Диагностика на Хибриден автомобил.

Lwerewolf
Мнения: 496
Регистриран: 09 юли 2018 04:07
Репутация: 33
Местоположение: София
Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от Lwerewolf » 20 яну 2023 23:08

Една конкретно?

Преди това си "презаредил"? (предполагам, че не си - принципно не се зареждат освен ако не са във "сандвич", че иначе става беля- освен ако не си ги разхерметизирал със идеята да рехидратираш, ама едва ли щеше да пишеш тук :D )
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe

Потребителски аватар
angelina
Мнения: 62
Регистриран: 31 авг 2015 09:59
Репутация: 3
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от angelina » 21 яну 2023 03:39

mfandakov написа:
24 дек 2022 19:10
Питането ми е как да хванем аномалиите в хибридната система
Като няма, не можеш да хванеш. Най грубата аномалия е грешка. Няма. Волтажът на батериите го наблюдаваш дали е еднакъв-Натоаварване и след покой от 2 седмици например. Не трябва да има разлики повече от 1.2V. между батериите. Ако е имало ситуация над 1.2 разлика някога, когато си карал и не си милил изобщо какво се случва под седалката и под капака, тя щеше да ти каже. Не е казала. Гледай си Техстрийма . Тя го е гледала докато си карал и мълчи. Имаше опция да ти ги подрежда по волтаж възходящо и низходящо. Така виждаш, че първенството в класацията се мени, но си го оспорват 2 до 3 батерии. Все пак някой трябва да е пръв, но разликите във волтажа са нищожни. Щом са такива на 16 годишен Лексус, значи на Ярис, който е зтачително по късно с хибрид, ще е същото, че и по добре. Като имаш време за губене, търсиш аномалия.
Когато тя те намери, Техстрийм ще ти каже 3 секунди преди и 3 сек след аномалията какво е било.
Пазарджик BMW 2.5 TDS-1995 -бивш. Opel Frontera -бивш Peugeot 607 3.0 -2006-бивш., Toyota Yaris 1.0 -2008. Mazda 6 -2015. Lexus RX 400 Hybrid, Toyota Highlander 3.5 XLE
Изображение

Потребителски аватар
mfandakov
Мнения: 2748
Регистриран: 20 апр 2015 21:00
Репутация: 244
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 21 яну 2023 07:43

Lwerewolf написа:
20 яну 2023 23:08
Една конкретно
Да ..
Преди това изравнени на онази стойка по горе,след това заредени в пакет с вентилатор,после пак на стойката,и на товарната вилка една по една.
От 20 бр. Една супер зле ,една горе долу,и останалите като за 10 г.клетки сравнително са добре.
"Я с грозни ора не спорим, що ако се стигне до бой, тия нема к'во да губат.'

Потребителски аватар
mfandakov
Мнения: 2748
Регистриран: 20 апр 2015 21:00
Репутация: 244
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 21 яну 2023 18:51

Реших да отрежа една батерия ,и да видя какво се случва..

0.jpg[/attachment [attachment=2]2.jpg
Ами много малко "хидрид' :
3.jpg
3.jpg (49.84 KБ) Видяна 480 пъти
В първата клетка има осезаема влага.

4.jpg
4.jpg (70.39 KБ) Видяна 480 пъти
В четвърта всичко е сухо,сух налеп.
Прикачени файлове
0.jpg
0.jpg (22.38 KБ) Видяна 480 пъти
1.jpg
1.jpg (21.71 KБ) Видяна 480 пъти
2.jpg
2.jpg (32.38 KБ) Видяна 480 пъти
Последна промяна от mfandakov на 21 яну 2023 19:05, променено общо 2 пъти.
"Я с грозни ора не спорим, що ако се стигне до бой, тия нема к'во да губат.'

Потребителски аватар
mfandakov
Мнения: 2748
Регистриран: 20 апр 2015 21:00
Репутация: 244
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 21 яну 2023 18:54

Яриса със сменена батерия даде добър резултат на теста.
6.png
6.png (259.83 KБ) Видяна 479 пъти
"Я с грозни ора не спорим, що ако се стигне до бой, тия нема к'во да губат.'

Lwerewolf
Мнения: 496
Регистриран: 09 юли 2018 04:07
Репутация: 33
Местоположение: София
Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от Lwerewolf » 22 яну 2023 00:07

Пиши преди да решиш да правиш такива неща. В момента имаш тотално неизползваем модул. Принципно разни хора са правели доста културни пробиви на правилните места и им се е получавало рехидратирането.

За Dr. Hybrid бих имал едно наум. Ако видиш във priuschat какви работи рекламират, ще се откажеш от светът.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe

Потребителски аватар
mfandakov
Мнения: 2748
Регистриран: 20 апр 2015 21:00
Репутация: 244
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 22 яну 2023 11:10

Имам още мнооого модули,този специално бе супер зле.
Рехидратиране на модул който има "клапан" за налягане,.....не бих направил.
Щото дупката/дупките трябват 6/ може да гръмне преди да се задейства предпазният "клапан"
Четох за гърмящи клетки,не че ще стане проблем,но....
Не си заслужава да наливам разтвор за да събудя умряла клетка.
"Я с грозни ора не спорим, що ако се стигне до бой, тия нема к'во да губат.'

Потребителски аватар
mfandakov
Мнения: 2748
Регистриран: 20 апр 2015 21:00
Репутация: 244
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 24 яну 2023 13:24

Вместо китайските NI-MH, бих купил тези китайски..... :D

https://projectlithium.com/products/pri ... ement-pack
"Я с грозни ора не спорим, що ако се стигне до бой, тия нема к'во да губат.'

Потребителски аватар
mfandakov
Мнения: 2748
Регистриран: 20 апр 2015 21:00
Репутация: 244
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 24 яну 2023 15:55

Знам че има колеги които са наясно с действието на хибридната система,но ако на някой му е интересно ето едно добро обяснение. :thumbsup:

"Я с грозни ора не спорим, що ако се стигне до бой, тия нема к'во да губат.'

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост