Страница 22 от 24

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 07 Мар 2023 20:09
от dracunculus
Ами не баш. Екстраполирам цялото нещо за модела IS300h в Германия, но моите разсъждения по въпроса са следните- за батерия тук по актуални цени биха ми поискали 3000Евро в случай на дефект. За смяната на съединител, турбо и дюзи тук искат (например на А4 и Мерцедес) около 4500-6000 Евро. Т.е. до двойно. Цените са от официалните представителства. Т.е. цените в България, съобразени с тамошния стандарт, пак биха били в това съотношение за съизмерими модели хибрид и дизел. Дали е оправдано цялото нещо- за мен твърдо ДА. Разходът ми, средният до сега, е почти напълно съизмерим като число литри с разхода на еквивалентната дизелова кола, при конкретните условия на експлоатация..Имайки предвид по-скъпата нафта става като сума еднакъв напълно. Е, имайки предвид, че аз зареждам Super 95, а сестра ми с нова дизелова А4ка е принудена да зарежда премиум нафта, защото с обикновената нафта в Австрия има проблеми с двигателя (това напълно сериозно!) е възможно да се окаже, че моята кола на 100км харчи и по-малко като сума. Това е моето виждане по въпроса. Не пледирам за всеобща мородавност. Всеки според нуждите си и вижданията си :cheers:

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 07 Мар 2023 20:35
от silkosam
3600 euro е била смяната на батерията в Италия на IS300H в някой от обявите пишеше,тук в България повечето части които се слагат са афтърмаркет,иначе ако са оригинални ще минат цената на батерията.

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 07 Мар 2023 20:58
от dracunculus
Добре, може (по някаква причина да искат повече в Италия, отколкото в тукашното представителство на Лексус). Колко биха поискали за смяна на турбо, съединител и дюзи? Общо

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 08 Мар 2023 01:00
от BOz
В България смяната на тази батерия на ИС300х най-вероятно ще удари 10 хиляди. Може би и повече.
В Англия е по-евтино. Е, и? Колегата ще си кара колата до Англия ли? Опция е по принцип.
И накрая щеш не щеш пак ще се правиш на електротехник работещ в автоморга.
Със сигурност смяна на турбо, съединител и дюзи в България ще излезе мнооого по-евтино.
dracunculus, добре споделяш ама и живееш в друг свят, нищо, че уж е на същия континент.

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 08 Мар 2023 07:14
от dracunculus
Сравних цените, мислейки, че би било по-евтино по чиста аналогия например с ТО. Което при мен е приблизително колкото при вас, ама в Евро (сравнявал съм фактурите). По тази аналогия си мислех и за батерията wink.gif

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 08 Мар 2023 09:31
от silkosam
Скъпо излиза колега dracunculus само ако се слагат оригинални части но пък тези възли да ги смениш с оригинални означава че си си купил още една кола,при положение че българина кара 10-15 годишни коли не си заслужава цената.

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 08 Мар 2023 18:39
от BOz
dracunculus написа: 08 Мар 2023 07:14 Сравних цените, мислейки, че би било по-евтино по чиста аналогия например с ТО. Което при мен е приблизително колкото при вас, ама в Евро (сравнявал съм фактурите). По тази аналогия си мислех и за батерията wink.gif
Да де, ама като пример при теб един елементарен хибрид хелт чек е без пари, а тук е на цената на обслужване. Правиш 2 чека за 2 години и си "плащаш" обслужването в Германия, че и отгоре. tooth.gif

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 20 Мар 2023 10:18
от vfr800
Абе ако беше финансово изгодно да ги поддържат дизелите в западна европа нямаше 90% от обявите за среден и висок клас автомобили тука да са само дизели ;) А хибридите тепърва ще се карат, европейския скрап който ще идва тука идните 6-7 години пак ще е основено дизелов.

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 20 Мар 2023 11:17
от BOz
vfr800 написа: 20 Мар 2023 10:18 нямаше 90% от обявите за среден и висок клас автомобили тука да са само дизели
Ами като първоначално такъв процент от продадените нови автомобили е бил дизелов, нормално е след това, когато се появят на "нашия" пазар, то пак да са повечето дизел.
Все едно да кажеш - ето, виж, 100% от Лекс ЛС на пазара са бензинови. Явно нещо им има и искат само бензиновите да разкарат. :thumbsup:

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 20 Мар 2023 17:54
от vfr800
Абе не е баш така погледни продажбите на годишна база никога не са продавани 90% нови дизели независимо от класa.В най-пиковия момент бяха достигнали около 65% в средния и високия клас. Иначе има и дизелов лексус......амааа май май само драми с него :)

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 20 Мар 2023 18:01
от Akima
vfr800 написа: 20 Мар 2023 17:54 Иначе има и дизелов лексус......амааа май май само драми с него
За 34 години история е произведен само 1 модел/по принуда на европейските дилъри/ и не е повторен...

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 21 Мар 2023 14:44
от DrDevil
Lexus LX Third generation (J200; 2007)
Diesel:
4.5 L 1VD-FTV turbo V8 (LX 450d; VDJ201)

Lexus LX Fourth generation (J310)
Diesel:
3.3 L F33A-FTV twin-turbo V6 (LX 500d; FJA310)

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 23 Мар 2023 15:44
от silkosam
Заради еко нормите дизелите тотално ги скопиха,днешните двигатели карат по 100 000км и после в кофата....

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 23 Мар 2023 16:23
от dracunculus
Точно така е. Парадоксът е, че така се изхвърля в крайна сметка повече СО2 като въглероден отпечатък, карайки те да ремонтираш постоянно или да си смениш колата, защото за нищо не става....

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 23 Мар 2023 16:27
от slowtraveler
Не можете да мислите толкова задълбочено - сегашната тенденция е да се мисли 'плиткоумно' tooth.gif