Страница 2 от 3

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 26 Апр 2019 20:30
от BOz
А защо чакаш?
Аз отварям онлайн заявките за сервиз, запазвам си час и това е.

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 27 Апр 2019 00:47
от iovkito
Airfan написа: 26 Апр 2019 19:25 Аз от 3 месеца чакам от изток да ми се обадят кога ще ми направят стенд на преден и заден мост.
Износва ли гумите неравномерно?

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 27 Апр 2019 11:31
от Airfan
BOz написа: 26 Апр 2019 20:30 А защо чакаш?
Аз отварям онлайн заявките за сервиз, запазвам си час и това е.
Защото им се обадих с конкретно питане дали имат стендови данни за моя автомобил, тъй като на последния стенд в Пловдив установих, че стендоваха с данни за Т25 и съответно ми дърпаше надясно и не бях доволен след два стенда по 60 лв. В крайна сметка направих стенд в Пловдив в друг сервиз, в който имат данни и горе-долу се справиха.
iovkito написа: 27 Апр 2019 00:47 Износва ли гумите неравномерно?
Не, не ги чаках толкова. След като не намират за нужно 3 месеца по-късно да ми звъннат... да си гледат работата.

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 28 Апр 2019 10:11
от iovkito
Ако няма сменяни части по окачването, препоръчвам никога да не се прави профилактично регулиране на преден и заден мост на тойота. На времето така се наиграх, че още съжалявам.

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 29 Апр 2019 13:09
от Оги
Според мен се налага ако е развиван кормилен накрайник или да е сваляна рейка. За други части не е задължително но ако има съмнения в геометрията след тежък удар, отклоняване от следата, неравномерно износване на гума или е придобита кола 2-ра ръка е добре да се видят ъглите.
Обикновено уговарям час за деня или за следващия.

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 02 Авг 2019 14:45
от opendi
По повод ТМ-Ауто-сервиз Изток искам и аз да ви разкажа. На третата годона от гаранционното обслужване ми смениха масло и маслен филтър за 600 лв. При въпрос от моя страна,как е възможно за същото преди 2 години да заплатя 300, се оказа, че са надписали няколко работни часа повече и намалиха сумата до 400 лв. Нормално е, случват се грешки. Но аз продължих да разглеждам фактурата и попитах как е възможно при предните обслужвания да са наливали по 5 литра масло, а този път 6,3 литра. Никой не ми даде адекватен отговор. Както и не ме свързаха с началника на сервиза.

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 02 Авг 2019 16:58
от Kiki
До Anilevi25, Какво е развитието на случая?

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 02 Авг 2019 17:32
от opendi
Няма развитие. Твърде съм зает за да си губя времето. Човек като си купи чисто нова кола и я обслужва във фирмения сервиз, едва ли очаква подобни случки. Не ми казаха дори извинявай. Аз се отказах доброволно от гаранцията си. Защо да ходя там? Следващият път с такъв успех и 8 литра масло ще ми "налеят".

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 02 Авг 2019 18:41
от iovkito
Сигурен ли си, че са сменяли само масло и маслен филтър? Да не се окаже, че са сменяли и всички филтри, маслко на скоростната кутия, накладки/дискове/пистов ремък? Никога в оторизиран сервиз не са взимали само за масло и маслен 600лв.

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 02 Авг 2019 20:49
от opendi
Сигурен съм, предната година сменяха всички филтри и маслото и беше 700 лв цифрата. Всичко това не го говоря наизуст, имам 3 фактури в които подробно е описано всичко.

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 02 Авг 2019 21:01
от iovkito
Щом всичко е така както казваш, решението е просто. Масло от магазина за 100лв, филтър за 10-15 и готово.

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 03 Авг 2019 00:59
от BOz
opendi написа: 02 Авг 2019 20:49 Сигурен съм, предната година сменяха всички филтри и маслото и беше 700 лв цифрата. Всичко това не го говоря наизуст, имам 3 фактури в които подробно е описано всичко.
Може ли по една снимка на фактурите, за да видим разликата?

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 03 Авг 2019 06:31
от xtratime
Привет!
Подкрепям колегата "opendi" !Тъй като от скоро се сдобих с Аурис хибрид 2016г.,реших да направя обслужването(ТО В-масло,филтри и спирачна течност,колата не е гаранционна) ,което ми предстои в оторизиран сервиз.Отидох в сервиз Тойота Изток,говорих с приемчика и той ми каза,че всичко ще струва 600лв.Казах,че ще се обадя и ще запиша час и си отидох.Добре ама реших да проверя и запад.Там ми казаха за същите неща(два пъти питах)370лв.В Благоевград излиза 270в.Още не съм правил обслужването и не знам какво да правя!

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 03 Авг 2019 09:12
от slowtraveler
xtratime написа: 03 Авг 2019 06:31 Още не съм правил обслужването и не знам какво да правя!
На твое място бих им звъннал, споделил наблюденията си, и попитал защо е такава разликата. И ако успеят да ме убедят - ОК... Ако сметна, че 'товарят' - просто бих отишъл в друг сервиз за ТО..
Да, и бих споделил тук информацията, за да могат и другите колеги да преценят дали си заслужава да се ходи в 'Изток' или не...
На времето бях доволен от този сервиз...

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Публикувано на: 12 Фев 2020 09:29
от opendi
BOz написа: 03 Авг 2019 00:59
opendi написа: 02 Авг 2019 20:49 Сигурен съм, предната година сменяха всички филтри и маслото и беше 700 лв цифрата. Всичко това не го говоря наизуст, имам 3 фактури в които подробно е описано всичко.
Може ли по една снимка на фактурите, за да видим разликата?
BOz написа: 03 Авг 2019 00:59
opendi написа: 02 Авг 2019 20:49 Сигурен съм, предната година сменяха всички филтри и маслото и беше 700 лв цифрата. Всичко това не го говоря наизуст, имам 3 фактури в които подробно е описано всичко.
Може ли по една снимка на фактурите, за да видим разликата?
Фактура Тойота 2016.jpg
Фактура Тойота 2016.jpg (577.55 KiB) Преглеждано 8897 пъти
Фактура Тойота 2016.jpg
Фактура Тойота 2016.jpg (577.55 KiB) Преглеждано 8897 пъти
Това са двете фактури за Техническо Обслужване от 2016 и 2018. Обърнете внимание на количеството работни часове и масло.