Страница 1 от 1

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 10 Фев 2020 09:57
от mfandakov
Здравейте,
Моя позната в Берлин се оплака тази сутрин че не може да подкара Toyota Yaris 1.5 HDS.
Питам се ако има проблем с PCS системата защо излиза съобщение че има проблем с хибридната система.
IMG-5f50ed6ca749fb4dfd4cf82ea49f686b-V.jpg
IMG-5f50ed6ca749fb4dfd4cf82ea49f686b-V.jpg (137.57 KiB) Преглеждано 9058 пъти
IMG-e657f1ef1fa1c386e894d58dd4c92072-V.jpg
IMG-e657f1ef1fa1c386e894d58dd4c92072-V.jpg (213.02 KiB) Преглеждано 9058 пъти

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 10 Фев 2020 10:06
от WoLF
Според мен общ проблем поражда двете, а не че имат връзка, но това е догадка...

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 10 Фев 2020 14:03
от mfandakov
Гледам в немските форуми C-HR се оплакват от запотени стъкла на камерите от там и такава грешка,обаче защо и хибридната система се шашка.

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 10 Фев 2020 14:34
от biro
PCS-а спира да работи при снеговалеж или шофиране зад тир при заснежена настилка. Радарът е зад емблемата и когато по нея се натрупа сняг/киша/лед излиза или постоянно засича снежинки - излиза съобщение PCS off. Това обаче не пречи на нормалното движение на автомобила. Другата грешка свързана с хибридната система си е за посещение в сервиз.
Стъклото на камерата не знам как ще се запоти, то е уплътнено отвътре много добре. Отвън ако не е изчистено стъклото от заледяване в зоната на камерата - тогава да може да изпише грешка.

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 10 Фев 2020 15:48
от xtratime
При мен се е случвало на два пъти да спре да работи РСS.И двата пъти колата е нощувала навън и стъклата бяха замръзнали.След десетина минути се възстановява нормалната работа,аз също го отдавам на изпотяване на стъклата и никога не съм гледал на това,като грешка,а по скоро на предупреждение,че системата не а активна.Това не е създавало проблем на хибридната система и на автомобила,като цяло.Автомобила си върви нормално,просто изписва,че системата не е активна,и в момента,в който се затопли автомобила и размръзнат стъклата,съобщението изчезва.

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 10 Фев 2020 15:51
от mfandakov
Добре, но тук не тръгва автомобила.

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 10 Фев 2020 15:59
от biro
На дисплея си пише какво да направите: Bitte haendler kontaktieren.

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 10 Фев 2020 16:06
от mfandakov
Ааааа не не, това е за PCS грешката :D , за другата казва спрете на сигурно место/що то може и на аутобана в изпреварващата лента някой да реши да спира./ спрете и прочетете ръководството на автомобила Ви.Е там пак сигурно пише свържете се с сервиз. tooth.gif

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 10 Фев 2020 20:11
от boyanmt
Жената разправя,оня ден в студа,с "големия" сняг,равката "казала" че и е студено,и хич даже не "запалила" bash.gif
Нямам подробности,ама може нещо да е сработило...
На следващия ден,след като утихнало времето,и слънцето напекло, проблеми с паленето нямало!
Ха сега-що е то? wacko.gif

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 10 Фев 2020 21:49
от mfandakov
Изчетох 200 страници в нета и намерих само една с такава комбинация PCS+HDS проблем, и се оказа разтопен сноп кабели при един Приус 3.
Колата е закъсняла за едно ТО с 4 месеца може ли дилърът да направи проблем за това.Колата е 2017 регистрирана и август 2019 е забравенп едно ТО.

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 11 Фев 2020 07:42
от Kiki
mfandakov написа: 10 Фев 2020 21:49 Колата е закъсняла за едно ТО с 4 месеца може ли дилърът да направи проблем за това.
На сестра ми ѝ направиха проблем при подобно ситуация, но това в България. За Германия, не знам, ама като имам предвид какви педанти са германците.... wink.gif

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 11 Фев 2020 10:01
от biro
На дилъра ще му дойде дюшеш неспазване на условие по гаранцията.

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 12 Фев 2020 20:52
от mfandakov
Обаждане на номера който е залепен на дясната врата до жабката в 17.00ч на 10.02.2020 и в 17.30ч е дошъл екип на место при колата и е установено че автомобилът е за сервиз.Същата вечер към 21,00ч автомобилът е вдигнат с репатрак и закаран в сервиз на ТОЙОТА. Предложен е заместващ автомобил но понеже не е бил нужен за следващият ден същият е отказан.Днес 12/02.2020 Яриса е ремонтиран и върнат на собственичката си. :D и За цялата тази дандания е платена цената от....Нула :D евро.За закъснялото ТО не е направена и забележка дори.Само че не се разбра точно какъв е проблемът,а на мен просто ми е интересно какъв е бил .Явно требва да търся човек в Тойота България да провери по VIN в техната база данни.В общи линии сагата завърши с хепи енд.


П.п Готино е да си жител на Берлин,и да си на 2000км от Toyota София ТМ Ауто Изток. tooth.gif

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 13 Фев 2020 20:25
от mfandakov
Днес след ровене в базата данни на ТМ. открих какво са сменяли,проблемът се оказа идентичен като при Приуса за който бях писал по горе.
Много топят кабели тия електрокари/ :D
сменените компоненти са следните.
890131 MP HYBRID VEHICLE RELAY ASSEMBLY
И...
G92Z0-33031 BLOCK ASSY,HV BATERI
https://parts.toyota.com/p/Toyota__Priu ... 33031.html

Общо взето стопени работи и загорели релета. tooth.gif

PCS и хибридна система какво общо?

Публикувано на: 13 Фев 2020 21:57
от boyanmt
mfandakov написа: 12 Фев 2020 20:52 Обаждане на номера който е залепен на дясната врата до жабката в 17.00ч на 10.02.2020 и в 17.30ч е дошъл екип на место при колата и е установено че автомобилът е за сервиз.Същата вечер към 21,00ч автомобилът е вдигнат с репатрак и закаран в сервиз на ТОЙОТА. Предложен е заместващ автомобил но понеже не е бил нужен за следващият ден същият е отказан.Днес 12/02.2020 Яриса е ремонтиран и върнат на собственичката си. :D и За цялата тази дандания е платена цената от....Нула :D евро.
П.п Готино е да си жител на Берлин,и да си на 2000км от Toyota София ТМ Ауто Изток. tooth.gif
А при мен какви премеждия имаше с репатрака, какви нерви със “специалистите” тук.....беше див ужас...
Радвам се че там поне е уредено...тук важи в пълна сила: “прецакай клиента колкото се може повече!“
Понеже съм сигурен че този форум се чете от всички БГ фирмени сервизи на марката,използвам момента да апелирам: Господа Инженери,механици,приемчици,доставчици,книжни плъхове и чистачи,работеши във всички фирмени сервизи на марката в БГ,моля вземете си поука,как трябва да се работи,и какви стандарти трябва да се поддържат,както и начина на подход и отношение към клиента.
Респект към Тойота-Германия!