3950 пъти
В първата клетка има осезаема влага.

4.jpg
4.jpg (70.39 KiB) Преглеждано 3950 пъти
В четвърта всичко е сухо,сух налеп.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 21 Яну 2023 18:54
от mfandakov
Яриса със сменена батерия даде добър резултат на теста.
6.png
6.png (259.83 KiB) Преглеждано 3949 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 22 Яну 2023 00:07
от Lwerewolf
Пиши преди да решиш да правиш такива неща. В момента имаш тотално неизползваем модул. Принципно разни хора са правели доста културни пробиви на правилните места и им се е получавало рехидратирането.

За Dr. Hybrid бих имал едно наум. Ако видиш във priuschat какви работи рекламират, ще се откажеш от светът.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 22 Яну 2023 11:10
от mfandakov
Имам още мнооого модули,този специално бе супер зле.
Рехидратиране на модул който има "клапан" за налягане,.....не бих направил.
Щото дупката/дупките трябват 6/ може да гръмне преди да се задейства предпазният "клапан"
Четох за гърмящи клетки,не че ще стане проблем,но....
Не си заслужава да наливам разтвор за да събудя умряла клетка.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 24 Яну 2023 13:24
от mfandakov
Вместо китайските NI-MH, бих купил тези китайски..... :D

https://projectlithium.com/products/pri ... ement-pack

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 24 Яну 2023 15:55
от mfandakov
Знам че има колеги които са наясно с действието на хибридната система,но ако на някой му е интересно ето едно добро обяснение. :thumbsup:


Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 28 Яну 2023 08:16
от Lwerewolf
mfandakov написа: 24 Яну 2023 13:24 Вместо китайските NI-MH, бих купил тези китайски..... :D

https://projectlithium.com/products/pri ... ement-pack
Закачаме различна химия без да кажем на BMS-ът. What could possibly go wrong. Дай тая химия да е LFP, за по-интересно (факт, до някаква степен се припокриват със NiMH).

Като цяло можеш да им видиш писанията по priuschat, нямам им много вяра конкретно на тези. Да започнем със това. Ако искаш - изчети няколкото теми в които като цяло им липсва сериозна аргументация на зададените въпроси.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 07 Фев 2023 16:01
от FearSoft
Малко лаишки въпрос - възможно ли е с диагностика, различна от Techstream успешно да се диагностицира Toyota и да се обучават различни модули? Имам предвид такива от сорта на Autel, Launch и др., не обикновен ELM 327.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 07 Фев 2023 16:23
от mfandakov
Става и с Елм и Launch, обаче много зависи какво точно искаш "да видиш",ако е хибрид и искаш тест батерия си трябва друга програма.
Много е важно кое на какъв автомобил искаш да четеш и обучаваш.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 07 Фев 2023 20:03
от FearSoft
Става дума за хибрид предимно.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 07 Фев 2023 20:14
от mfandakov
За хибрид общи неща/Техстрийм/....които също са от значение разбира се.
На първа страница съм качил данни от един Ярис, данните са много и заслужават внимание за диагностиката на хибриднита система.
Колкото до батерията иска друга програма.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 07 Фев 2023 23:34
от vfr800
Lwerewolf написа: 06 Яну 2023 23:10 Custom BMS + LiFePo4 би било по-интересно за напред. По груби впечатления - статистически със всяка "генерация" модули нещата със издръжливостта стават все по-добре, та не знам доколко ще е рентабилно за напред. Има и адекватни заместители на оригиналните вече.
Ем то , ако го направиш това вече си друга категория . Плъгин хибрид, трябва да ти сменят номерата със зелени :) Съвет от мен , ако ще го правиш НЕ КУПУВАЙ китайски клетки независимо колко уж са добри и скъпи и какво ли още не. Играл съм го вече с батерия за мотоциклет, вярно не е 20WH , само 7.2 , но както казах китайските клетки просто не стават даже и скъпите. Падат под 80% SOH за има няма 200 цикъла.