"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Публикувай отговор
Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от ufer » 08 Сеп 2021 15:12

Защо не пуснете един сигнал или едно оплакване до НАП? Не до Комисията за защита на потребителите (тя е куче без зъби), а до НАП. Представете си, че сервизът не е фактурирал нещо, както трябва, но пуснете оплакването с копие до тях. Почти съм убеден, че до 24 часа някой ще звънне на вратата с кората в ръка! Е, това все пак е пожелание... :thumbsup:

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от slowtraveler » 08 Сеп 2021 15:21

Абсурд... Сервизът може да ти е фактурирал повече, ама няма начин да не ти е фактурирал нещо... tooth.gif
Ако ти е фактурирал повече - НАП е доволен, щото сервиза ще плати повече данъци, и въобще не го интересува - това са си ваши взаимоотношения...
От там нататък - ти започваш да си нарушител и т.н.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от ufer » 08 Сеп 2021 15:30

Ами, ако не е издал фактура...? :D

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от slowtraveler » 08 Сеп 2021 16:36

Фактурата е по желание... Касовият бон е задължителен само при касово разплащане (плащането с карта също е касово разплащане)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

tora
Мнения: 1011
Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
Местоположение: Ст. Загора
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от tora » 08 Сеп 2021 16:37

ufer написа: 08 Сеп 2021 15:12 Представете си, че сервизът не е фактурирал нещо, както трябва,
При сервизните акции не издават фактура, а се подписва някакъв протокол, с който си отчитат труда и резервната част някъде.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от slowtraveler » 08 Сеп 2021 16:43

Фактура се издава когато имаш финансови взаимоотношения... А при сервизна акция реално нямаш такива със сервиза..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 08 Сеп 2021 17:25

slowtraveler написа: 08 Сеп 2021 15:05 Елена,
Да, може и да са я прибрали, ама за какво им е такава 'ценност'?
Първоначално си мислех,че просто да я забравили - случва се. Обаче след като твърдо отрекоха,че са я виждали и най- вече,че не са отваряли капака,взех да се съмнявам как стоят нещата. Вече обясних,че такава кора просто не се продава към момента никъде в българските сайтове,открихме в само в украински. На някого му е трябвала просто. Преди да пусна темата тук,се регистрирах и в една фейсбук група -Тойота клуб. Пуснах и там пост,но минаха няколко дни,докато ми го одобрят. Учудих се,че имаше толкова негативни коментари там. Една дама сподели,че са и сменили кората на двигателя с друга,която била пукната,а половината болтчета ги нямало,както и че са подменили щеката за маслото с някаква подобна, но изкривена. Силно се надявах,че само аз съм "изтеглила късата клечка" и това е частен случай.Ясно,че това да дреболии и не пречат на самата работа на двигател и т.н.,но е гадничко все пак. И хората си премълчават,не им се занимава... sad.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от slowtraveler » 08 Сеп 2021 17:45

Елена написа: 08 Сеп 2021 17:25 Една дама сподели,че са и сменили кората на двигателя с друга,която била пукната,а половината болтчета ги нямало,както и че са подменили щеката за маслото с някаква подобна, но изкривена.
Отново - не искам да убеждавам никого в каквото и да е било...
Просто пример от онзи ден... Капакът на автомобила от години е отварян само от мен и от приятел от форума, в когото имам 100% увереност в правилността на действията...
Половината клипсове на моята кора - 'ги няма' :) Ами паднали са някъде от вибрации и т.н... Колегата услужи с няколко клипса за да не я изтърва някъде...
Щеката за маслото - дълга лента, и при малко по-невнимателно вкарване се подгъна и изкриви... Хванах я с пръсти и я изправих - ами случва се...
Това са изпитани на личен гръб 'ефекти' само последната седмица :) Не са нагодени към темата, а реална случка... Колегата може да потвърди - бе пряк наблюдател и участник в горното....
Ти уверена ли си, че дамата е достоверен източник на информация, и нещата не са се случили така, както се случиха на мен?
Затова и толкова внимание обръщам на достоверността на информацията - някои хора (включително и аз) не винаги забелязват детайлите, и после когато забележат - се учудват защо дадено нещо го няма...
Лесен нагледен пример - загледайте се на колко автомобили им 'стърчи нещо отдолу' по магистралата - има СУМА ти полуоткачени кори, които се надуват от въздушната струя и е въпрос на време да се откачат или откъснат...
Уверен съм, че 99.99% от тези хора биха твърдяли в последствие, че някой им е откраднал кората... (на един му се бе откачила задната броня и вятъра се опитваше да я пречупи )...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от ufer » 08 Сеп 2021 18:24

Ами тя тази кора е отгоре и отделно капакът е на милиметри от нея. Няма как да изпадне. По всяка вероятност някой от сервиза си я е прибрал. Ако чорбаджията е пич, май ще трябва да разрови сериозно фирмата си...

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 08 Сеп 2021 18:52

slowtraveler написа: 08 Сеп 2021 17:45
Елена написа: 08 Сеп 2021 17:25 Една дама сподели,че са и сменили кората на двигателя с друга,която била пукната,а половината болтчета ги нямало,както и че са подменили щеката за маслото с някаква подобна, но изкривена.
Отново - не искам да убеждавам никого в каквото и да е било...
Аз- също. Колата беше в сервиза,докарах я,стоя два дни пред нас,не сме я ползвали,на третия ден при отварянето тази част видяхме, че липсва. Показах вече какво е и къде се намира. Относно коментара от фейсбук- нямам причини да се доверявам, но нямам и такива, поради които да се съмнявам. Едва ли чак пък всички са такива....разсеяни,че да не знаят в какво състояние им е автомобилът.Спирам с обясненията на случката, че заприлича на "Искрено и лично" tooth.gif Ако има някакъв развой ще пиша.Примирила съм се,че ще пия една студена вода,обясних какви са мотивите ми да повдигна темата.

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от memorex » 08 Сеп 2021 19:50

Дано има развой,добър.Ако не ,не е фатално.Важното е че са ви оправили по сервизна акция съществените неща
А мога ли пак да попитам ,от рюбопитство ,дали сте сменяли лампи на фаровете от както автомобила е ваш?
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 08 Сеп 2021 19:55

memorex написа: 08 Сеп 2021 19:50 Дано има развой,добър.Ако не ,не е фатално.Важното е че са ви оправили по сервизна акция съществените неща
А мога ли пак да попитам ,от рюбопитство ,дали сте сменяли лампи на фаровете от както автомобила е ваш?
Не,не сме сменяли абсолютно нищо.

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от memorex » 08 Сеп 2021 21:03

Разбрах.Имах нещо наум.Както и да е ,слагаме обицата на ухото.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от slowtraveler » 09 Сеп 2021 08:16

Елена написа: 08 Сеп 2021 18:52 Относно коментара от фейсбук- нямам причини да се доверявам, но нямам и такива, поради които да се съмнявам. Едва ли чак пък всички са такива....разсеяни,че да не знаят в какво състояние им е автомобилът....
Ако има някакъв развой ще пиша.Примирила съм се,че ще пия една студена вода,обясних какви са мотивите ми да повдигна темата.
Споделих защо се съмнявам в 'писаното във фейсбук' - присъщо е на човек да греши или да пропусне и в преценка и в наблюдения, особено в материя, която не е свързана с ежедневната дейност (там се трупа опит 'къде да гледаш за да забелязваш')...
Няма как и не искам да Ви убеждавам какво сте видели - ами Вие знаете какво и къде сте видели, и доколко сте сигурни в паметта си... И ако сте вътрешно убедени в правотата си - борете се.
При всички случаи бих настоявал за писмен отговор срещу моя писмена жалба до сервиза и до представителя на марката с копие до КЗП, дори и да не е изпратена в реалност до КЗП
(да, винаги при мой сигнал съм получавал отговор от КЗП след месец 'че са взети мерки', но нямаше как да разбера какви са били мерките)...
С обяснението на случката и фактологията - с твърденията на сервиза 'че не са отваряли капака' въпреки откачането на акумулатора.
С логично обяснение защо сте забелязали липсата толкова късно - при връщането на автомобила (възможно умишлено) не са Ви демонстрирали/показали навсякъде където са пипали, а вие не сте предполагали, че официален сервиз биха демонтирали части от автомобила... Добре е да направите снимки на мястото - ако е имало кора няма начин да няма останали следи - от монтажа, от вибрациите на кората по боята, по праха и т.н...

Разбира се, ще е интересно да следим развоя :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 10 Сеп 2021 16:57

Днес пуснах имейл до Тойота Балканс.Отговорът е

"Благодарим Ви за връзката с нас и съжаляваме да научим за Вашия казус.

Нашият отдел ще направи проверка по случая и възможно най-скоро ще се свържем с Вас за предоставяне на становище.

Междувременно, оставаме на Ваше разположение за допълнителни въпроси и съдействие.

Поздрави,
Отдел Клиентски програми
Тойота Балканс"
Описах им случая,препратих имейлите. Не съм ги плашила с КПЗ, НАП и прочие. Смятам,че тези номера са прозрачни,не бих се занимавала с това. Предполагам какво ще е становището,което ще ми изпратят,но все още съм от наивниците,които смятат,че има добри и съвестни хора. Ами...това е засега.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта