Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 21 Яну 2021 18:19
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Camry
- Получена благодарност: 3 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Тази прозорливост от участника от Козлодуй, приемам като особен вид хумор.
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
А това води до разочарование на тези, които са ги послушали. Просто защото в техниката, обикновено всяко нещо си има своите плюсове, но си има и минуси. Важно е да се вземе възможно по-трезва преценка на база оценка на тези "плюсове" и "минуси" - спрямо това което търси конкретния потребител.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- biro
- Мнения: 2628
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Колега и ти си заблуден. За държавата на производство. В Турция се правят масово хибридите. Примерно моята хибридка там е правена.planetarydrive написа: ↑10 Окт 2021 17:07 Няма CVT при хибрида на Тойота,няма в трансмисията ремъци,ластици и др.подобни.Отдавна хибридите на Тойота,не създават усещането на ластик при ускорение.Да произведени са предимно в Япония.Не съм чувал за турско производство на модел.Не харчат много на магистрала-тъкмо обратно-оказва се ,че с фокусите,които правят даже и на високи скорости харчат около1-2л. по-малко от аналогични бенз.мотори.А че ТСИтата повишават значително разхода на магистроло май не са лъжа.Нито разходът ме е накарал да купя хибрид,макар че беше неочаквоно голям бонус.Още по-малко еко-фантасмагории.
Това е перфектна авт.скоростна кутия.Липсва дразнещи екстри като стартстоп.
Работата на място на климатика, половин час без включен мотор е приятна екстра.
А даброто возене ,стабилността на новите модели е друга опорна точка.
Имам необосновани предположения ,че Тойота крие-намалява-част от мощността на хибридите когато дава обобщени данни за мощност и въртящ момент.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Смятам, че е по-добре автомобила да надхвърли очакванията, отколкото потребителя да се разочарова четейки реплики превъзнасящи качествата на марката или конкретен модел и избирайки с подобни очаквания.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
planetarydrive, колега - 1.6 двигателя 132кс го правят в Китай. Королата и преди това Ауриса се сглобяват в Турция.
Това отдавна не е самурайски меч, кован в някоя Японска планина, а глобална корпорация търсеща печалби.
Сега дали eCVT се прави в Япония - Божа работа, ти сигурен ли си?
Това отдавна не е самурайски меч, кован в някоя Японска планина, а глобална корпорация търсеща печалби.
Сега дали eCVT се прави в Япония - Божа работа, ти сигурен ли си?
те първо да сменят бутона за настройка на огледалата, че е същия от 2001dracunculus написа: ↑10 Окт 2021 17:34 Защо от Тойота не променят това име на трансмисията ми е неясно
точно казано !
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
На кой ще повярвате? Нима на някой, който пише "розови" реплики за автомобилите на тойота и оплюващи други споменати марки.travelboy1965 написа: ↑10 Окт 2021 18:53 Гледам,че все пишеш против хибридните тойоти пък караш такава.Сподели какви са ти проблемите.Няма нужда от недомлъвки.
Същото разбира се, се отнася - ако пишете и във форум на друга марка.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
е ... ние в Шкода форума му написахме и плюсове и минуси, но явно не само на нас не вярва
и да ... като искаш по-добро окачване ти казахме вземаш Октавия над 150кс - там са с многораменно.
и все пак - аз написах и в кои случаи да вземеш Королата пред Октавия. Surprise, surprise още не са ме изгонили за тази реплика - хората са относително толерантни.
- memorex
- Мнения: 811
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Multilink+4x4+hp
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Имам идея.Тойота и Шкода форумите да се обединят под името ТоШко.И предвиждам такава дискусия,че само си викам дано дано.
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
това беше добро
почвам да вярвам, че няма нищо случайно. Лека вечер
- ufer
- Мнения: 2589
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
То така като тръгне - ОпТоШко...
- slowtraveler
- Мнения: 4857
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 141 пъти
- Получена благодарност: 135 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Аз лично не бих купил - бета тестер няма да ставам. Ако търся хибрид ще купя Тойота или Лексус. Но не търся хибрид - за мен е прекалено усложнен и излишно тежък - батерии, тоци, генератори, пък и ДВГ.
Но всеки си има глава на раменете да си дава парите за каквото иска.
Ако търся обаче по-пъргава кола по-скоро ще гледам чист бензин двойка турбо. Нещо, което Тойота имат само в Лексус, доколкото съм видял. Шкода имат също добър двигател там с модификации 220-230-245-280кс (след 2014та),
Кое бих избрал - ако ще давам 120к - Lexus NX 2.0T. Ако не - Октавия vRS.
- slowtraveler
- Мнения: 4857
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 141 пъти
- Получена благодарност: 135 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Това потвърждава непознаването на хибридната система...
Реално хибридната система е доста по-проста отколкото конвенционален автомобил. Което се доказва и от присъствието в челните места по 'здравина' на автомобила..
За пъргава кола - ами карал съм по-мощните хибридни модели на Тойота и Лексъс - 200+к.с. (РАВ-ката), и Лексъси 270+к.с., 360+к.с., 440+к.с....
Ами хибридът не е 'непъргав' в тези изпълнения Да, усещането му не е толкова 'агресивно', но при правилните настройки (например supersport) си ставаше доста 'остър' и позволяващ доста агресивно шофиране... Да, далеч от GTR и т.н. - но там говорим за съвсем друга идея на автомобила - далеч от комфортното 'круизване'..
Шкодичката (с най-добри чувства - започнал съм шофирането на Шкода 1000МБ ) си е нискобюджетно решение (доколкото това може да се каже за който и да е съвременен автомобил), доста далеч от идеологията на Тойота включително за хибридите..
Реално хибридната система е доста по-проста отколкото конвенционален автомобил. Което се доказва и от присъствието в челните места по 'здравина' на автомобила..
За пъргава кола - ами карал съм по-мощните хибридни модели на Тойота и Лексъс - 200+к.с. (РАВ-ката), и Лексъси 270+к.с., 360+к.с., 440+к.с....
Ами хибридът не е 'непъргав' в тези изпълнения Да, усещането му не е толкова 'агресивно', но при правилните настройки (например supersport) си ставаше доста 'остър' и позволяващ доста агресивно шофиране... Да, далеч от GTR и т.н. - но там говорим за съвсем друга идея на автомобила - далеч от комфортното 'круизване'..
Шкодичката (с най-добри чувства - започнал съм шофирането на Шкода 1000МБ ) си е нискобюджетно решение (доколкото това може да се каже за който и да е съвременен автомобил), доста далеч от идеологията на Тойота включително за хибридите..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта