За новите автомобили е ясна работата. Какво правим, като изтече гаранцията и излязат на вторичния пазар? Тогава как стои въпроса -
Кеф или практичност?
Krachunov написа: ↑07 Юни 2021 19:59
ама колко ти стъпва смяна на съединител
Е колко пък да струва смяна на съединител на бензинов автомобил?
Krachunov написа: ↑07 Юни 2021 19:59
дискове и накладки ще имат повече живот предвид, че и тяхната работа се спомага от хибридната система.
На моето каране едни накладки карат 80-90к км, колко ще е икономията при хибрида?
Krachunov написа: ↑07 Юни 2021 19:59
А ако гледаш 5,6 годишна без подобна, в най лошия случай ще ти е 3 до 5,6 хиляди. Но след това имаш кажи речи нов хибрид.
На хибрида освен батерията нищо друго ли не му се чупи?Krachunov написа: ↑07 Юни 2021 19:59
стартер
алтернатор
Първата ми кола беше Москвич, нов от магазина. На него съм правил стартер и алтернатор. Но на западните коли, които съм имал преди Тойотата, а те бяха Опел(втора ръка), не знам даже къде се намират тези агрегати. Скорости(ръчни) също не съм правил, нито съм сменял масло, освен на Москвича(коксов лагер).
В този ред на мисли, ето я дилемата:
Аурис хибрид 2015-2016г. или Версо 1.8 147к.с. ръчка 2015-2016. И двете под 100 000км. и купувани в БГ с история. Цена +-1000лв. разлика.
Ако не е разхода на гориво водещото, защо да взема Аурис? Освен това ще трябва и да свикна с ниската кола(вече 15г. карам ВАН и не ми е комфортно, като се кача на ниска кола, но да кажем, че се свиква) След изтичане на гаранцията, май пак собствениците на хибрид си остават абонати на официалните сервизи за по-сериозни ремонти, което значи по скъпи ремонти. От това което четох в темата, разхода на гориво ще покрие евентуална смяна на батерията. Ами друго ако се счупи?