Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Отговори
Anilevi25
Мнения: 1
Регистриран: 10 апр 2019 15:35
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: Аурис Хибрид

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от Anilevi25 » 10 апр 2019 15:45

Здравейте,
от две години имам едно бижу Аурис Хибрид ,което потдържам, съгласно гаранционните условия в офицуиалното представителство, сервиз Изток. Освен , че веднага ми направи впечатление лошата организация - абсолютна невъзможност да се свържа по телефона, за да запазя час, на пр. - включва се оператор , който обещава някой някога да ми се обади и тн... Взех, че наивно си оставих на гардероб чисто новите летни гуми, с който колата пристигна от завода...
За първи и последен път явно, защото гумите изчезнаха!
Въпреки, че имам протокол, договор и фактура, в тяхната "система" не могат да открият вече месец гумите ми. Трябвало да чакам, щели да ми се обадят.Прехвърлят ме от служител на служител и никой нищо не знае и нищо не зависи.
Днес изпратих нотариална покана и започвам дело. Голям срам за Представителството на Тойота.
Това е изключителен позор за представителството , а липсата на организация и пълната безотговорност към клиентите е поразителна.
Никога не си оставяйте гумите на съхранение при тях.

Corolla_E12_hs
Мнения: 194
Регистриран: 17 юни 2015 21:54
Репутация: 34
Местоположение: София

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от Corolla_E12_hs » 10 апр 2019 16:49

Пусни оплакване през официалния сайт на Тойота - по-добре да им отнемат лиценза на тия и да няма представителство в София, отколкото да се занимава човек с тия дебили. Те щом едни гуми не искат да платят, какво да говорим за качество на каквото и да било. При установената липса същия ден е трябвало да ти купят същите гуми, след това проблемът си е техен.
Днес станах свидетел в една друга фирма на правилното решение на такъв случай - идва клиент, има писани филтри, плаща и ги взима, обаче в системата единия филтър е на 0 (нула) лева. Звънят се телефони и накрая се решава, че служителят решил да продаде нещо на 0 лева ще си плати от джоба нещото, не е виновен клиента.
Corolla E12 sedan 1.6 VVTi 2005

Потребителски аватар
iovkito
Мнения: 1958
Регистриран: 24 авг 2008 22:05
Репутация: 83
Местоположение: Добрич

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от iovkito » 10 апр 2019 20:35

Голям проблем, че са се изгубили 4 гуми. Все някога ще ги намерят.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Corolla_E12_hs
Мнения: 194
Регистриран: 17 юни 2015 21:54
Репутация: 34
Местоположение: София

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от Corolla_E12_hs » 11 апр 2019 00:44

Точно от такова отношение ни е на тоя хал държавата. На всеки му е през оная работа, накрая що нищо не върви и сме все на опашката по всички показатели. Днес 4 гуми, ама оня ден са 30 апартамента купени за стотинки, докато ти кихаш 5 пъти повече пари на месец ... Ама кво толко, все някога ще си изплатиш апартамента :whistle:
Corolla E12 sedan 1.6 VVTi 2005

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 6099
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 496
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от Akima » 11 апр 2019 18:23

Придържайте се към темата.
Дамата е предприела законово необходимите мерки и съм убеден, че ще бъде овъзмездена подходящо.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 15704
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 789
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от slowtraveler » 12 апр 2019 07:50

Напълно съм съгласен с Akima....
Грешки се случват навсякъде, но след допускането на грешка не трябва да се 'маха с лека ръка - е голяма работа.'...
Добрите се различават от 'черните' сервизи, търговци и т.н. точно по начина на реакция на допуснатата грешка.
Мотане от един месец е недопустимо... Така, че съвсем правилно сте предприели действия..
И също съм убеден, че ще бъдат възстановени липсите..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
sstefan
Мнения: 148
Регистриран: 23 дек 2008 01:04
Репутация: 10
Местоположение: София

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от sstefan » 12 апр 2019 09:35

slowtraveler написа:
12 апр 2019 07:50
Напълно съм съгласен с Akima....
Не вярвам аз-мълчи стадиона...кога ли сте били на различно мнение? tooth.gif
slowtraveler написа:
12 апр 2019 07:50
И също съм убеден, че ще бъдат възстановени липсите..
...нещо за нероден Петко имаше приказка...
Akima написа:
11 апр 2019 18:23
убеден, че ще бъде овъзмездена подходящо.
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 15704
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 789
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от slowtraveler » 12 апр 2019 09:58

sstefan написа:
12 апр 2019 09:35
...нещо за нероден Петко имаше приказка...
Имаш съмнения, че когато имаш документ, че са приели за възмездно съхранение дадена 'стока', няма да можеш да си вземеш полагаемото? Или просто се опитваш да се заяждаш? :whistle:
Това не е фирма, която ще може да 'изчезне' или да си смени собственика.
По-добре се замисли как ще ти вдигнат таксите за ТО за да избият гумите и джантите ppp.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
sstefan
Мнения: 148
Регистриран: 23 дек 2008 01:04
Репутация: 10
Местоположение: София

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от sstefan » 12 апр 2019 10:14

Slow, пак приемаш всичко като заяждане...Не ти се е случвало и на думи е така.Ами човека сега си хаби зимните гуми,чака,пише,пак чака,искове,разправии.
Относно ТО-много отдавна не ходя там-масла и филтри мога и сам да си сменя,но не го правя-струва ми 15 лв+5 лв бакшиш.
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 15704
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 789
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от slowtraveler » 12 апр 2019 11:16

Не ми се е случвало?! Имам доста случаи с активна борба с официални сервизи. И засега ВИНАГИ съм получавал своето, като никога не съм искал нещо, което не ми се полага...
Затова и написах горното, базирайки се на опит натрупан и изпитан на личен гръб...
Ти колко пъти си решавал подобни казуси с официален сервиз без да получиш своето?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
sstefan
Мнения: 148
Регистриран: 23 дек 2008 01:04
Репутация: 10
Местоположение: София

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от sstefan » 12 апр 2019 11:35

Ами преди време с ТМ Ауто не съм имал казуси-никакви.
Сега в Мото Пфое-също.Това е на моята база натрупан опит с официален сервиз.
С Хюндай също всичко е наред,колата ми е служебна и хората пипат доста бързо/обслужване/ и цените са им "чук".
Явно ти си магнит за казуси с официалните сервизи...може и да си карък,ама може и да не те харесват хората и за това да се получава така :) /Да не се приема като слагане на "етикет" или обида/
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 15704
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 789
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от slowtraveler » 12 апр 2019 11:45

Май не обмисли добре казаното от мен .. Да повторя:
slowtraveler написа:
12 апр 2019 07:50
Добрите се различават от 'черните' сервизи, търговци и т.н. точно по начина на реакция на допуснатата грешка.
С ТМ Ауто не съм имал проблеми. С Карком съм имал няколко заявки за такива, но общо взето се размина без нужда от мои активни действия (първият - първоначален отказ за ремонт на ДВГ по прословутият проблем с маслото след изтичане на официалната гаранция, вторият - доставка на грешна част и обявяване на двойна цена за 'правилната' част). В първият случай - размислиха и потвърдиха гаранционният ремонт, но го направих в ТМ Ауто (Изток, то тогава Запад нямаше), а във вторият - отказах поръчката, защото имаше доста по-добра и 'бърза' алтернатива на четворно по-ниска цена.
С Хюндай във Варна лично не съм имал проблеми, но близък колега имаше 'пряк контакт', който доведе до цялостен отказ от марката (бе им голям клиент).. След тегаво решаване на проблема разбира се (скъсване на ангренажен ремък на гаранционен автомобил малко след първо ТО)... Вследствие мисля Хюндай си смени представителя за Варна (или поне сервиза)...
Затова и не поставям под един знаменател всички официални сервизи, а за мен всяко отделно представителство с отделен мениджмънт реагира различно - в единият случай може да попаднеш на разбран човек и да намерите разумно решение, а в другият - да се направи на 'ръб' и да те принуди към активни действия.
Активните действия съвсем не ги разбирам като 'конфронтация', а като 'коректив' в работата на дадено некоректно представителство (въпреки, че в повечето случаи представителството 'яде калая')...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Оги
Мнения: 710
Регистриран: 09 юли 2012 14:32
Репутация: 72
Местоположение: Пазарджик

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от Оги » 12 апр 2019 12:17

Какво се е случило там че не могат да намерят гумите никой не знае. Все едно като получат нотариалната покана ще си размърдат за**иците. В очакване сме да разберем как са решили проблема.
Toyota Corolla E11 98г 1,3-86 кс; Yaris SCP90 2008 1,3-87 кс; Auris E15 2012г 1,33-99 кс + 1 Peugeot за спорта.

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 2118
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 269
Местоположение: София

Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток

Мнение от BOz » 12 апр 2019 12:43

Аз пък наистина не мога да си представя как ще отидеш там, ще искаш да ти сменят гумите и те ще кажат, че ги няма и нищо няма да направят по въпроса. По-грубо звучи да отида да си оставя колата да ми сменят маслото, да се върна след ден да я взема и да ми кажат - ами няма я, съжаляваме. И да не вземат някакви мерки по въпроса и да ми търсят колата с месеци, като са в крайно и ясна грешка.
Според мен има и нещо друго като информация или комуникация, която просто не се споделя.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост