За клиентите на Тойота Карком Варна

Hursa
Мнения: 1240
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 43
Местоположение: Козлодуй

За клиентите на Тойота Карком Варна

Мнение от Hursa » 21 авг 2019 19:50

Благодарности за споделеното - явно трябва да се избягва smile.gif
Auris Е15 Hybrid

Оги
Мнения: 812
Регистриран: 09 юли 2012 14:32
Репутация: 90
Местоположение: Пазарджик

За клиентите на Тойота Карком Варна

Мнение от Оги » 22 авг 2019 11:32

При удар се чупят пластмасови части от броните, в които се захващат поне 3-4 вида щипки. Някои от които не са налични и идват с доставка. Това е време. За по-евтино и бързо правят кърпежи и често сглобките остават незахванати в краищата или по други места нещо остане да не е наред. При кърпеж пласмасата се нагрява и може кривото да остане недобре изправено, а за корите под мотора и подкалниците /в 90 % от случаите счупени при удара/, към които бронята също се захваща може и труда да не са си направили да видят какво става там. След което бронята виси като прани гащи на тел. Затова там са оставени ръцете им. Не само в тоз сервиз.
Качествен ремонт се прави с нова броня и точния комплект щипки, съответните кори и подкалници. После са бояджиите наред с грунда и боите. Но това е скъпо.
Ако си плащаме ремонтите сами- избираме сами. В случая да имаме избор остава сложно намерение.
Toyota Corolla E11 98г 1,3-86 кс; Yaris SCP90 2008 1,3-87 кс; Auris E15 2012г 1,33-99 кс + 1 Peugeot за спорта.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта