Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
-
- Мнения: 1387
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 132 пъти
- Получена благодарност: 85 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Ами не баш. Екстраполирам цялото нещо за модела IS300h в Германия, но моите разсъждения по въпроса са следните- за батерия тук по актуални цени биха ми поискали 3000Евро в случай на дефект. За смяната на съединител, турбо и дюзи тук искат (например на А4 и Мерцедес) около 4500-6000 Евро. Т.е. до двойно. Цените са от официалните представителства. Т.е. цените в България, съобразени с тамошния стандарт, пак биха били в това съотношение за съизмерими модели хибрид и дизел. Дали е оправдано цялото нещо- за мен твърдо ДА. Разходът ми, средният до сега, е почти напълно съизмерим като число литри с разхода на еквивалентната дизелова кола, при конкретните условия на експлоатация..Имайки предвид по-скъпата нафта става като сума еднакъв напълно. Е, имайки предвид, че аз зареждам Super 95, а сестра ми с нова дизелова А4ка е принудена да зарежда премиум нафта, защото с обикновената нафта в Австрия има проблеми с двигателя (това напълно сериозно!) е възможно да се окаже, че моята кола на 100км харчи и по-малко като сума. Това е моето виждане по въпроса. Не пледирам за всеобща мородавност. Всеки според нуждите си и вижданията си
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- silkosam
- Мнения: 14
- Регистриран на: 27 Фев 2023 17:35
- Местоположение: Враца
- Получена благодарност: 2 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
3600 euro е била смяната на батерията в Италия на IS300H в някой от обявите пишеше,тук в България повечето части които се слагат са афтърмаркет,иначе ако са оригинални ще минат цената на батерията.
-
- Мнения: 1387
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 132 пъти
- Получена благодарност: 85 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Добре, може (по някаква причина да искат повече в Италия, отколкото в тукашното представителство на Лексус). Колко биха поискали за смяна на турбо, съединител и дюзи? Общо
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- BOz
- Мнения: 4504
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 182 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
В България смяната на тази батерия на ИС300х най-вероятно ще удари 10 хиляди. Може би и повече.
В Англия е по-евтино. Е, и? Колегата ще си кара колата до Англия ли? Опция е по принцип.
И накрая щеш не щеш пак ще се правиш на електротехник работещ в автоморга.
Със сигурност смяна на турбо, съединител и дюзи в България ще излезе мнооого по-евтино.
dracunculus, добре споделяш ама и живееш в друг свят, нищо, че уж е на същия континент.
В Англия е по-евтино. Е, и? Колегата ще си кара колата до Англия ли? Опция е по принцип.
И накрая щеш не щеш пак ще се правиш на електротехник работещ в автоморга.
Със сигурност смяна на турбо, съединител и дюзи в България ще излезе мнооого по-евтино.
dracunculus, добре споделяш ама и живееш в друг свят, нищо, че уж е на същия континент.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 1387
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 132 пъти
- Получена благодарност: 85 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Сравних цените, мислейки, че би било по-евтино по чиста аналогия например с ТО. Което при мен е приблизително колкото при вас, ама в Евро (сравнявал съм фактурите). По тази аналогия си мислех и за батерията
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- silkosam
- Мнения: 14
- Регистриран на: 27 Фев 2023 17:35
- Местоположение: Враца
- Получена благодарност: 2 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Скъпо излиза колега dracunculus само ако се слагат оригинални части но пък тези възли да ги смениш с оригинални означава че си си купил още една кола,при положение че българина кара 10-15 годишни коли не си заслужава цената.
- BOz
- Мнения: 4504
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 182 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Да де, ама като пример при теб един елементарен хибрид хелт чек е без пари, а тук е на цената на обслужване. Правиш 2 чека за 2 години и си "плащаш" обслужването в Германия, че и отгоре.dracunculus написа: ↑08 Мар 2023 07:14 Сравних цените, мислейки, че би било по-евтино по чиста аналогия например с ТО. Което при мен е приблизително колкото при вас, ама в Евро (сравнявал съм фактурите). По тази аналогия си мислех и за батерията
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 96 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Абе ако беше финансово изгодно да ги поддържат дизелите в западна европа нямаше 90% от обявите за среден и висок клас автомобили тука да са само дизели ;) А хибридите тепърва ще се карат, европейския скрап който ще идва тука идните 6-7 години пак ще е основено дизелов.
- BOz
- Мнения: 4504
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 182 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Ами като първоначално такъв процент от продадените нови автомобили е бил дизелов, нормално е след това, когато се появят на "нашия" пазар, то пак да са повечето дизел.
Все едно да кажеш - ето, виж, 100% от Лекс ЛС на пазара са бензинови. Явно нещо им има и искат само бензиновите да разкарат.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 96 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Абе не е баш така погледни продажбите на годишна база никога не са продавани 90% нови дизели независимо от класa.В най-пиковия момент бяха достигнали около 65% в средния и високия клас. Иначе има и дизелов лексус......амааа май май само драми с него
- Akima
- Мнения: 7365
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 73 пъти
- Получена благодарност: 155 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
За 34 години история е произведен само 1 модел/по принуда на европейските дилъри/ и не е повторен...
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Lexus LX Third generation (J200; 2007)
Diesel:
4.5 L 1VD-FTV turbo V8 (LX 450d; VDJ201)
Lexus LX Fourth generation (J310)
Diesel:
3.3 L F33A-FTV twin-turbo V6 (LX 500d; FJA310)
Diesel:
4.5 L 1VD-FTV turbo V8 (LX 450d; VDJ201)
Lexus LX Fourth generation (J310)
Diesel:
3.3 L F33A-FTV twin-turbo V6 (LX 500d; FJA310)
- silkosam
- Мнения: 14
- Регистриран на: 27 Фев 2023 17:35
- Местоположение: Враца
- Получена благодарност: 2 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Заради еко нормите дизелите тотално ги скопиха,днешните двигатели карат по 100 000км и после в кофата....
-
- Мнения: 1387
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 132 пъти
- Получена благодарност: 85 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Точно така е. Парадоксът е, че така се изхвърля в крайна сметка повече СО2 като въглероден отпечатък, карайки те да ремонтираш постоянно или да си смениш колата, защото за нищо не става....
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- slowtraveler
- Мнения: 5777
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 281 пъти
- Получена благодарност: 296 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Не можете да мислите толкова задълбочено - сегашната тенденция е да се мисли 'плиткоумно'
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта