Страница 4 от 5

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 14 Авг 2019 14:48
от BOz
slowtraveler написа: 14 Авг 2019 14:42 при изправни модули имаш по-ниско вътрешно съпротивление
Спрямо теоретичната практика отнесена към диагностичната логика, параметрите на старата ми батерия за вътрешно съпротивление бяха 19 mΩ, а на новата 22 mΩ. Което не изключва възможността съпротивлението да не се измерва абсолютно пряко, а да минава през допълнителна обработка спрямо някаква логика, което да изкривява крайния резултат заради различни физикохимични процеси на производство, различаващи се в някаква степен от предварително зададените (очакваните) такива. Изключвам вариант да се е повишило общото съпротивление, защото съм използвал чисто новите медни пластини, а и чисто новите гайки за стягане. Което на теория би допринесло за намаляване на общото съпротивление.

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 15 Сеп 2019 01:55
от ivanbentchev
А би ли споделил дали намираш разлика в начина на зареждане, вървене и в разхода на колата с новата батерия?

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 15 Сеп 2019 16:14
от BOz
Няма разлика в начина на зареждане и вървенето. Разходът е съвсем малко минимизиран - с около 0.1-0.2/100.

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 15 Сеп 2019 21:15
от ivanbentchev
Благодаря!

Рециклиране, използвана или нова от Англия

Публикувано на: 27 Сеп 2019 13:30
от ahzashtotekupih
Здравейте,
Взех неразумното решение да си купя хибридна кола втора ръка и батерията кихна след 200 км. След дълги размисли и четене не успях да стигна до решение какво да правя. Някой поръчвал ли е нова батерия от Англия, защото ориентировъчната цена за моята баракуда там е 1200 паунда според официалният сайт на Тойота. Другите два варианта са ясни. Някой тук рециклирал ли е наскоро с резултат и за колко време се закрепи и колко струваше? Видях че Дуневмоторспорт активно рекламират услугата за рециклиране и струвало около 1500-2000 при тях.
Извинявайте ако е писано много по темата, но се опитах да прочета цялата ненужна информация и ме заболя главата от лекции и физични закони, и глупости, които са ми ненужни, защото нито искам да знам как работи хибрида, нито ми трябва. Просто искам да го оправя този кош.

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 27 Сеп 2019 17:13
от xtratime
Здравейте!
Да си купите хибрид не е неразумно,но може би сте подходили към покупката неразумно.Напишете каква е колата,година на какви километри е.Батерията може да се рециклира,може да се купи нова.Колегата BOz е правил и двете и е най-запознат с материята.Обърнете се към него,може да Ви помогне.

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 27 Сеп 2019 18:27
от ToyotaPassion
ahzashtotekupih написа: 27 Сеп 2019 13:30 Някой поръчвал ли е нова батерия от Англия, защото ориентировъчната цена за моята баракуда там е 1200 паунда според официалният сайт на Тойота.
Аз си купих нова батерия от Англия. Реално не директно от представителство на Lexus, където за RX-а цената е около 2500 паунда ( в БГ - над 10к), а от човек, явно успял да си продаде джипа и без да му се наложи да извърши смяната... Така цената ми се получи съвсем привлекателна - всичко с разходите по доставката (около 150-200лв) ми излезе около 3200лв. За това и препоръчвам да огледате добре за обяви от тамошния ebay - дано имате моя късмет.
Естествено, имате опцията и да сервизирате отделните модули, но аз лично за себе си прецених, че искам да направя тази стъпка и да 'забравя' за батерия за десетина години (99% джипа няма да е мой тогава). Получих нова батерия, произведена 2018, сега поведението е супер, разходът - също.

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 30 Сеп 2019 10:05
от AlexPP
Аз рециклирах моята (смених 7 модула и балансирах всички 28 модули) на Приуса преди 3 месеца и колата работи по-добре от когато я купих преди 4 години. Обаче това не е за всеки и повечето хора няма да се справят добре с рециклирането. Ако колата е на много километри, по-добре нова батерия, защото повечето модули ще са с много намален капацитет.

Цената на Дуневмоторспорт е ОК, но само ако дават поне 100,000км гаранция.

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 30 Сеп 2019 18:19
от Lwerewolf
Следващия път turbo common rail dpf scr дизел със dct автомат вместо хибрида, по-разумно е от атмосферен HSD хибрид бензин tooth.gif

1) Каква е колата.
2)
Извинявайте ако е писано много по темата, но се опитах да прочета цялата ненужна информация и ме заболя главата от лекции и физични закони, и глупости, които са ми ненужни, защото нито искам да знам как работи хибрида, нито ми трябва. Просто искам да го оправя този кош.
Писано е МНОГО по темата. Със такова отношение към каквато и да е техника шансовете за добро завършване клонят към нула.

Ето една скорошна дискусия (по случайност темата на AlexPP):
viewtopic.php?f=35&t=35410

Като за начало - изчитане на грешката, да не се окаже нещо друго. Препоръчвам да НЕ СЕ чистят грешките - ако са за батерията, колата е във режим, който я предпазва до колкото може от допълнителни щети.

За сервизи - чел съм за Русе (service-hybrid - по случайност имат тема тук - viewtopic.php?f=35&t=32888) и Варна (hybrids bg), не съм прочел оплаквания, но не съм се и ровил много. Купувал съм модули от hybrids bg (Варна), нямам оплаквания, но не съм ползвал лично сервизни услуги. Както и да е, това според мен е за подфорума "сервизи/магазини" :)

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 01 Окт 2019 15:11
от stoyankirov
Boz, можеш ли да посочиш цена на една клетка и имаш ли представа в какво състояние са тези предлагани нови в Alibaba за около 70лв./брой.

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 04 Окт 2019 16:02
от stoyankirov
BOz, ...разсъждавайки върху това, че с новите елементи в батерията разхода е намалял едва с нищожните 0,1- 0,2/100км. в мен се породи въпрос.
Какво ще се случи ако тази батерия на Приуса "умре"?
1. Ще върви, но с разход на нормален конвенционален автомобил?!?
2. Ще дава грешки в системата и ще откаже да се движи?!?
...благодаря предварително

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 04 Окт 2019 16:50
от biro
Ако ти умре батерията няма от къде да дойде ток да развърти MG1, който развърта коляновия вал на ICE и по този начин пали бензина.

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 04 Окт 2019 17:17
от boyanmt
Последното от Биро ме накара да взема крайното решение-карам до 9 години и продавам,ако не- главоблъскам се след 10 години,и започвам да задавам подобни въпроси като колегите по-горе.

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 04 Окт 2019 18:24
от BOz
stoyankirov написа: 01 Окт 2019 15:11 имаш ли представа в какво състояние са тези предлагани нови в Alibaba за около 70лв./брой.
Нямам никаква идея. И честно казано лично аз не бих направил такъв експеримент, колкото и да си падам по експериментите. Освен ако някой друг не си даде автомобила и финансира съответния експеримент. Тогава би ми станало интересно. tooth.gif
stoyankirov написа: 04 Окт 2019 16:02 1. Ще върви, но с разход на нормален конвенционален автомобил?!?
В тази тема съм споделил нещо по този въпрос.
stoyankirov написа: 04 Окт 2019 16:02 2. Ще дава грешки в системата и ще откаже да се движи?!?
В общия случай да. Стигне ли се до проблем в батерията, най-вероятната развръзка е отказ на автомобила. Въпрос на време е кога от движимо ще се превърне в недвижимо имущество. :D

Странно държане на нивото на батерията

Публикувано на: 08 Ное 2019 13:28
от mfandakov
Един въпрос tooth.gif ,що не им слагате по един кабел и да ги ретрофитнете тия хибриди.
Да ползвате нощната тарифа. :D