Турбо и компресор на 4АГЕ (снимки)

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
El Camino

Турбо и компресор на 4АГЕ (снимки)

Мнение от El Camino » 29 Авг 2005 10:46

Един швейцарец завършил третия си турбо 4аге проект, този път със компресор и турбо обаче. Интересни данни е дал - максимална мощност 214 коня, 190нм при 2000 оборота и според него проекта бил успешен.
Купето е на Корола Е9 ГТИ.

Ето малко снимки:
http://www.toyotas.de/cgi/wbb2/thread.p ... post830420

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 29 Авг 2005 11:06

Ако цялата борба е била за 14 коня над форсиран 4АГЗЕ двигател - да.

El Camino

Мнение от El Camino » 29 Авг 2005 11:20

Aми целта му е 330 коня. В момента е ограничил на 1 бар.
Дал е буталата какви са му и съединителя - цени съответно 880$ и 450$ от www.importperformanceparts.net.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 29 Авг 2005 11:23

Това ще е вече интересно !
Макар че с тия цени - не знам, стандартните ГЗЕ бутала ги дават годни за тия коне, JE-тата също - и са на половината цена.

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 642
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54

Мнение от PAKETA_1 » 29 Авг 2005 19:49

To tva na nekaf chujd ezik bre... ohmy.gif

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 29 Авг 2005 20:47

PAKETA_1 написа:To tva na nekaf chujd ezik bre... ohmy.gif
мда, на некакъф германски е :)
онлайн преводачката решава проблема:
http://www.worldlingo.com/en/websites/u ... lator.html
това върши работа и като се превежда от японски на друг език, примерно инглиш или руски. аз редовно ползвам този линк.

Japanese-to

Мнение от Japanese-to » 29 Авг 2005 22:13

PAKETA_1 написа:To tva na nekaf chujd ezik bre... ohmy.gif
Eto prevoda deto napravi site daden ot maggkrabar:
http://www.worldlingo.com/SH0gfCf2o9dNf ... /translate

Japanese-to

Мнение от Japanese-to » 29 Авг 2005 22:14

Ni6to ne stana :censored:

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 29 Авг 2005 22:21


El Camino

Мнение от El Camino » 29 Авг 2005 22:30

Ами то по - добре малко да взема да го обобщя, вместо всички да се мъчат на тоя швабски. Начи -

Mods at the engine:

Head:
Manley larger one as well as exhaust valves
Channels increases

Block:
Ross forged turbo-pistons
Crower piston rod
Toga HP bushes for KW
Toga HP bushes for piston rods
Cometic head seal
April head pin
April KW of pins

Clutch:
Clutch Master’s sinter metal clutch

Electronics:
GReddy e-manage easily programmable controller
GReddy PRofec e-01 load pressure CONTROLLER
+saemtlicher available Zugemuese
PLX broadband Lambdasonden indicates +EGT +Klopfanzeige

Periphery:
Ct20b turbo
Opcon screw compressor
As well as innumerable owners and chrome-plated steel pipes and other special preparations

За съединителя и за буталата писах, в последния постинг е обяснил за компютъра, а именно -

The e-manage is in the reason a selective control valve of which without orginale ECU does not function, therefore is the orginale LMM also still installed. Additionally the e-manage has however still another its own pressure sensor (MAP) thus has I both MAP and LMM
The advantage is with this system that one the orginalen characteristic diagrams amend can and thus also very delicate operating points are steered such as training run, Lambdaregelung in partial load, knocking control, cold weather starting etc. further of orginalen ECU.

Play of piston 0,15 mm (is kolbenspeziefisch! please do not copy )

ZKD my holds still

Това ако не се разбира ще го преведа и него.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 29 Авг 2005 23:52

mnogo mi e stranno kak sas vsichki tia dalaveri toia pravi samo 200 konia !?!

shtom edin prost tercel samo sas turbo ot WRX i po golemi injectori pravi 200konia nachi toia triabva da moje mnnogo poveche
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Авг 2005 00:00

ugabuga написа:mnogo mi e stranno kak sas vsichki tia dalaveri toia pravi samo 200 konia !?!

shtom edin prost tercel samo sas turbo ot WRX i po golemi injectori pravi 200konia nachi toia triabva da moje mnnogo poveche
Терсела не прави 190Нм на 2000 оборота май ? :whistle:

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Авг 2005 02:11

hehe az si pomislih che tova mu e max mojnost :-D mnogo me ozadachi che samo na 2000rpm mu e max mojnost ama .....
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: borisfx и 53 госта