Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувай отговор
travelboy1965
Мнения: 203
Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
Местоположение: Варна
Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
Получена  благодарност: 1 път

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от travelboy1965 » 07 Окт 2021 12:35

Благодаря че ми напомни като я взема да пробвам как влиза в подземния гараж и дали ще преодолее бордюра пред другия ми гараж.Иначе сина ми като се прибира взема под наем една Киа стингър която е супер ниска и каза,че нямал проблем с подземния паркинг.

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от Hursa » 07 Окт 2021 12:47

trib написа: 07 Окт 2021 00:12 В крайна сметка - след месеци чудене, четене и тестване (не бързам с избора) миналия понеделник реших да поръчам Голфа и отидох до VW, за да правим договор. Казаха ми обаче доставка между 9 и 12 месеца, което за съжаление ме накара да се откажа на този етап.
След като не бързате и след като няма алтернатива за бърза доставка, толкова голям проблем ли е срока. Аз като разпитвах на всякъде срока бе 6 7 месеца, мерцедес дадоха 8. За човек, който сменя автомобилите на около 3 години, вероятно е проблем, но аз (се оказа) съвсем не съм от тях - когато я регистрирам "започва да старее" smile.gif и не би ме сбъркало много и година чакане.
Хибрид ли избирате или само при тойота сте гледали хибрида. Защо не погледнете и сеат - по-евтини са от шкода, а и по-динамични, много от моделите ги дават с по-добра динамика от аналогичните на фолксваген. А и дилъра на сеат, поне варненския ми се стори най-свестния от всички, при които ходих, и при теста и при разговора, предложи и добра отстъпка.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

travelboy1965
Мнения: 203
Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
Местоположение: Варна
Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
Получена  благодарност: 1 път

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от travelboy1965 » 07 Окт 2021 13:04

Hursa написа: 07 Окт 2021 12:47
trib написа: 07 Окт 2021 00:12 В крайна сметка - след месеци чудене, четене и тестване (не бързам с избора) миналия понеделник реших да поръчам Голфа и отидох до VW, за да правим договор. Казаха ми обаче доставка между 9 и 12 месеца, което за съжаление ме накара да се откажа на този етап.
След като не бързате и след като няма алтернатива за бърза доставка, толкова голям проблем ли е срока. Аз като разпитвах на всякъде срока бе 6 7 месеца, мерцедес дадоха 8. За човек, който сменя автомобилите на около 3 години, вероятно е проблем, но аз (се оказа) съвсем не съм от тях - когато я регистрирам "започва да старее" smile.gif и не би ме сбъркало много и година чакане.
Хибрид ли избирате или само при тойота сте гледали хибрида. Защо не погледнете и сеат - по-евтини са от шкода, а и по-динамични, много от моделите ги дават с по-добра динамика от аналогичните на фолксваген. А и дилъра на сеат, поне варненския ми се стори най-свестния от всички, при които ходих, и при теста и при разговора, предложи и добра отстъпка.
Вие лично доволен ли сте от хибрида на Тойота?

Аватар
nicktodorov
Мнения: 363
Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
Местоположение: София
Автомобил: велосипед
Получена  благодарност: 1 път

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от nicktodorov » 07 Окт 2021 13:30

И от мен глас за Сеат.
Предишната ми кола беше такава и съм изключително доволен от Аутотехника (дълъра им за София). Не знам дали заради по-малкото реализирани продажби и от там по-малко клиенти, или заради по-добра организация, но е факт, че никога не съм имал проблеми да не мога да се свържа с дилъра, приемчик, да ми казват дата за сервиз за след доста време и подобни. Каквито съм изпитвал с ТМ Ауто например...

И ако мога да си послужа с пример, надявам се хората да ме разберат:
Ако ТМ ауто е като голям тромав мобилен оператор, при който като ти спре нета е приключение докато изобщо се свържеш, после да дочакаш техник да те посети и т.н., то Аутотехника реагираха винаги много бързо и с отношение към клиента като някогашните квартални кабеларки, за които всеки един клиент беше важен и заслужаваше нормално отношение...

Krachunov
Мнения: 920
Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
Местоположение: София
Автомобил: Тойота корола
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 25 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от Krachunov » 07 Окт 2021 15:33

nicktodorov написа: 07 Окт 2021 13:30 И от мен глас за Сеат.
Предишната ми кола беше такава и съм изключително доволен от Аутотехника (дълъра им за София). Не знам дали заради по-малкото реализирани продажби и от там по-малко клиенти, или заради по-добра организация, но е факт, че никога не съм имал проблеми да не мога да се свържа с дилъра, приемчик, да ми казват дата за сервиз за след доста време и подобни. Каквито съм изпитвал с ТМ Ауто например...

И ако мога да си послужа с пример, надявам се хората да ме разберат:
Ако ТМ ауто е като голям тромав мобилен оператор, при който като ти спре нета е приключение докато изобщо се свържеш, после да дочакаш техник да те посети и т.н., то Аутотехника реагираха винаги много бързо и с отношение към клиента като някогашните квартални кабеларки, за които всеки един клиент беше важен и заслужаваше нормално отношение...
Впечатленията ми от дилъра на сеат в София (до токуда) не бяха ХИЧ добри. Скапан малък тесен паркинг. Влизаш, вътре мъртвило никой не може да намериш. Първия който виждаме, питаме: ъъъ извините работите ли ? И той супер сърди, ДА АМА По - бързо че затваряме след малко.... това МАЛКО беше над 45 минути преди края на работното им време. Самите коли като изпълнение хич не ме грабнаха, гарнирано с ДОБРОТО обслужване... много ме "спечелиха". Радара забит грозно някъде в долната част на решетката и изглежда като място на което да закачиш табелка... ГРОЗНО... Толкова не можаха да го сложат в емблемата или като шкода да е хубаво направено. Преди 2 седмици на една мивка един със сеат спря до мен, за да разпита какво що за королата. Каза че старт стоп системата трябвало след всяко палене да я спира което било забито в някакво си меню... Оплаква се от фаровете че били яко забити надолу. Водил я в сервиз, обяснили му колко е наред всичко. И човека по форуми разбрал как да си ги оправи с шестограмче пред стена. Като седна зад волана, каза, цитирам: "оо ама тя е НАТУПАНА с екстри" и аз ъъъъ tooth.gif не. 2рото ниво е. Не
Откровено не мога да кажа с какъв сеат беше, комби беше и беше нов, още го изплащал на 35 000км.. така че не говорим за някой дръгел.
Hursa написа: 07 Окт 2021 12:47 Хибрид ли избирате или само при тойота сте гледали хибрида.
Според мен смисъла да вземеш хибрид тойотски е, многото неща, които ги няма. Скоростна кутия, съединител, ремъци, турбо. По - бавно износване на дискове/накладки... Поне при мен спасяването на природата или ЕКО подбуди са доста назад в листа. Това ако планираш да я караш повече от гаранционния или лизингов период, което пък в тойота вече ти е 10 години.

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от Hursa » 07 Окт 2021 19:09

Всеки хибрид от сега предлаганите регенерира (дори милд хибридите) - така, че всеки от тях евентуално би износвал относително по-бавно дискове и накладки. С тази разлика, че при част от хибридите степента на регенерация, на задържащото усилие след "пускане педала на газта" може да се задава. А при плъгин хибридите може да регенерира евентуално по време на спуск от дори стотина километра.
Иначе (според мен) всеки избира автомобила по свои предпочитания и виждания. А и ако не е готов да хвърли много пари за автомобил, а много от нас са такива (особено при бг стандарта) - зависи силно и от това, какви компромиси може да направи при избора си.
Например, октавията - много хора я харесват поради относително значително по-големия обем, който предоставя за класа в който е, сравним с по-висок клас модели. Някой я ценят изключително много заради големия и багажник, голям дори по сравнение с "по-голям" клас автомобили. Разбираемо е, особено за семеен автомобил - клиента за цената на компактен клас получава по-голямо пространство, което му е нужно, като си е и достатъчно маневрен, като за компактен. Но мен ме устройва, а и предпочитам по-компактните автомобили - такива, като корола, голф, леон. Дори въпреки, че използвам автомобила предимно и най-вече за "извънградски" пътувания - харесвам още по-малките автомобили от класа на ярис, поло. Но за съжаление те вече се предлагат с чувствително по-маломощни двигатели, дори за размерите си (има и изключения - като гти или гр яриса - но цената им си е прекалено надута, поне за мен).
Леона не мисля, че е ощетен от към екстри. Например имаше екстри, които не се и предлагат за тойота, но пак - зависи дали са нужни на конкретния потребител, например на мен не са ми нужни. Любопитни са, но след седмица не бих ги забелязвал. Някой клиенти може да държат на такива, за мен са само забавни, не биха били определящи за избора ми. Но пък това, което липсва от екстрите, може да се поръча, като при сеат поради относително по-достъпната цена, като цяло - също не е скъпо.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

travelboy1965
Мнения: 203
Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
Местоположение: Варна
Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
Получена  благодарност: 1 път

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от travelboy1965 » 07 Окт 2021 19:37

Не знам.Аз понеже бях харесал Октавията и се зачетох.Всеки втори почва малее голям багажник.После срещнах обективни мнения колко доливали масло и останах с впечатлението,че багажника е голям за да събира тубата с масло.Чисто субективно:Супер красива и изглежда като премиум автомобил.Разочароващ тест драйв.Вози като каруца.Не знам защо но не ми беше комфортна вътре.Аз обичам по стегнато шофьорско място.

trib
Мнения: 43
Регистриран на: 26 Фев 2021 22:24
Местоположение: България
Получена  благодарност: 1 път

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от trib » 07 Окт 2021 21:59

travelboy1965 написа: 07 Окт 2021 11:02 На теб защо не ти хареса Королата Хибрид?
В Общи теми съм пуснал впечатления след тест драйва ми на хибрида - положителни и отрицателни. Колата много ми хареса и мисля, че никой няма да сбърка, ако си я купи. В града усещането е много приятно. Королата има много добро окачване за нашите пътища и превъзхожда сигурно 80-90% от колите в класа си, но Голф 8 макар и с малка разлика мисля, че бие с возия и цялостно поведение, а за мен возията е основен фактор при избор на кола. Шумът на магистрала при Королата също не е за пренебрегване.

planetarydrive
Мнения: 50
Регистриран на: 21 Яну 2021 18:19
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Camry
Получена  благодарност: 3 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от planetarydrive » 10 Окт 2021 16:54

В това време на ерзац продукти,Тойота-Лексъс и особено хибридът им се оказва нещо много истинско.
10 години безплатна гаранция, доста пълна-както скоро ми обясни дилър в пазарджишкия празен шоурум,е голямо предимство.Карал съм всички седани на Шкода по два-три пъти.Никога не ми е харесвал някой комплексно.Добрата външна опаковка,добрата практичност-обеми и тн-чадърчета,фенерчета,стъргалки и тн залъгалки,но традиционното твърдо возене на всички модели,шумни при всякаква скорост.Ниско качество и груби материали от базово до високо ниво.
Продължават разнообразни техн. проблеми.Смятам ,че Шкода са най-големите майстори в реклама маркетинг и средства за въздействие върху клиентите. Тойота е точно обратното-нито дума за гаранцията,а и някаква реклама.
Вълненията,които предизвика поставеният въпрос в Шкода форум-Октавия срешу Корола хибрид,показа заблуди на доста от пишещите там какво е Тойота хибрид.

planetarydrive
Мнения: 50
Регистриран на: 21 Яну 2021 18:19
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Camry
Получена  благодарност: 3 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от planetarydrive » 10 Окт 2021 17:07

Няма CVT при хибрида на Тойота,няма в трансмисията ремъци,ластици и др.подобни.Отдавна хибридите на Тойота,не създават усещането на ластик при ускорение.Да произведени са предимно в Япония.Не съм чувал за турско производство на модел.Не харчат много на магистрала-тъкмо обратно-оказва се ,че с фокусите,които правят даже и на високи скорости харчат около1-2л. по-малко от аналогични бенз.мотори.А че ТСИтата повишават значително разхода на магистроло май не са лъжа.Нито разходът ме е накарал да купя хибрид,макар че беше неочаквоно голям бонус.Още по-малко еко-фантасмагории.
Това е перфектна авт.скоростна кутия.Липсва дразнещи екстри като стартстоп.
Работата на място на климатика, половин час без включен мотор е приятна екстра.
А даброто возене ,стабилността на новите модели е друга опорна точка.
Имам необосновани предположения ,че Тойота крие-намалява-част от мощността на хибридите когато дава обобщени данни за мощност и въртящ момент.

dracunculus
Мнения: 1206
Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
Местоположение: Deutschland
Благодарил/а: 54 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от dracunculus » 10 Окт 2021 17:34

Колега, заблуда какво е Тойота хибрид има не само по шкода-форума. Реално страшно малко хора знаят какво реално е това и какви са му + и -. Само един пример- самото име на трансмисията еCVT води до пълна заблуда, даже и у някои колеги в ТОЗИ форум. Наскоро имаше дискусия по въпроса дали е С или БЕЗ ремък.....Както ти казваш- БЕЗ е, но името подвежда много успешно . Защо от Тойота не променят това име на трансмисията ми е неясно. Според мен би довело, дори само това, до отпадане на страха (оправдан) от дефекти в трансмисията, характерни за истинското CVT с ремъка. И това е само един пример :cheers:
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от Hursa » 10 Окт 2021 18:49

planetarydrive написа: 10 Окт 2021 17:07 Имам необосновани предположения ,че Тойота крие-намалява-част от мощността на хибридите когато дава обобщени данни за мощност и въртящ момент.
Май все пишете за въображаеми хибридни тойоти smile.gif
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

travelboy1965
Мнения: 203
Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
Местоположение: Варна
Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
Получена  благодарност: 1 път

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от travelboy1965 » 10 Окт 2021 18:51

planetarydrive написа: 10 Окт 2021 17:07 Няма CVT при хибрида на Тойота,няма в трансмисията ремъци,ластици и др.подобни.Отдавна хибридите на Тойота,не създават усещането на ластик при ускорение.Да произведени са предимно в Япония.Не съм чувал за турско производство на модел.Не харчат много на магистрала-тъкмо обратно-оказва се ,че с фокусите,които правят даже и на високи скорости харчат около1-2л. по-малко от аналогични бенз.мотори.А че ТСИтата повишават значително разхода на магистроло май не са лъжа.Нито разходът ме е накарал да купя хибрид,макар че беше неочаквоно голям бонус.Още по-малко еко-фантасмагории.
Това е перфектна авт.скоростна кутия.Липсва дразнещи екстри като стартстоп.
Работата на място на климатика, половин час без включен мотор е приятна екстра.
А даброто возене ,стабилността на новите модели е друга опорна точка.
Имам необосновани предположения ,че Тойота крие-намалява-част от мощността на хибридите когато дава обобщени данни за мощност и въртящ момент.
Това което ме подтикна към тойота бяха именно трзи нови ТСИ-та и ТЦЕ-та.Първо гледах Рено.Пуснали бяха някакъв мотор и след 2 години го спрели(по техни думи заменили с по-добър).Кой влага толкова пари за разработка и веднага го спира.Същата работа при ВАГ.През няколко години нов мотор.Всичко е на юруш за да се спазят еконормите.Клиентите са бета-тестери в момента.(аналогия с ваксините).Като изтече гаранцията ще реват като карпатски мечки.

travelboy1965
Мнения: 203
Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
Местоположение: Варна
Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
Получена  благодарност: 1 път

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от travelboy1965 » 10 Окт 2021 18:53

Hursa написа: 10 Окт 2021 18:49
planetarydrive написа: 10 Окт 2021 17:07 Имам необосновани предположения ,че Тойота крие-намалява-част от мощността на хибридите когато дава обобщени данни за мощност и въртящ момент.
Май все пишете за въображаеми хибридни тойоти smile.gif
Гледам,че все пишеш против хибридните тойоти пък караш такава.Сподели какви са ти проблемите.Няма нужда от недомлъвки.

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от Hursa » 10 Окт 2021 19:01

Нямам проблеми. Затова и пак избрах тойота. Просто "феновете" (заслепените такива) на която и да е марка се прехласват по своята избраница, виждат я като нещо от фантазиите. smile.gif
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта