DumpValve ,Инсталирана ,Снимки ,Клипчета.

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
El Camino

Мнение от El Camino » 02 Авг 2005 10:53

PAKETA_1 написа:Оръси се не амиии...като поп
Но джаджата е супер тарикатска...Ел камино, и аз си мислих как може човек сам да си го направи и си представях някаква клапа от голям карбуратор или тротъл боди...и направо със жило от купето...застопоряване на три позиции...затворено, средно и отворено...работата че да седнеш да го правиш сам в Америца няма сметка...по добре ходи на работа и си го купи
РАКЕТА, на мен ми е голяма тръпка и не съм спрял да мисля "евтини" алтернативи biggrin.gif . Като се върна в БГ ще се опитам да направя и ако стане добре, не е никакъв проблема да направя още няколко.
Това с клапата от карбуратор си е идея от всякъде!

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 02 Авг 2005 15:59

PAKETA_1 написа:Оръси се не амиии...като поп
Но джаджата е супер тарикатска...Ел камино, и аз си мислих как може човек сам да си го направи и си представях някаква клапа от голям карбуратор или тротъл боди...и направо със жило от купето...застопоряване на три позиции...затворено, средно и отворено...работата че да седнеш да го правиш сам в Америца няма сметка...по добре ходи на работа и си го купи
hora triabva da razgledame po oldschool american shops shtoto edin pich na rabotata eno vreme e ima GTO i kaza che oshte togava e imal takova neshto sas jilo. siguren sam che vse oshte gi proizvejdat niakade sas jilo ili pone mogat da ni kajat kak da si napravim.

pitaite durtite amerikanski kucheta
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 02 Авг 2005 18:19

Tva koeto znam e che na SummitRacing.com ,ima samo klapata deto e sys zilo. Neam danni za part nomer ,ma moze da se nameri.

Problema e che struva malko pod $50 ,koeto ne e koi znae kolko bez pari.
Изображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 17 Авг 2005 21:27

http://www.atpturbo.com/root/releases/release091004.htm

Този вариант е много интересен също !

El Camino

Мнение от El Camino » 18 Авг 2005 14:27

jamie написа:http://www.atpturbo.com/root/releases/release091004.htm

Този вариант е много интересен също !
Tия голфаджии са ни копирали идеята! Те са го вързали на буста, а ние искахме на оборотите... хм. Има идея в идеята да се върже, ама въпроса е към какво. Оборотите или дросела...
А изпълнението им е точно като идеята на РАКЕТАта - карбуратор от Москве biggrin.gif

Само да ми изпадне един карбуратор кат си ида в БГ.. направо го връзвам с неговото жило към жилото на газта и ще мога да си варирам при колко процента отворен дросел да излиза мечката от колибата. biggrin.gif

Тъпото е само, и това е много тъпо наистина, че със такава система, ако си в задръстване, след около 30 минути почваш да гледаш влюбено, а след още 30 и да караш така... ама в името на опита!:).

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 642
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54

Мнение от PAKETA_1 » 19 Авг 2005 00:49

Аз мисля че на Лорда си е най-добре...кеф ти отжорен, кеф ти затворен...пък и друго си е като си отвориш клапата като е на обороти колата...
Не знам колко също ще е живота на това нещо ако всеки път като вдигнеш 4000 оборота се отваря
Също така отварянетона високи обороти ще увеличи стреса върху клапата заради по високото налягане...на Лордовото пише да се отваря само на ниски обороти...иначе ще трябва усилване

El Camino

Мнение от El Camino » 19 Авг 2005 09:59

Тоя омайващия офект дето го споменах се получаваше от газовете, дето влизаха в купето през безбройните 20 годишни уплътнения, да не си помисли, че саунда е бил сиуен:)).

А за динамичното отваряне, при положение, че не е специален вентил, наистина е трудно. Темпрературата, налягането и нагара ще му разкажа играта лесно...

duco
Мнения: 138
Регистриран на: 04 Ное 2004 15:35

Мнение от duco » 27 Авг 2005 22:05

ne moje li da se naprai s jilo i da se vurje na t-vis i da otvarq ednovremenno s peperudite na visokite oboroti

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 27 Авг 2005 22:18

duco написа:ne moje li da se naprai s jilo i da se vurje na t-vis i da otvarq ednovremenno s peperudite na visokite oboroti
ne vijdam zashto ne, osven che peperudkite na T-VIS i podobni (as imam ACIS) se otvariat ot vakum taka che ne znam tozi vakum dali shte e dostatachno silen za da moje da otvaria i zatvaria klapata, vse pak shte ima jilo koeto teji i taia klapa ima triene pri neia i t.n, no ako se izmisli kak da se reshi problema sas lipsata na dostatachno sila, ideiata e dosta dobra, no raboti samo pri N/A dvigateli, pri turboto triabva da e pak spored boost-a
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 28 Авг 2005 20:33

hmm, klapa ot karburator nenzam kolko shte izdurzi na izhodnite gazove.
osvn tova, povecheto sa na aluminiev korpus, i nyama kak da zavarish kum trubata.
spored men, ako shte se slaga takava sistema, nai-dobre e da se produlzi ot klapata sus truba i prav rezonator, taka i shuma pri otvaryane shte e po-maluk.
no nai-vaznoto e turbinata! ot kak slozish Garret ne sum tolkova dovolen, kakto beshe pri K24, gereta razvurta po-dulgo vreme, a onaya K24-ka napravo izfuchavashe kato luda ot mngo niski oboroti, i mislya che v skoro vreme pak shte tura K24-ka. wink.gif

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 29 Авг 2005 02:49

e pa koito ima K24 she slaga ... koito niama ... niama da pie mliako :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 55 госта