Корола Хибрид 2.0 Батерия
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Корола Хибрид 2.0 Батерия
Така е, имам чувството че ще излитам . Свиква се . А и с педала се докарва, с педала съм стигал и до 4500, но спусканията ми само до 300-3400 докарват.
Corolla 2005 1.6 VVTi 3zz-fe | hatch, SOL
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 4857
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 141 пъти
- Получена благодарност: 135 пъти
Корола Хибрид 2.0 Батерия
Ревът си е рев - не споря за него... Просто единственото решение за максимално икономично разсейване на енергията при липса на възможност за зареждане, е чрез ДВГ - на близки до максимални обороти....
Другата алтернатива е износване на спирачки (разсейване на енергията чрез генериране на температура в спирачките)...
Но няма как електрониката да позволи опасен режим на ДВГ (т.е. - над около 6.5 х.об/мин...)...
Другата алтернатива е износване на спирачки (разсейване на енергията чрез генериране на температура в спирачките)...
Но няма как електрониката да позволи опасен режим на ДВГ (т.е. - над около 6.5 х.об/мин...)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Chuk Spleskanovski
- Мнения: 45
- Регистриран на: 15 Ное 2020 20:57
- Местоположение: Перник
- Автомобил: Prius 3
Корола Хибрид 2.0 Батерия
А! Колегата slowtraveler ме подсети- някой да препоръча ОБД ,но да става за apple телефон?!? Всичко което намирам е за Androidslowtraveler написа: ↑03 Мар 2021 21:07 ..............
Можеш да включиш дори обикновен ОБД адаптер и да се убедиш
- Chuk Spleskanovski
- Мнения: 45
- Регистриран на: 15 Ное 2020 20:57
- Местоположение: Перник
- Автомобил: Prius 3
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Корола Хибрид 2.0 Батерия
Не съм много убеден, че е добре да караш на неутрална. Може и да се бъркам, но в книжката мисля че пишеше неутралната да се ползва само при аварийно теглене
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 63 пъти
Корола Хибрид 2.0 Батерия
Ако беше така вероятно тази възможност щеше да бъде ограничена. Никой няма да ти позволи да счупиш колата толкова лесно
- slowtraveler
- Мнения: 4857
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 141 пъти
- Получена благодарност: 135 пъти
Корола Хибрид 2.0 Батерия
То на всички автомобили го пише - предпазна мярка, защото ако не си преценил правилно обстановката:
1. може да ти се наложи внезапно да ускориш за да избегнеш ПТП
2. при включена предавка доста голяма част от енергията се разсейва от ДВГ, а иначе може да прегрееш и 'кипнеш' спирачките при продължително спускане. Навярно още сте срещали из България стари табели преди продължително спускане с надпис - 'Премини на по-ниска предавка'... Двигателя 'реве', ама спирачка почти не натискаш...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4272
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 98 пъти
Корола Хибрид 2.0 Батерия
При спускане и при необходимост от ДВГ спирачка, оборотите са около 3-4к. Както slowtraveler упомена, много е валидно:
Винаги се чудя как хората като превключват сами скоростите и не им пречат 5000 оборота, ама хибрида като го настъпиш докрай и вдигне 5000, шофьора го намира като негатив.
Между другото това е психологичен ефект от тези обороти.slowtraveler написа: ↑03 Мар 2021 21:07 Просто 'спокойният' режим при нормална експлоатация на хибрида разглезва 'експлоататора' и отвиква от високите обороти
Винаги се чудя как хората като превключват сами скоростите и не им пречат 5000 оборота, ама хибрида като го настъпиш докрай и вдигне 5000, шофьора го намира като негатив.
Може да пробваш с това.Chuk Spleskanovski написа: ↑03 Мар 2021 21:17 А! Колегата slowtraveler ме подсети- някой да препоръча ОБД ,но да става за apple телефон?
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Корола Хибрид 2.0 Батерия
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4272
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 98 пъти
Корола Хибрид 2.0 Батерия
Честно казано не ти вярвам.
За още едно потвърждение, както поиска, вчера вечерта направихме същия тест с колега от форума (ако иска да се издаде). Нова Корола седан. Батерията е стандартната 28 модулна, като при Приус и/или твоя Аурис.
За съжаление адаптера не поддържа напълно въпросната Корола (чакам друг за пълни данни), но достатъчна поддръжка за теста. Не успяхме да хванем колко ток харчи на място колата без консуматори, но резултата е точно 29 минути между принудително зареждане и разреждане в последствие. При Королата се оказа, че пуска зареждането на 39.5% и го спира на 47%. Демек качва 8.5% заряд, а не 11% като при мен.
Ето и резултата от изстиването на ДВГ-то за 29 минути:
След като загасна колата втория път, по спомен температурата след още 1-2 минути се вдигна отново до към 74 градуса (не се вижда от този лог, другия път ще се покаже). Демек един цикъл от почти половин час със загасен ДВГ и 2 минути работа успява да държи ДВГ-то в почти едни и същи граници на температурата. И тотално няма как да изстине до там, че да се запали, за да го топли.
Друга статистика - Королата с 1.8 ДВГ спадаше 1 градус на всеки 97 секунди, при 14 градуса външна температура.
На моя Приус, температурата спадаше с 1 градус на всеки 80 секунди, но при 3 градуса външна температура.
Или искам да кажа, че няма кой знае каква разлика в спада на температурата, което отново доказва, че няма как ДВГ-то да изстине до толкова, че да "попречи" на теста, който предложих.
За още едно потвърждение, както поиска, вчера вечерта направихме същия тест с колега от форума (ако иска да се издаде). Нова Корола седан. Батерията е стандартната 28 модулна, като при Приус и/или твоя Аурис.
За съжаление адаптера не поддържа напълно въпросната Корола (чакам друг за пълни данни), но достатъчна поддръжка за теста. Не успяхме да хванем колко ток харчи на място колата без консуматори, но резултата е точно 29 минути между принудително зареждане и разреждане в последствие. При Королата се оказа, че пуска зареждането на 39.5% и го спира на 47%. Демек качва 8.5% заряд, а не 11% като при мен.
Ето и резултата от изстиването на ДВГ-то за 29 минути:
След като загасна колата втория път, по спомен температурата след още 1-2 минути се вдигна отново до към 74 градуса (не се вижда от този лог, другия път ще се покаже). Демек един цикъл от почти половин час със загасен ДВГ и 2 минути работа успява да държи ДВГ-то в почти едни и същи граници на температурата. И тотално няма как да изстине до там, че да се запали, за да го топли.
Друга статистика - Королата с 1.8 ДВГ спадаше 1 градус на всеки 97 секунди, при 14 градуса външна температура.
На моя Приус, температурата спадаше с 1 градус на всеки 80 секунди, но при 3 градуса външна температура.
Или искам да кажа, че няма кой знае каква разлика в спада на температурата, което отново доказва, че няма как ДВГ-то да изстине до толкова, че да "попречи" на теста, който предложих.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Корола Хибрид 2.0 Батерия
Сега излязохме за малко с един колега, засякохме само температурата - за 5 минути температурата падна с 9 градуса. От 79 до 70. При 15 градуса. Но може и да сте прав.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Корола Хибрид 2.0 Батерия
Днес следобед повторих експеримента от снощи . За един час слушане на музика, запали двигателя когато падна на 39%. Повтори се поведението от предния тест, само че сега дори не стигна средата на температурната скала (запали на 16 спря на около 25). Все пак темата е за 2.0, така че трябва и от нея да се свали статистика
Corolla 2005 1.6 VVTi 3zz-fe | hatch, SOL
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Корола Хибрид 2.0 Батерия
Кои програми ползвате за мониторинг? Вече видях линк от BOZ някакъв хубав адаптер... Аз имам нещо евтино, с Torque Pro, DashCommand и Carista няма проблеми, но Dr Prius и Hybrid Assistant или не тръгват или комуникацията спира още в първите секунди...
- biro
- Мнения: 2629
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Корола Хибрид 2.0 Батерия
Hybrid Assistant работи в определени адаптери. Кои точно виж на сайта.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта