Страница 2 от 3

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 21 Авг 2019 19:50
от Hursa
Благодарности за споделеното - явно трябва да се избягва smile.gif

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 22 Авг 2019 11:32
от Оги
При удар се чупят пластмасови части от броните, в които се захващат поне 3-4 вида щипки. Някои от които не са налични и идват с доставка. Това е време. За по-евтино и бързо правят кърпежи и често сглобките остават незахванати в краищата или по други места нещо остане да не е наред. При кърпеж пласмасата се нагрява и може кривото да остане недобре изправено, а за корите под мотора и подкалниците /в 90 % от случаите счупени при удара/, към които бронята също се захваща може и труда да не са си направили да видят какво става там. След което бронята виси като прани гащи на тел. Затова там са оставени ръцете им. Не само в тоз сервиз.
Качествен ремонт се прави с нова броня и точния комплект щипки, съответните кори и подкалници. После са бояджиите наред с грунда и боите. Но това е скъпо.
Ако си плащаме ремонтите сами- избираме сами. В случая да имаме избор остава сложно намерение.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 08 Дек 2022 16:40
от Oleg
Добър ден на всички. Не съветвам никого да извършва ремонт на автомобили във филиал на Тойота Варна. След лека повреда по колата я ремонтирах в официален сервиз, само защото е ИМЕ! Колата е закупена от тук преди половин година и е изминала 3500 километра. От ремонта получих колата като нова, но отне повече от месец. След половин година започна да се събира вода в стоповете. Дойдох в сервиза, казаха ми, че ще сменят с нови. Променен. Година по-късно пак същата история. Отидох в официалния сервиз, казаха, че гаранцията е изтекла, а смяната струва 1700 лева. Поръчах фарове от Хамбург, свалих старите и видях, че купето на колата под фаровете беше цялото ръждясало, нямаше антикорозионно покритие и просто задните фарове бяха намазани със силикон вместо гумени гарнитури!!! Новата ми кола се превърна в ръждясало старо желязо!!! Където се вижда, прекрасно са го направили, а където не се вижда, само да стига за една година, докато свърши гаранцията! И това е официален сервиз на Toyota! Помислете десет пъти преди да ремонтирате любимата си кола там.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 08 Дек 2022 17:10
от Akima
Одобрих мнението Ви, но моля да приложите и снимки, за да онагледите щетите.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 08 Дек 2022 21:25
от BOz
А и гаранцията срещу корозия не е ли там поне 10-12 години?

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 08 Дек 2022 21:30
от Akima
Перфорационна корозия...

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 09 Дек 2022 10:05
от Оги
Каква беше "леката" повреда, с която се започна...

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 25 Юли 2023 07:18
от wdlbg
Много хора ни казваха "Ще има да чакате минимум 1 г." - да ама не, Карком Варна приеха поръчката края на Април 2023 а колата е при нас края на Юли 2023! Неверотно бързо изпълнение, при това с уникален НОВ цвят с който се очакваше да я забави. Благодарим за бързото изпълнение! Взехме си чисто новият автомобил за 3 месеца с уникален цвят, уникален номер, регистриран и обслужен на 100%. Прекрасни хора, препоръчваме ви на всеки решил да си закупи Toyota.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 25 Юли 2023 11:20
от slowtraveler
Хаха - един човек да е доволен от Карком Варна - най-лошият дилър и сервиз, които съм срещал... Както се вижда от колеги - не съм единственият..
Т.е. вариантите са три - или изведнъж са се променили, или сте имали късмет, или сте получили пари за рекламата - все пак сте рекламна агенция tooth.gif

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 25 Юли 2023 19:58
от memorex
Сервиза май е добре вече. :thumbsup: Последно останах доволен.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 26 Юли 2023 09:24
от BOz
Какво включваше 100% обслужване на чисто нов автомобил, че и от това сте доволни? tooth.gif

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 26 Юли 2023 11:46
от slowtraveler
Съмнява ме да има отговор.... Защото зачистих таговете, с които бе наситено мнението и вероятно рекламната агенция не е доволна от резултата :whistle:

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 26 Юли 2023 11:56
от venciru
Не е само един доволен. Аз засега не мога да кажа нищо - правени ми са само три обслужвания. Само за отношението при поръчката и покупката мога да кажа добри думи.Кумът ми е много доволен (не е рекламна агенция) и си подържа Ярис-а там откакто го е купил 2008 г. от тях нов. Сега вече не го кара и толкова много де - купиха си 2020 г. ново 3008.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 26 Юли 2023 12:02
от slowtraveler
Дано да са се пооправили, защото бяха доооста зле (с нови автомобили, взети от тях)... Но ме съмнява, съдейки по опита на близки приятели (неспособност да се справят с гаранционен автомобил)...
Относно поръчката - след среща с Карком приятел директно им тегли една и започна да си купува колите от София - доста по-евтино и оперативно от Карком... Дали причината за това е Карком - не знам - възможно е да се представят различни условия на дилърите, но фактите са си факти.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 26 Юли 2023 15:29
от venciru
Сигурно е така.Не споря за нещо, което не съм изпитал лично. Не зная нищо за други дилъри. Тази ми е първата лична нова кола, която пазарувам (като изключим една през далечната 1981г. от Кореком-а) и нямам никакви лични впечатления. На мен юли 2020 ми направиха отстъпка 7500 лв. от цената на табела, сайта и т.н. Падаха се около 15 %. За мен си беше добра оферта и съм доволен от цената и обслужването при покупката. Колата я произведоха и я получих за по малко от три месеца. Исках цвят, салон и най високото ниво.
Може и да не ми поярвате, но тогава пообиколих доста преставителства и получавах оферти. Когато им отговарях, че имам по изгодно предложение, навсякъде въпросът беше -"Ааааа, ясно! Били сте при ..име... от Тойота, нали?" Та за сервизът не мога да кажа нищо - нито добро, нито лошо. Но за горното мога. В петък бях за трето обслужване - ...име... още работи там. Съжалявм, че докато чаках (около 25 мин.) постоянно имаше клиенти и не можахме да си поговорим.
Декларирам, че не съм рекламна агенция и нито аз, нито членове от семейството ми имаме нещо общо с Карком!
Ама то аз и не ги хваля де като сервиз, фирма и т.н. :D