
През последната седмица на м.Март планираме обновяване на форумният софтуер.
Надяваме се операцията да премине безпроблемно, но са възможни временни прекъсвания на работата на форума.
Надяваме се операцията да премине безпроблемно, но са възможни временни прекъсвания на работата на форума.
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
-
- Мнения: 1062
- Регистриран: 06 мар 2011 23:14
- Репутация: 311
- Местоположение: Deutschland
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Ами не баш. Екстраполирам цялото нещо за модела IS300h в Германия, но моите разсъждения по въпроса са следните- за батерия тук по актуални цени биха ми поискали 3000Евро в случай на дефект. За смяната на съединител, турбо и дюзи тук искат (например на А4 и Мерцедес) около 4500-6000 Евро. Т.е. до двойно. Цените са от официалните представителства. Т.е. цените в България, съобразени с тамошния стандарт, пак биха били в това съотношение за съизмерими модели хибрид и дизел. Дали е оправдано цялото нещо- за мен твърдо ДА. Разходът ми, средният до сега, е почти напълно съизмерим като число литри с разхода на еквивалентната дизелова кола, при конкретните условия на експлоатация..Имайки предвид по-скъпата нафта става като сума еднакъв напълно. Е, имайки предвид, че аз зареждам Super 95, а сестра ми с нова дизелова А4ка е принудена да зарежда премиум нафта, защото с обикновената нафта в Австрия има проблеми с двигателя (това напълно сериозно!) е възможно да се окаже, че моята кола на 100км харчи и по-малко като сума. Това е моето виждане по въпроса. Не пледирам за всеобща мородавност. Всеки според нуждите си и вижданията си 

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
3600 euro е била смяната на батерията в Италия на IS300H в някой от обявите пишеше,тук в България повечето части които се слагат са афтърмаркет,иначе ако са оригинални ще минат цената на батерията.
-
- Мнения: 1062
- Регистриран: 06 мар 2011 23:14
- Репутация: 311
- Местоположение: Deutschland
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Добре, може (по някаква причина да искат повече в Италия, отколкото в тукашното представителство на Лексус). Колко биха поискали за смяна на турбо, съединител и дюзи? Общо
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
В България смяната на тази батерия на ИС300х най-вероятно ще удари 10 хиляди. Може би и повече.
В Англия е по-евтино. Е, и? Колегата ще си кара колата до Англия ли? Опция е по принцип.
И накрая щеш не щеш пак ще се правиш на електротехник работещ в автоморга.
Със сигурност смяна на турбо, съединител и дюзи в България ще излезе мнооого по-евтино.
dracunculus, добре споделяш ама и живееш в друг свят, нищо, че уж е на същия континент.
В Англия е по-евтино. Е, и? Колегата ще си кара колата до Англия ли? Опция е по принцип.
И накрая щеш не щеш пак ще се правиш на електротехник работещ в автоморга.
Със сигурност смяна на турбо, съединител и дюзи в България ще излезе мнооого по-евтино.
dracunculus, добре споделяш ама и живееш в друг свят, нищо, че уж е на същия континент.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 1062
- Регистриран: 06 мар 2011 23:14
- Репутация: 311
- Местоположение: Deutschland
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Сравних цените, мислейки, че би било по-евтино по чиста аналогия например с ТО. Което при мен е приблизително колкото при вас, ама в Евро (сравнявал съм фактурите). По тази аналогия си мислех и за батерията 

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Скъпо излиза колега dracunculus само ако се слагат оригинални части но пък тези възли да ги смениш с оригинални означава че си си купил още една кола,при положение че българина кара 10-15 годишни коли не си заслужава цената.
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Да де, ама като пример при теб един елементарен хибрид хелт чек е без пари, а тук е на цената на обслужване. Правиш 2 чека за 2 години и си "плащаш" обслужването в Германия, че и отгоре.dracunculus написа: ↑08 мар 2023 07:14Сравних цените, мислейки, че би било по-евтино по чиста аналогия например с ТО. Което при мен е приблизително колкото при вас, ама в Евро (сравнявал съм фактурите). По тази аналогия си мислех и за батерията![]()

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 284
- Регистриран: 19 сеп 2019 17:24
- Репутация: 74
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Абе ако беше финансово изгодно да ги поддържат дизелите в западна европа нямаше 90% от обявите за среден и висок клас автомобили тука да са само дизели ;) А хибридите тепърва ще се карат, европейския скрап който ще идва тука идните 6-7 години пак ще е основено дизелов.
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Ами като първоначално такъв процент от продадените нови автомобили е бил дизелов, нормално е след това, когато се появят на "нашия" пазар, то пак да са повечето дизел.
Все едно да кажеш - ето, виж, 100% от Лекс ЛС на пазара са бензинови. Явно нещо им има и искат само бензиновите да разкарат.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 284
- Регистриран: 19 сеп 2019 17:24
- Репутация: 74
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Абе не е баш така погледни продажбите на годишна база никога не са продавани 90% нови дизели независимо от класa.В най-пиковия момент бяха достигнали около 65% в средния и високия клас. Иначе има и дизелов лексус......амааа май май само драми с него 

- Akima
- Мнения: 6950
- Регистриран: 09 юни 2009 17:28
- Репутация: 768
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
За 34 години история е произведен само 1 модел/по принуда на европейските дилъри/ и не е повторен...
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Lexus LX Third generation (J200; 2007)
Diesel:
4.5 L 1VD-FTV turbo V8 (LX 450d; VDJ201)
Lexus LX Fourth generation (J310)
Diesel:
3.3 L F33A-FTV twin-turbo V6 (LX 500d; FJA310)
Diesel:
4.5 L 1VD-FTV turbo V8 (LX 450d; VDJ201)
Lexus LX Fourth generation (J310)
Diesel:
3.3 L F33A-FTV twin-turbo V6 (LX 500d; FJA310)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта