Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
- WoLF
- Мнения: 2624
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 247 пъти
- Получена благодарност: 112 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Моята при магистрално и 130 по темпомат ми дава 6-6.5 според разликите в денивелацията на двете крайни точки средно
Но така си е - при такива скорости и нагоре имаш бензинова кола с добро ускорение при нужда
Но така си е - при такива скорости и нагоре имаш бензинова кола с добро ускорение при нужда
-
- Мнения: 1215
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 56 пъти
- Получена благодарност: 36 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Засичах Камри-то за около 300км магистрала тогава на 2-дневния тест-драйв и за спокойно и умерено каране с постоянно 125, макс.130кмч без резки движения даде по колонка и БК около 5/100. ОК, това включва и отиването до магистралата, което в моя случай включва доста хибридно-пригодна отсечка. Колко са сметките по колонка коректни, за 300км само, не знам...зависи от много фактори и дава разлики понякога (случвало ми се е не веднъж). Надявам се в близко бъдеще да придобия по-обхватна и точна представа с този тип автомобил. Но предвид, че Авенсисът ми дава 6,2-6,5 при тези условия (засичано около 100 пъти по колонка и 1000 пъти по БК, който е напълно точен при мен) не виждам нищо невъзможно един модерен хибрид да даде 5 до 5,5 при същите условия
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- biro
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Вчера заредих до горе, нулирах БК и Трип А и тръгнах от Русе за Варна. На магистралата се качих от пътен възел Белокопитово и нулирах БК, който показваше това:
В края на магистралата точно до бензиностанция Петрол разходът беше:
Нулирах го отново и изминах около 80км. На връщане на магистралата пак нулирах разхода, като преди да нулирам показваше това:
На пътен възел Белокопитово, точно преди да сляза от магистралата показваше това:
След снимката отново нулирах и в Русе показваше:
На магистралата само на круиз контрол със зададена скорост 140км/ч, трафикът беше слаб и нямаше изпреварвания. Колата беше със зимни гуми 215/65/16, липсваше вятър.
В края на магистралата точно до бензиностанция Петрол разходът беше:
Нулирах го отново и изминах около 80км. На връщане на магистралата пак нулирах разхода, като преди да нулирам показваше това:
На пътен възел Белокопитово, точно преди да сляза от магистралата показваше това:
След снимката отново нулирах и в Русе показваше:
На магистралата само на круиз контрол със зададена скорост 140км/ч, трафикът беше слаб и нямаше изпреварвания. Колата беше със зимни гуми 215/65/16, липсваше вятър.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 1215
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 56 пъти
- Получена благодарност: 36 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Колега, вярвам ти. Може би се дължи на по-голямото челно съпротивление. За съжаление не снимах тогава Камрито..тъпо. Но и колегите с хибридни коли потвърждават и доста по-нисък от твоя разход. Странното е, че аз с Авенсиса записвам подобен на твоя разход при 130-140, това ще взема да го снимам.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- biro
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Снимай при 140 с КК по възможност без промяна в скоростта.
На мен ми е по-интересно на Крачунов разхода 5.7 при 150км с изпреварвания - това и дизела трудно го постига.
А зареждане догоре веднага след пътуване може да покаже грешен разход на колонката, защото горивото в резервоара е топло и с увеличен обем. Лично тествано.
На мен ми е по-интересно на Крачунов разхода 5.7 при 150км с изпреварвания - това и дизела трудно го постига.
А зареждане догоре веднага след пътуване може да покаже грешен разход на колонката, защото горивото в резервоара е топло и с увеличен обем. Лично тествано.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Това с какъв автомобил?
Че и мен много, ама много силно ме съмнява...особено след като описанието е "карах доста айдушки", "под 150 не падах от Сливен до София", трафика бил плътен, пък си карал без круиз, че да не намаляваш и т.н.
Малко (всъщност не малко) на рибарски лакърдии ми прилича...
PS. Такъв магистрален разход на хибрид бих повярвал за често постижим (а не веднъж случайно, при жестоко стечение на обстоятелствата, специфична подредба на луните на Сатурн, ниво на слънчевата активност и т.н.) само на магистрала в равнинна област на някоя от западните държави. Където няма български асфалт, неравности, и най-вече българския манталитет на каране всеки да си кара както иска и да не се съобразява с останалите участници. И където няма влачещи се с 80-90 в дясна лента и в същото време летящи с 140+ в лявата, а на нормалните хора искащи да карат около ограничението да им се налага непрекъснато лавиране от едната в другата лента...
Че и мен много, ама много силно ме съмнява...особено след като описанието е "карах доста айдушки", "под 150 не падах от Сливен до София", трафика бил плътен, пък си карал без круиз, че да не намаляваш и т.н.
Малко (всъщност не малко) на рибарски лакърдии ми прилича...
PS. Такъв магистрален разход на хибрид бих повярвал за често постижим (а не веднъж случайно, при жестоко стечение на обстоятелствата, специфична подредба на луните на Сатурн, ниво на слънчевата активност и т.н.) само на магистрала в равнинна област на някоя от западните държави. Където няма български асфалт, неравности, и най-вече българския манталитет на каране всеки да си кара както иска и да не се съобразява с останалите участници. И където няма влачещи се с 80-90 в дясна лента и в същото време летящи с 140+ в лявата, а на нормалните хора искащи да карат около ограничението да им се налага непрекъснато лавиране от едната в другата лента...
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Корола 2019 - 1,8 HSD
Ще намеря трипа в МуТ.
На магистрала принципно карам с ограниченията, включително това на Тракия, което е 40 км участък с 90км/ч, с ускорение до 150-160 при изпреварване.
Когато трафика е плътен и в дясна лента са с 90-100, а лявата 140-150-155 общо взето карам в лявата лента и не правя път на селинджъри, които примигват... пускам ги когато в дясно има достатъчно място, така че да не намалявам. (пак казвам плътен трафик, пред мен има още 100 коли, за това не пускам). Все пак никой не е длъжен да се съобразява с малките им пи*ки.nicktodorov написа: ↑23 Ное 2020 12:55 и най-вече българския манталитет на каране всеки да си кара както иска и да не се съобразява с останалите участници.
За зареждането, колко отклонение да дава? Въпреки това съм сипвал, както веднага след пристигане, така и на следващия ден, разстояние до бензиностанцията под 1 км.. Да не каже някой, че пак съм загрял цялото гориво. И в двата случая отклонението по колона спрямо борда ще да е под 0,1 литра понеже не мога да го хвана.
Не знам кое е толкова чудното, след като на между градски път разхода е 3,6-3,7
Рибарските лакърдии си ги следя със статистика и за сега за 11 000км средния разход ми е 4,7
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
ОПАААА... хванах се сам, не е 5.5. ами 6 разхода, за който говорех с айдушкото каране...
- biro
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Е щом 40км си карал с 90км/ч може да се направят 6/100
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
40 +/- все там, колко да се вдигне за 40 км? 6,1 да стане... 6,2..
Разхода изключително лесно се минимизира.. просто гледаш знаците.
Разхода изключително лесно се минимизира.. просто гледаш знаците.
- biro
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Напротив, разходът пада много при движение с 90км/ч.
Вчера като влязох във Варна и нулриах разходът след магистралата показваше 2.5/100 в продължение на 5км.
Вчера като влязох във Варна и нулриах разходът след магистралата показваше 2.5/100 в продължение на 5км.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Че е малък с 90 няма спор. Идеята ми беше по - скоро,колко би намалил разхода тези 40 км на база цялото разстояние.
Иначе междуградско както казах е идеално за хибрид.
Иначе междуградско както казах е идеално за хибрид.
- Прикачени файлове
-
- 0-04-0a-f44c3473d6cc49f1a1f4cb348620a34a59c5b1321d4bc47c57ef0d40b94196f0_a2871386.jpg (25.02 KiB) Преглеждано 1259 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Krachunov, в крайна сметка магистрално каране под 150 км/ч не си падал ама средната скорост 78 км/ч, 30 км изминати на ток и 40 км участък с 90 км/ч скорост. После разхода бил 6/100 на магистрала
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Гледай сега, както казах магистралата си има ограничения.. Когато целия поток кара ~150, единственото място където не съм карал с ~150 са тези 40 км които ограничението е 90. Освен това забрави да добавиш и един тунел с ограничение 80км/ч. И разбира се не на последно място, трафика чат пат забавя, така че колко и да имаш желание, нали... Но не променя факта, че съм се ръчкал над нормалното ..за мен... при нормален трафик и магистрала карам по знаци. 140/90/80 колкото пише...
Както казах, не еднократно 280 км сипано буквално преди магистралата и заредено пак преди да сляза от нея.. със зимни гуми разхода ми е 6-6,1 КОЛКО да е се е увеличило тоя обем че да ме излъже ?!
Това което намерих в нета:
ТК на бензина е 0.00126, т.е при увеличаване на темп. с 1 градус, 1.00000 литра бензин ще станат 1.00126 литра. ТК на другите горива са:
Не променя факта че над 6 разход, виждам само в града когато е студено и карам под 3-4 км, до де загрее двигателя.. и то вземе че стигна крайната дестинация.
Както казах, не еднократно 280 км сипано буквално преди магистралата и заредено пак преди да сляза от нея.. със зимни гуми разхода ми е 6-6,1 КОЛКО да е се е увеличило тоя обем че да ме излъже ?!
Това което намерих в нета:
ТК на бензина е 0.00126, т.е при увеличаване на темп. с 1 градус, 1.00000 литра бензин ще станат 1.00126 литра. ТК на другите горива са:
Не променя факта че над 6 разход, виждам само в града когато е студено и карам под 3-4 км, до де загрее двигателя.. и то вземе че стигна крайната дестинация.
- BOz
- Мнения: 4288
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 102 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Какво Айдушко каране не знам. То ако спазваш всички ограничения средната скорост е доста по-висока.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: t28 и 11 госта