plamsav написа: Да започнем отзад напред. Това е тест правен в реално време и при реални условия. Батерия на 7 чертички, външна температура 30 оС, климатроник на авто и темп.25 оС, колата е на слънце по обяд. Климатикът работи 35 мин и чак след това време се включи двигателя. Батерията в този момент беше на 2 чертички, т.е. можеше да работи поне още 14 мин. Което общо прави 49 мин. Сега си представете, че колата е на сянка и че вдигнем желаната температура с 1 оС. С колко ще се удължи времето на работа??? Според мен 1 час е напълно реална цифра. Отделен е въпроса, че 26 градуса са на ръба на комфорта, но е постижимо.
Аха. Точно като по рекламите. Да кажем си пуснал климатика на напълно заредена батерия, изхабил си я до края, изкарала е 35 минути и накрая пишеш 1 час. Страхотна логика.
Или викаш ако си вечер, навън е 22 градуса, нагласяш климатика на 24 градуса, спускал си се от Мусала, за да удариш 80% заряд, след това си загасил всичко де що има електрическо по колата, изключвайки "климатика", изхарчваш батерията до дъно така, че да ти хвърли грешка, удряш един час и викаш значи колата на климатик може да изкара 1 час. Както казах с това "до" си е доста като по рекламите.
Друг вариант - качваш се след цял работен ден, колата е била на слънце напечена като мексиканска секс робиня, тръгваш с "нормална" батерия и на първия светофар след 2 минути няма нищо в нея. Та можеше да сложиш този вариант и да напишеш, че климатика на ток може да работи "от" 2 минути.
plamsav написа: Определено дърпа. Карал съм много дълго автомобил 100 коня, като 99 % от тях живи и автомобил 125 коня. Определено (Осезаемо) дърпа доста по-добре и от 125 коня.
Е колко да е това осезаемо, като в най-добрия вариант имаш обща системна мощност от порядъка на 110кс? А ти отиде до към 170 чак. Колите с по 170 коня са на светлинни години в обратна посока, преминали през 4 поколения Приуси в това "дърпащо" отношение.
Обясних ти защо точно с твоя пример, ама не знам дали го разбираш, щом твърдиш, че тия 400Нм са нещо велико в сравнение с "умрелите" 210Нм на БМВ-то.
Риторичен въпрос - и какво правим като Приус-3 има 207Нм в сравнение с 400-те на Приус-2? Викаш дърпа 2 пъти по-малко? Реалността - П3 "дърпа" с около 6-7% (по спомен) повече от П2 на пътя, въпреки двойно по-ниския въртящ момент на хартия, нали? Просто мисли преди да се хващаш и ти на тези маркетингови трикове.
plamsav написа: Защо да нямаме енергия? На електродвигателя имаме 540V, които са напълно достатъчни
Хубаво би било да правиш разлика между мощност и потенциална разлика, щом се занимаваш с хибриди. Просто съвет. И тези 540 волта от къде са дошли в поста ти при положение, че в твоята Тойота по спецификация максималния буст е до 500 волта, то си нямам идея.
п.п. Може ли да помоля последната страница и половина от мненията да се отцепят в отделна тема стил "offtopic"? Благодаря.