Страница 1 от 3

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 25 Юни 2019 20:35
от aydjo
Не съм доволен от отношението и от услугите на този сервиз.
Имам автомобил марка Тойота и до сега предпочитах да бъде обслужвана и ремонтирана в оторизиран сервиз на Тойота. На скоро имах заведена щета по каско и избрах именно този сервиз като си мислех, че името е гаранция за качество, но за съжаление не се оказа точно така. Бях оставил автомобила си за смяна на задна броня и смяна на масло и филтри. След 10-тина дни без превозно средство, ми се обадиха да си взема автомобила само със сменена броня. В момента на предаването й и при оглед от моя страна, констатирах следното: единият габарит не беше хубаво наместен, врата на багажника при затворено положение опираше в бронята, в приемо-предавателния протокол беше описана подмяна на капаче на ключалка на багажник, която изобщо не беше сменена. За капак на всичко имам доказателство, че автомобилът ми изобщо не е бил обслужван в този сервиз, а са го закарали на ход в друг сервиз без мое знание и без мое съгласие. След като видяха недоволството ми, оставих отново автомобила, за да отстранят забележките, които цитирах по-горе. Когато отидох за поред път да си взема колата, видях следното: усукали леко вратата на багажника, за да не опира вече в бронята, свалили подменената ми задната броня на земята и вече имаше драскотини по нея, за да могат да наместят задната греда, така че бронята да се прибере към купето, защото и там бяха оставили известно разстояние, поставили са ми кората вътре в багажника без да я закопчеят с щипки. С една дума "си бяха оставили ръцете".
Възмутен съм и от отношението на служителите, когато поисках да ми върнат старата броня, за която се бях разбрал предварително със застрахователя. Да, върнаха ми я, но в състояние, в което не може вече да се ползва - умишлено беше отрязана от единият край. Не искам да изпадам в повече подробности относно къде и как е бил извършен ремонт на автомобилът ми, но ако някой си оставя автомобила в сервиза на Карком, да го има това в предвид. За съжаление аз го разбрах при свършен факт.
Официално поисках отговор от Тойота, писах мейл, но така и не получих никакъв отговор.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 25 Юни 2019 21:21
от iovkito
Със старите коли не се стараят много, което е и нормално. За качествен ремонт са нужни много пари и време.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 25 Юни 2019 21:57
от Kiki
Те да не би да взимат малко?

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 25 Юни 2019 22:13
от iovkito
Зависи от гледната точка. В последно време забелязвам, че хората изискват прекалено много за парите, които дават. Не е написана годината на производатво на колата, какви са точно щетите, какви са условията на автокаското и т.н. Всеки знае как се оправят коли до 5 години с автокаско 2-3 000 и такива на по 10 години с автокаско 600лв.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 25 Юни 2019 22:52
от Kiki
iovkito написа: 25 Юни 2019 22:13 Всеки знае как се оправят коли до 5 години с автокаско 2-3 000 и такива на по 10 години с автокаско 600лв.
Това според мен не би трябвало да има значение за всеки автомобил. Ако видиш моята 12 годишна кола как изглежда, ще ме разбереш какво искам да кажа. :thumbsup:

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 26 Юни 2019 08:45
от krasimir77
iovkito написа: 25 Юни 2019 21:21 Със старите коли не се стараят много, което е и нормално. За качествен ремонт са нужни много пари и време.
Човека е отишъл като клиент и не им се е пазарил колко пари да им дава и за колко време да му я направят. Цените на каското и какво се плаща на сервизите - няма общо с клиента - той си е избрал и платил за каско колкото са му поискали. А сервиза щом са поели работата - трябва да я свършат качествено. Всичко друго е мърлящиня и безхаберие. Лично мое мнение.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 26 Юни 2019 09:22
от iovkito
Kiki написа: 25 Юни 2019 22:52
Това според мен не би трябвало да има значение за всеки автомобил. Ако видиш моята 12 годишна кола как изглежда, ще ме разбереш какво искам да кажа. :thumbsup:
[/quote]

Не знам какво точно имаш предвид. Колата ти може и да изглежда супер, в което не се и съмнявам, при положение, че се занимаваш с пастирания, но в същото време е с махнат DPF и е технически неизправна и не би минала технически преглед в нито един пункт за ГТП в някоя по-нормална държава. Т.е. и твоята кола си е типичната 12 годишна - изглежда супер, но е с побългарявания. На колегата по-горе пък е с побългарявания по ламарините и броните, кажи-речи същото се получава.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 26 Юни 2019 10:34
от WoLF
Ако не ти отговорят за случая нашите, минаваш на по-горна инстанция. Бързо им става топло на задниците...

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 26 Юни 2019 15:10
от dracunculus
@iovkito..... Моля, колега.... :censored: Сори, но това е несъстоятелно. Значи твърдиш, че утре карам в сервиза Х двете ми коли- Авенсиса ми на 2 години и Королата на жена ми на почти 7 години и над 185 000км- все още изглежда като нова (2 човека питаха жена ми преди 5-6 месеца дали не е нова....). И двете ми коли са в напълно изрядно състояние и минават на TÜV в "нормална държава" на всеки 2 години БЕЗ 1 забележка. И от сервиза ми връщат Авенсиса в изрядно състояние, защото е нов, а Королата "с г*за нагоре", защото е на години и километри..... И това за теб е нормално? За мен не би било! :thumbsup:

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 26 Юни 2019 15:44
от iovkito
Да, точно това имам предвид и това е реалността в България, така работят сервизите и застрахователите.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 26 Юни 2019 16:06
от slowtraveler
Реалността е такава, каквато си я направим...
Няма такова нещо като 'не ми отговарят'....
Когато тези не отговарят - пишеш до шефовете им в София... Когато в София не отговарят - пишеш на шефовете им нагоре... Така се получават нещата...
Последното ми писане май бе преди година до Италия, откъдето изведнъж бързо се разви веригата и ме потърсиха от местен тукашен сервиз, в който първоначално не можаха да ми помогнат (и в случая дори писанието не бе в упрек на местния сервиз - въпросът ми бе към производителя, но Производителят нареди на местния сервиз да ме помоли за среща за да могат да смъкнат данните, които ме притесняваха, и да ги изпратят на Производителя за анализ)...

Когато не си доволен от нещо - пишеш и изискваш писмен отговор (много се дърпат от това, но са длъжни да го направят)... Пък нататък - сам решаваш как да действаш...

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 26 Юни 2019 18:28
от Kiki
iovkito написа: 26 Юни 2019 09:22 и е технически неизправна и не би минала технически преглед в нито един пункт за ГТП в някоя по-нормална държава
Напротив! На техн. преглед редовно ми мерят опушваемостта на дизела и е в норма. Вярно в горна граница, но е в норма.

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 27 Юни 2019 07:43
от maestro75
slowtraveler написа: 26 Юни 2019 16:06 Реалността е такава, каквато си я направим...
Няма такова нещо като 'не ми отговарят'....
Абсолютно съм съгласен. Щом си закарал колата в сервиз по каско, още повече лицензирания, се очаква аналогично на рекламата им като представител за региона на марката отношение..... cool.gif

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 27 Юни 2019 09:56
от BOz
iovkito написа: 25 Юни 2019 22:13 Зависи от гледната точка. В последно време забелязвам, че хората изискват прекалено много за парите, които дават. Не е написана годината на производатво на колата, какви са точно щетите, какви са условията на автокаското и т.н. Всеки знае как се оправят коли до 5 години с автокаско 2-3 000 и такива на по 10 години с автокаско 600лв.
Като отидеш до бояджията и го питаш колко струва да ми пръсне вратата, отговорът за Королата на 1 година ще е 200 лв. и на Фиата ми, който е на 20 години пак ще е 200 лв.
В този ред на мисли какво му дава правото да прецени, че Королата ми ще я направи перфектно, а върху Фиата ми ще си остави ръцете?

За клиентите на Тойота Карком Варна

Публикувано на: 27 Юни 2019 11:06
от IvoKrastev
Като е нова колата, пак мърлят с пълна сила. Просто повечето детайли си стоят по местата както трябва и затова изглежда добре, но ако прегледаш работата на тенекеджията ти идва да се хванеш за главата. После всеки следващ удар става мнооого сложен за оправяне, защото първо трябва да се оправи всичко което преди това е намърляно. Затова за стара кола е по-добре по експерна оценка, отиваш при тенекеджия, на който имаш доверие. След това държиш колата ти да е направена, плащаш двойно за работа и така.