Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувай отговор
Lwerewolf
Мнения: 530
Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
Местоположение: София
Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
Получена  благодарност: 4 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от Lwerewolf » 17 Юли 2022 13:39

Няма.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от WoLF » 17 Юли 2022 15:58

Освен, че плащаш данък само за ДВГ-то няма други облекчения...
ИзображениеИзображениеИзображение

Ozzy
Мнения: 4
Регистриран на: 14 Ное 2020 10:24
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Auris HSD, 2017

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от Ozzy » 10 Авг 2022 11:19

Привет на всички. От вчера, на дисплея ми излиза съобщение "Maintenance required for traction battery cooling parts". Колата е Auris, 2017 г. Предполагам, става въпрос за нещо от сорта на вентилатор, или филтър. Въпросът е, до колко е опасно да карам с това алармено съобщение, тъй като имам час за сервиз чак на 18-ти Август. Някой имал ли е подобен проблем?
toyota.jpg
toyota.jpg (66.7 KiB) Преглеждано 4366 пъти

Krachunov
Мнения: 920
Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
Местоположение: София
Автомобил: Тойота корола
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 25 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от Krachunov » 10 Авг 2022 12:01

В жегите как караш? По точно ползваш ли климатик или караш на отворени джамци. Батерията се охлажда от въздуха в купето, а сега то той може да е доста над 35 градуса. Провери въздуховодите дали не ги закрива нещо? Разкачи пластмасарии капаци и изпрахосмучи. На жената яриса беше запушен. Не е светела грешка но беше запушен.

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от BOz » 10 Авг 2022 20:22

Ozzy написа: 10 Авг 2022 11:19 Привет на всички. От вчера, на дисплея ми излиза съобщение "Maintenance required for traction battery cooling parts". Колата е Auris, 2017 г. Предполагам, става въпрос за нещо от сорта на вентилатор, или филтър. Въпросът е, до колко е опасно да карам с това алармено съобщение, тъй като имам час за сервиз чак на 18-ти Август. Някой имал ли е подобен проблем? toyota.jpg
Има такава дискусия.
viewtopic.php?t=35804
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от mfandakov » 08 Ное 2022 22:23

Някой може ли накратко да ми обясни....как функционира този феродов диск в хибридите...

a3cce49a482ac656f2883ae30d531b7d.jpg
a3cce49a482ac656f2883ae30d531b7d.jpg (33.2 KiB) Преглеждано 2719 пъти

Това някакъв вид торк ли е.
worthy.gif

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от BOz » 09 Ное 2022 09:02

Просто демпер. Външната сребриста част е хваната за маховика (двигателя), вътрешната златиста част е хваната за входа на скоростната кутия. Когато има по-малки вибрации за обиране, пружините го играят дъмпинг елемента. Когато вибрациите или ударите са по-големи, цялата златиста част превърта в сребристата, а между тях е фрикционен елемент. Все едно съединител на кола с ръчна скоростна кутия. Само където няма съединител, за да разделиш фрикционния от притискателния диск.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от mfandakov » 09 Ное 2022 09:19

Значи не е контролируем.
worthy.gif

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от BOz » 09 Ное 2022 09:20

mfandakov написа: 09 Ное 2022 09:19 Значи не е контролируем.
Да. Прост механичен постоянно затворен съединител.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от mfandakov » 09 Ное 2022 09:22

Няма притисквател явно фабрично затворен с определен натиск.
worthy.gif

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от BOz » 09 Ное 2022 09:35

mfandakov написа: 09 Ное 2022 09:22 Няма притисквател явно фабрично затворен с определен натиск.
Което си е притискател. Просто не може да го отделиш. Зависи как го гледаш. tooth.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от mfandakov » 09 Ное 2022 20:37

Така както съм започнал да продължа с въпросите.
1.CVT трансмисията на хибрид,същата като на НЕ хибрид ли е.
2.Е-CVT трансмисията може ли "визуално" да се познае и какво да се гледа.
3.Тези знаци за обикновено CVT ли са..... CVFC CONTINUOUSLY VARIABLE TRANSMISSION
4.Сменихме масло на Ярис хибрид,и по ауто датата даваха процедура която спазихме,наливахме масло до пробката за нивото, маслото бе по спецификация за тази кола,питането ми е има ли нещо да се ресетва за да се каже на колата че е с ново масло./Питам понеже при BMW рествам адаптаците/.
5.Защо при този хибрид/Ярис NHP130L-CHXNBW 2013г/има две казанчета за антифриз и още две места за наливане като гърловини на радиатор със съответните капачки отгоре.
6.Киловатите които дава електрическата част добавят ли се към киловатите от двигателя който е 55kw ако да.... от там ли идват още едни около 30kw.
7.Какви аномали да гледам които са свързани с дефект в хибридната батерия,понеже колата я платихме,пратихме автовоз докараха я и имаше ахтунг батери проблем в договора за което не бе ми казано. tooth.gif
8.Не съм я закачал на Техстрийма,и годен ли е той за тази работа по хибридната част.
Има още ама друг път.

Както каза момчето дето смени масла филтри...Човек купили сте си половин автомобил . :D няма го генератора,стартера,водната помпа,пистовият ремък,ролките и обтегачите,и даже компресора на климатика е на ток.
worthy.gif

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от mapamop » 09 Ное 2022 21:02

mfandakov написа: 09 Ное 2022 20:37 Не съм я закачал на Техстрийма,и годен ли е той за тази работа по хибридната част.
Няма причина да не е. Просто ще ти трябва версия 14 и нагоре по спомен. Дал съм жокер на лични. Предполагам че кабел си имаш... Ако не - пак пиши да го мислим.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

dracunculus
Мнения: 1206
Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
Местоположение: Deutschland
Благодарил/а: 54 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от dracunculus » 09 Ное 2022 21:07

По въпрос 1- НЕ, нямат нищо общо, освен това, че и двете нямат степени. Едното е на планетарния принцип (в хибрида)- практически напълно безпроблемна и неубиваема кутия. Другото- CVTто с металния ремък- е бая калпаво и слабо, поне по мнение на един доверен мой механик, който се занимава основно с Тойота и Лексус. По другите въпроси - нека отговори някой по-компетентен.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html

Аватар
gimara
Мнения: 1468
Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 31 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от gimara » 09 Ное 2022 21:58

dracunculus написа: 09 Ное 2022 21:07 Другото- CVTто с металния ремък- е бая калпаво и слабо, поне по мнение на един доверен мой механик, който се занимава основно с Тойота и Лексус.
Може ли да питаш този механик, колко счупени кутии е видял и колко са сменили с нови, защото те не ги ремонтират.
Тези приказки не ги пишеш за първи път и аз покрай това доста се порових в руските форуми, преди да се натреса на CVT.
Та никъде не прочетох нещо страшно и масови проблеми. Ако имаш някакви данни от немските форуми, можеш да споделиш тук. Ако това което си писал е вярно, все нещо ще излезе по форумите. В нашия също не помня да съм чел негативни мнения.
Иначе приказки от рода на "одна баба сказала" не носят никаква полезна информация.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта