Страница 1 от 1

12 волта но от къде

Публикувано: 11 фев 2019 12:32
от bglomax
Здравейте,

В багажника имам контакт за включване на устройства 12 волта. (Рав 4 2018 Хибрид)

Питането ми е, от къде черпи ток когато колата не е с пуснат двигател ?

1) От Малкият акомулатор

2) От голямата nickel-metal hydride battery


Ако приемем, че е само от малкият акомумулатор - при пълно изтощаване на малкият акомулатор какво се случва ?


Благодаря предварително.

12 волта но от къде

Публикувано: 11 фев 2019 12:35
от slowtraveler
Би трябвало да е малкият акумулатор - хибрида при изключен инвертор май само от там може да точи 12В...
Като се изтощи - молиш се с кабелите на първия дизелак да ти даде малко ток :)
Продължавам да се чудя ЗАЩО не са направили 'аварийна процедура' - например бутонче, което при натискане на подаде 12В от няколко клетки от голямата батерия... Точно като аварийна процедура - да можеш да точиш ток за няколко секунди докато тръгне инвертора...

12 волта но от къде

Публикувано: 11 фев 2019 12:52
от boyanmt
Защото е тойота,Жоро..за това!
Не съм очаквал че такива идиотщини могат да допуснат, и не само подаването на 12В. bash.gif

12 волта но от къде

Публикувано: 11 фев 2019 13:20
от M5kov
А пробвал ли си дали въпросния контакт работи при изключен "двигател"?

12 волта но от къде

Публикувано: 11 фев 2019 13:25
от bglomax
M5kov написа:
11 фев 2019 13:20
А пробвал ли си дали въпросния контакт работи при изключен "двигател"?
Не несъм

ИМа ли шанс тази недомислица да е оправена в новият рав4 2019 ?

12 волта но от къде

Публикувано: 11 фев 2019 13:26
от boyanmt
Моят не работи,и добре че е така,иначе с това акумулаторче от моторетка-ще грохне за 2ч,
Прави ми впечатление че гнездото за акумулатор е по-голямо от самия такъв,тоест допускам че и по-мощен може да се постави.

12 волта но от къде

Публикувано: 11 фев 2019 14:01
от M5kov
Нормално е да не работи, така че няма място за притеснения.
Аз на риболов си нося отделен акумулатор за осветление и други глупости happy.gif

12 волта но от къде

Публикувано: 11 фев 2019 14:14
от slowtraveler
M5kov написа:
11 фев 2019 14:01
Нормално е да не работи, така че няма място за притеснения.
На доста от автомобилите ми контакта в багажника е работил винаги...
Виж подлакътника често се случва да се изключва при изключване от контакт. Американците на джипката са го направили доста интересно - по принцип си е постоянен плюс (така е означен на капачката, и така си е в действителност), но с преместване на един бушон в клемореда на съседно място, може да се направи конкретно този контакт да се изключва при изключване на двигателя (пише си го в инструкцията как да си го направиш ако искаш)...
Така, че кое е 'нормално' - не се знае :)

12 волта но от къде

Публикувано: 11 фев 2019 18:25
от BOz
Аз не съм мерил на Опела контакта в багажника дали работи и след изключване на колата. Има логика нещото в багажника, примерно хладилна чанта, да искаш да остане захранена, за да ти изстива бирата. Понякога тя е по-важна от това да не може да запалиш колата в последствие. tooth.gif