Странно държане на нивото на батерията

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 2325
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 333
Местоположение: София

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от BOz » 14 авг 2019 14:48

slowtraveler написа:
14 авг 2019 14:42
при изправни модули имаш по-ниско вътрешно съпротивление
Спрямо теоретичната практика отнесена към диагностичната логика, параметрите на старата ми батерия за вътрешно съпротивление бяха 19 mΩ, а на новата 22 mΩ. Което не изключва възможността съпротивлението да не се измерва абсолютно пряко, а да минава през допълнителна обработка спрямо някаква логика, което да изкривява крайния резултат заради различни физикохимични процеси на производство, различаващи се в някаква степен от предварително зададените (очакваните) такива. Изключвам вариант да се е повишило общото съпротивление, защото съм използвал чисто новите медни пластини, а и чисто новите гайки за стягане. Което на теория би допринесло за намаляване на общото съпротивление.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

ivanbentchev
Мнения: 2
Регистриран: 19 юли 2018 23:32
Репутация: 0
Местоположение: София

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от ivanbentchev » 15 сеп 2019 01:55

А би ли споделил дали намираш разлика в начина на зареждане, вървене и в разхода на колата с новата батерия?

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 2325
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 333
Местоположение: София

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от BOz » 15 сеп 2019 16:14

Няма разлика в начина на зареждане и вървенето. Разходът е съвсем малко минимизиран - с около 0.1-0.2/100.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

ivanbentchev
Мнения: 2
Регистриран: 19 юли 2018 23:32
Репутация: 0
Местоположение: София

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от ivanbentchev » 15 сеп 2019 21:15

Благодаря!

ahzashtotekupih
Мнения: 1
Регистриран: 27 сеп 2019 13:20
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Hybrid

Рециклиране, използвана или нова от Англия

Мнение от ahzashtotekupih » 27 сеп 2019 13:30

Здравейте,
Взех неразумното решение да си купя хибридна кола втора ръка и батерията кихна след 200 км. След дълги размисли и четене не успях да стигна до решение какво да правя. Някой поръчвал ли е нова батерия от Англия, защото ориентировъчната цена за моята баракуда там е 1200 паунда според официалният сайт на Тойота. Другите два варианта са ясни. Някой тук рециклирал ли е наскоро с резултат и за колко време се закрепи и колко струваше? Видях че Дуневмоторспорт активно рекламират услугата за рециклиране и струвало около 1500-2000 при тях.
Извинявайте ако е писано много по темата, но се опитах да прочета цялата ненужна информация и ме заболя главата от лекции и физични закони, и глупости, които са ми ненужни, защото нито искам да знам как работи хибрида, нито ми трябва. Просто искам да го оправя този кош.

xtratime
Мнения: 23
Регистриран: 04 мар 2014 06:41
Репутация: 18
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Auris Touring Sports Hy

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от xtratime » 27 сеп 2019 17:13

Здравейте!
Да си купите хибрид не е неразумно,но може би сте подходили към покупката неразумно.Напишете каква е колата,година на какви километри е.Батерията може да се рециклира,може да се купи нова.Колегата BOz е правил и двете и е най-запознат с материята.Обърнете се към него,може да Ви помогне.

Потребителски аватар
ToyotaPassion
Мнения: 102
Регистриран: 18 апр 2011 20:57
Репутация: 10
Местоположение: София

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от ToyotaPassion » 27 сеп 2019 18:27

ahzashtotekupih написа:
27 сеп 2019 13:30
Някой поръчвал ли е нова батерия от Англия, защото ориентировъчната цена за моята баракуда там е 1200 паунда според официалният сайт на Тойота.
Аз си купих нова батерия от Англия. Реално не директно от представителство на Lexus, където за RX-а цената е около 2500 паунда ( в БГ - над 10к), а от човек, явно успял да си продаде джипа и без да му се наложи да извърши смяната... Така цената ми се получи съвсем привлекателна - всичко с разходите по доставката (около 150-200лв) ми излезе около 3200лв. За това и препоръчвам да огледате добре за обяви от тамошния ebay - дано имате моя късмет.
Естествено, имате опцията и да сервизирате отделните модули, но аз лично за себе си прецених, че искам да направя тази стъпка и да 'забравя' за батерия за десетина години (99% джипа няма да е мой тогава). Получих нова батерия, произведена 2018, сега поведението е супер, разходът - също.
Изображение Lexus RX 450h 2010 299hp

AlexPP
Мнения: 68
Регистриран: 24 ное 2015 17:05
Репутация: 7
Местоположение: Бургас

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от AlexPP » 30 сеп 2019 10:05

Аз рециклирах моята (смених 7 модула и балансирах всички 28 модули) на Приуса преди 3 месеца и колата работи по-добре от когато я купих преди 4 години. Обаче това не е за всеки и повечето хора няма да се справят добре с рециклирането. Ако колата е на много километри, по-добре нова батерия, защото повечето модули ще са с много намален капацитет.

Цената на Дуневмоторспорт е ОК, но само ако дават поне 100,000км гаранция.

Lwerewolf
Мнения: 65
Регистриран: 09 юли 2018 04:07
Репутация: 4
Местоположение: София
Автомобил: gws191l face '08, zze121 '03

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от Lwerewolf » 30 сеп 2019 18:19

Следващия път turbo common rail dpf scr дизел със dct автомат вместо хибрида, по-разумно е от атмосферен HSD хибрид бензин tooth.gif

1) Каква е колата.
2)
Извинявайте ако е писано много по темата, но се опитах да прочета цялата ненужна информация и ме заболя главата от лекции и физични закони, и глупости, които са ми ненужни, защото нито искам да знам как работи хибрида, нито ми трябва. Просто искам да го оправя този кош.
Писано е МНОГО по темата. Със такова отношение към каквато и да е техника шансовете за добро завършване клонят към нула.

Ето една скорошна дискусия (по случайност темата на AlexPP):
viewtopic.php?f=35&t=35410

Като за начало - изчитане на грешката, да не се окаже нещо друго. Препоръчвам да НЕ СЕ чистят грешките - ако са за батерията, колата е във режим, който я предпазва до колкото може от допълнителни щети.

За сервизи - чел съм за Русе (service-hybrid - по случайност имат тема тук - viewtopic.php?f=35&t=32888) и Варна (hybrids bg), не съм прочел оплаквания, но не съм се и ровил много. Купувал съм модули от hybrids bg (Варна), нямам оплаквания, но не съм ползвал лично сервизни услуги. Както и да е, това според мен е за подфорума "сервизи/магазини" :)
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe

Потребителски аватар
stoyankirov
Мнения: 74
Регистриран: 31 яну 2014 10:56
Репутация: 1
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Toyota Prius Gen.3 - 2009

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от stoyankirov » 01 окт 2019 15:11

Boz, можеш ли да посочиш цена на една клетка и имаш ли представа в какво състояние са тези предлагани нови в Alibaba за около 70лв./брой.
Toyota Prius Gen.3 - 31.08.2009г. - 1.8 - 136ph - 142000км

Потребителски аватар
stoyankirov
Мнения: 74
Регистриран: 31 яну 2014 10:56
Репутация: 1
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Toyota Prius Gen.3 - 2009

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от stoyankirov » 04 окт 2019 16:02

BOz, ...разсъждавайки върху това, че с новите елементи в батерията разхода е намалял едва с нищожните 0,1- 0,2/100км. в мен се породи въпрос.
Какво ще се случи ако тази батерия на Приуса "умре"?
1. Ще върви, но с разход на нормален конвенционален автомобил?!?
2. Ще дава грешки в системата и ще откаже да се движи?!?
...благодаря предварително
Toyota Prius Gen.3 - 31.08.2009г. - 1.8 - 136ph - 142000км

Потребителски аватар
biro
Мнения: 1041
Регистриран: 31 мар 2013 11:21
Репутация: 141
Местоположение: Русе

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от biro » 04 окт 2019 16:50

Ако ти умре батерията няма от къде да дойде ток да развърти MG1, който развърта коляновия вал на ICE и по този начин пали бензина.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017

Потребителски аватар
boyanmt
Мнения: 680
Регистриран: 15 яну 2018 21:01
Репутация: 66
Местоположение: Черноморие
Автомобил: RAV-4

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от boyanmt » 04 окт 2019 17:17

Последното от Биро ме накара да взема крайното решение-карам до 9 години и продавам,ако не- главоблъскам се след 10 години,и започвам да задавам подобни въпроси като колегите по-горе.

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 2325
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 333
Местоположение: София

Странно държане на нивото на батерията

Мнение от BOz » 04 окт 2019 18:24

stoyankirov написа:
01 окт 2019 15:11
имаш ли представа в какво състояние са тези предлагани нови в Alibaba за около 70лв./брой.
Нямам никаква идея. И честно казано лично аз не бих направил такъв експеримент, колкото и да си падам по експериментите. Освен ако някой друг не си даде автомобила и финансира съответния експеримент. Тогава би ми станало интересно. tooth.gif
stoyankirov написа:
04 окт 2019 16:02
1. Ще върви, но с разход на нормален конвенционален автомобил?!?
В тази тема съм споделил нещо по този въпрос.
stoyankirov написа:
04 окт 2019 16:02
2. Ще дава грешки в системата и ще откаже да се движи?!?
В общия случай да. Стигне ли се до проблем в батерията, най-вероятната развръзка е отказ на автомобила. Въпрос на време е кога от движимо ще се превърне в недвижимо имущество. :D
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост