Страница 25 от 83

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 19 Ное 2018 08:59
от M5kov
Покрай снощния сняг имах сериозни притеснения за кусурите на системата против буксуване, обаче колата се държи повече от нормално при 15+ см сняг.
Вярно, че е мокър и не е замръзнал, но очаквах още при такива условия да слизам с лопатата.
Уви, един съсед с ц-класа комби не можеше да откъсне с това задно и се наложи голф 4 да го задърпа обратно до паркинга.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 19 Ное 2018 09:20
от WoLF
И на мен ми е това единственото притеснение - миналата зима се запознах със свръх агресивната система против пробуксуване...

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 19 Ное 2018 13:11
от M5kov
Имам си читава лопата в багажника, но да се надяваме, че няма да ми трябва :)
Забелязах, че при рязко спиране го няма характерното за АБС тропане в спирачния педал, явно и това минава през трансмисията.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 19 Ное 2018 14:05
от BOz
Не, просто спирачките са електронни, а чувството, че натискаш "нещо" (съпротивлението на педала) се създава от така наречения "спирачен симулатор". За това го няма и чувството на АБС-а, защото системата е по-различна от обичайната такава.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 19 Ное 2018 14:33
от M5kov
Каква била работата :)
Измислили са го мамка им, пък аз си мисля, че винаги съумявам да спирам на време с малко усилие на педала tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 19 Ное 2018 19:46
от WoLF
Само че дупката от преминаване от електронна до физическа спирачка ми коства метър и е доста неприятно... Получава се при умерено натискане на педала и системата не отчита, че не необходимо активиране на истинските спирачки толкова рано ermm.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 22 Дек 2018 00:07
от BOz
Хибридът ме предаде.
Ха да тръгна и странна история. Нито може да го запалиш, нито да го угасиш. Много яко. След като реши, че сам ще се угаси, то остана само лампата за проблем с двигателя да свети. Такаива огромни аномалии ми подсказват, че проблемът не би бил сложен и от първия път улучих. Умряло акумулаторче.
Меря = 9.5 В. Слагам зарядно, удари 14.4В при едва 1.1А. Работата ясна. Ново акумулаторе и отново уживя.
Ама мамка му, защо не умря на топло? tooth.gif

п.п. Цена в ТМ - 298 лв. stretcher.gif Минах с алтернативна част.
п.п.2 Извадих 35Ач акумулатор. Явно тези от Тойота са сложили грешен такъв, защото на колите с безключово отваряне трябва да бъде 45Ач.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 22 Дек 2018 09:34
от WoLF
Отвора за вентилацията на алтернативния ти акумулатор пасна ли точно на тръбичката ти?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 26 Дек 2018 14:25
от BOz
WoLF написа: 22 Дек 2018 09:34 Отвора за вентилацията на алтернативния ти акумулатор пасна ли точно на тръбичката ти?
Не.
Точно под ръка ми попадна една система, от която взех едно силиконово нещо като преходник между маркуча и пластмасата за иглата и пасна точно като преходник между маркуча и отвора. :D
Но ако не бше станало случайно, следващия вариант ми беше разпробиване на отворчето на акумулатора. Което е и по-логично. Но това ме изненада и вече бях посъбрал колата и реших, че първо ще търся решение на място.
А срещуположния алтернативен отвор запуших с топъл силикон/лепило.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 26 Дек 2018 15:42
от slowtraveler
BOz написа: 26 Дек 2018 14:25 А срещуположния алтернативен отвор запуших с топъл силикон/лепило.
Като вземате акумулатори проверявайте за тапичките... Не че аз проверявам, но при последния ми взет акумулатор Гигават забелязах, че си имаше тапа на едната вентилация, която можеше да се вади и прехвърля на другата...

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 26 Дек 2018 16:06
от BOz
В случая нямаше и на двата отвора.
По-любопитното бе разминаването в диаметъра на отвора и невъзможността да бутнеш директно маркуча за отдушника.
offtopic.gif
Мислих да го опиша подробно да се знае, намерих според мен една подходяща тема точно тук в дъното, но е заключена. Ако отворя нова ще взема да съм нарушил някое правило и да бъда санкциониран и реших да не си навличам неприятности пак. tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 26 Дек 2018 18:12
от Hursa
Това са размерите на "преходника"
Hursa написа: 18 Яну 2017 18:56 Мисля, че е добре да си изработите преходник (или два - втория за затапване на втория отвор) - от отвор 8 мм на 5.3 мм външно - за отвора на "неоригиналния" акумулатор - за да изведете газовете (може би трябва да се използва някакъв уплътнител за фиксиране на преходника в отвора на акумулатора). (На мен ми направиха два от тефлон)
Имам и скицата с която ги поръчах, но е на служебния комп.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 03 Фев 2019 22:01
от sybev
Здравейте, с интерес изчетох всички 25 страници на темата (няколко от страниците прескочих, понеже се бяха превърнали в спор между колеги, където дори и не разбирах какво обсъждат,но...). Та да си задам и аз питанката, като започна с увода й:
Колебая се между Toyota Camry, която предстои да излезе средата/края на месец март тази година, според думите на дилъра за Варна, и VW Пасат или Артеон (бензинови мотори). И трите модела могат да се купят на сходни цени около 60к лв ( разбира се, при желание и средства след напомпване достигат и до ~80к лв) Предстои ми тест драйв на двата VW, докато за Камри-то ще е март/април. Карането ми е в диапазона 30/70 % в полза на градското каране. Знам, че има още много фактори, които не съм описал, а са важни за взимането на решение, но така и иначе все още няма и реални отзиви за всички модели, така че и не може да се каже кое е най доброто в случая. След всичката тази слама, която изписах, да ви застрелям с неочаквания въпрос - някой има ли информация за този модел Камри, който е проектиран за европейския пазар и се явява нещо като заместител на Авенсис-а. Подразбрах, че ще е и с нова хибридна система, за съжаление от самия дилър все още нямат достатъчно информация и не могат да обяснят, в какво всъщност се изразява тази нова хибридна система. Сега ще започвам и аз да ровя из чуждите сайтове, но междувременно реших да пусна въпрос и тук сред компетентните и знаещите :)

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 04 Фев 2019 07:24
от slowtraveler
За Камрито все още няма много достоверна информация, но имайки предвид историята на модела и традициите му - не бих го сравнявал с VW :)
Досега винаги се е представяло добре - в смисъл: комфортно и много здраво. Да, комфорта е за сметка на 'спортното му поведене' (аз поне досега не съм попадал на камри, което да ти остави усещане за 'спортист' - въпреки конете под капака всичко се случва тихо, спокойно и т.н.)
Съветът ми е да направиш тест-драйв на всички модели и марки в списъка ти... И ще видиш кое ще ти допадне...
Иначе въпреки, че ще е 'нов модел' не бих се притеснявал за хибридната система - японците доказаха, че там грешки не правят :)

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 05 Фев 2019 14:31
от baba_metca
Според Тойота Европа ще пуснат новия хибрид - 2,5 атмосверен двигател + ел, с около 218к.с. обща мощност. Разхода около 4,5 /в зависимост от оборудването/ като това е според новия цикъл на тестове. За българския пазар никой не знае какво оборудване ще сложат, но ако се гледат другите, ще има възможност за какво ли не, щом имат дори ел. волан. В Европа според мен ще пуснат само хибрида, защото всичко друго харчи много. Освен това имайки в предвид че е хибрид, конкуренция реално ще им е Passat GTE и Mondeo HEV, Honda за момента няма да вкарват Accord. Ако им потръгне може догодина и Honda да се намесят. Всичко зависи от цената в крайна сметка а и в това колко и докъде ще забранят дизелите. Единствения проблем, е че няма комби, а европейците си обичат комби. Затова пък ще вкарат новата Корола и новия РАВ4.