Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувай отговор
Аватар
BOz
Мнения: 4289
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 107 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от BOz » 27 Сеп 2020 22:37

Трябва да може да сложиш на Н без Рейди.
На теория хибридната батерия може да ти умре и трябва да имаш възможност за преместване на колата като я освободиш от Паркинг.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
WoLF
Мнения: 2631
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 249 пъти
Получена  благодарност: 112 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от WoLF » 27 Сеп 2020 22:41

За преместване на неутрална ти трябва някакъв ток, може и само от 12-волтовата. Така ги репартрират съвсем заминалите - закачат някакъв елементарен електроизточник 12V и местят на неутарлна...
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
BOz
Мнения: 4289
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 107 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от BOz » 27 Сеп 2020 22:47

Освен пък да е с механичен скоростен лост, като на РАВ-а и Н-а да е чрез завиране на някаква глупост в отвора до лоста.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
biro
Мнения: 2647
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 69 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от biro » 28 Сеп 2020 06:45

До лоста има едно капаче, което се кърти с отвертка и в отвора пак с отвертка се отключва лоста. Това не смятам да го правя.

Самия лост има бутон в предната част, чрез който се отключва и мести от P на R и от R на N. Този бутон не може да се натисне без да свети Ready, не помръдва. От N към D и от D към N лостът се мести без натискане на бутона. От D към B бутонът трябва да е нариснат, а от B към D и без бутон се мести.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
BOz
Мнения: 4289
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 107 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от BOz » 28 Сеп 2020 13:37

Може ли да потвърдиш (пак да пробваш, въпреки твоето убеждение и да споделиш със 100% сигурност), че когато колата е на контакт (две натискания на старт бутона без спирачка), то не може да мръднеш лоста от П (предполагам натискайки спирачка, трябва да ти даде възможност да освободиш и да мръднеш лоста към позиция Н)?
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
biro
Мнения: 2647
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 69 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от biro » 28 Сеп 2020 14:09

C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
BOz
Мнения: 4289
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 107 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от BOz » 28 Сеп 2020 15:45

Не, че се съмнявам, но все пак да попитам дали натисна спирачката, когато се пробва да мърдаш лоста?
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
BOz
Мнения: 4289
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 107 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от BOz » 28 Сеп 2020 16:08

van написа: 15 Авг 2020 23:53 Като средни стойности досега в града 70% от време и 50% от изминатите км са били в ел режим.
Може ли да дадеш малко по-детайлни стойности? Да кажем за седмица, а не чисто средно. От интерес питам.
Примерно аз от миналата седмица достигам цифри вече от порядъка на 77% време и около 60% разстояние. :)
Средното ми пътуване на ден ми идва около 2 часа, с работещ ДВГ за около 28 минути. :)
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
biro
Мнения: 2647
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 69 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от biro » 28 Сеп 2020 17:20

Пуууу да му се невиди и спирачка.
Изображение

Стана работата. Стъпките да се закачат като важна тема ако е възможно.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4902
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 150 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от slowtraveler » 28 Сеп 2020 17:36

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
biro
Мнения: 2647
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 69 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от biro » 28 Сеп 2020 17:39

Ще го имам в предвид за следващия преглед след 2 години. :thumbsup:
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
nicktodorov
Мнения: 363
Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
Местоположение: София
Автомобил: велосипед
Получена  благодарност: 1 път

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от nicktodorov » 28 Сеп 2020 21:48

Добре де, всички хора с приуси как са минавали досега, без да знаят този режим?
И ако той е необходим за целта, как може Тойота да не са го направили по-нормално за активиране от средностатистически собственик на колата?

Аватар
WoLF
Мнения: 2631
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 249 пъти
Получена  благодарност: 112 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от WoLF » 29 Сеп 2020 00:34

Единия ми каза да не влизам в никави режими да давам просто газ. Това в интерес на истината пали двигателя и щом той е доволен и аз съм доволен tooth.gif
Другите пъти с режим влизам, само ми се чудеха защо толкова се бавя като ми кажат да запаля колата :whistle:
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
BOz
Мнения: 4289
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 107 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от BOz » 29 Сеп 2020 10:10

nicktodorov написа: 28 Сеп 2020 21:48 Добре де, всички хора с приуси как са минавали досега, без да знаят този режим?
Още преди години бях писал за ГТП-то и проблемите, с които се сблъсквам.
Иначе за вредните емисии най-бързо и "временно" решение е когато колата е на паркинг, подаваш газ и ДВГ-то пали. Ама трябва малко по-прецизно след това. Те са свикнали: - Я дай газ, качи еди колко си оборота. Аааа, човек, я дай на мен, че ти не ми следваш инструкциите. Ааа, ама нещо странно се държи тази кола, не може да я "разкарваш" по оборотите както искаш.
Всеки път изживявам поредното дежавю. tooth.gif
Иначе за самата процедура за вкарване на колата в сервизен режим бяхме писали още преди 5-6 години. Главно в полза на собствениците на Приус-2, че там тракшън контрол системата е толкова агресивна, че ако влезеш някъде в сняг, където искаш да дадеш малко повече газ, за да излезеш и няма мърдане. Гумата превърта половин оборот и всичко приключва. А като вкараш системата в сервизен режим, всичко се изключва и може да се "раздаваш" колкото искаш. :D
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
nicktodorov
Мнения: 363
Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
Местоположение: София
Автомобил: велосипед
Получена  благодарност: 1 път

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от nicktodorov » 29 Сеп 2020 12:01

Да разбирам, че няма "нормален" начин за минаване на преглед?
Нещо подобно на проблемите на собственици на fуll time 4х4 превозни средства преди години, когато стендовете още не поддържаха подобно нещо и им се налагаха подобни разправии с "разбирачите" по пунктовете, излезане от валяци и т.н.?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 55 госта