АЕ86 бензин

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
El Camino

АЕ86 бензин

Мнение от El Camino » 26 Апр 2005 13:05

Абе с къф бензин си карате АЕ86ците (4АГЕтата)? :whistle:

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Re: АЕ86 бензин

Мнение от punkara » 26 Апр 2005 14:24

El Camino написа:Абе с къф бензин си карате АЕ86ците (4АГЕтата)? :whistle:
s kuvto iskash, samo gledai da e dobro kachestvo! wink.gif

El Camino

Re: АЕ86 бензин

Мнение от El Camino » 26 Апр 2005 15:58

punkara написа:
El Camino написа:Абе с къф бензин си карате АЕ86ците (4АГЕтата)? :whistle:
s kuvto iskash, samo gledai da e dobro kachestvo! wink.gif
E 92? unsure.gif


cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Re: АЕ86 бензин

Мнение от cj » 26 Апр 2005 18:02

punkara написа:
El Camino написа:Абе с къф бензин си карате АЕ86ците (4АГЕтата)? :whistle:
s kuvto iskash, samo gledai da e dobro kachestvo! wink.gif
Не ти препоръчвам дизел... wacko.gif tongue.gif
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

El Camino

Re: АЕ86 бензин

Мнение от El Camino » 26 Апр 2005 21:14

cj написа:
punkara написа:
El Camino написа:Абе с къф бензин си карате АЕ86ците (4АГЕтата)? :whistle:
s kuvto iskash, samo gledai da e dobro kachestvo! wink.gif
Не ти препоръчвам дизел... wacko.gif tongue.gif
В две "официални" статии за АЕ86 срещнах инфо, че от завода и дават РОН 98. Предполагам навремето е бил оловен, но това не променя факта, че е 98. В тоя ред на мисли ми беше и питането, кой с какво кара...

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Re: АЕ86 бензин

Мнение от punkara » 26 Апр 2005 22:11

El Camino написа:
cj написа:
punkara написа: s kuvto iskash, samo gledai da e dobro kachestvo! wink.gif
Не ти препоръчвам дизел... wacko.gif tongue.gif
В две "официални" статии за АЕ86 срещнах инфо, че от завода и дават РОН 98. Предполагам навремето е бил оловен, но това не променя факта, че е 98. В тоя ред на мисли ми беше и питането, кой с какво кара...
iziskvaniyay za benzin se promenya spored pazara za koito e napraven avtomobila, i spored modela na dvigatelya! ima razlichni raznovidnosti na 4A-GE!
pomnya che na 4A-F na AE92, imashe edin prevkliuchvatel, za visok i nisuk oktan benzin. na moyata ae92 sus 4AGE ima kliuche za benzina, visok i nisuk oktan (promenya malko avansa!) wink.gif

El Camino

Мнение от El Camino » 26 Апр 2005 23:29

Punky, малко на доверие, ма не ми се търсят сега статиите. Едната е английска, другата е немска. То друго не остава.
В немските форуми пишат, че с 95 ги карали.. абе ясно става, че няма норма - всеки кара както може.
Но поне някаква зависимост може ли да се изведе - при какво предварение, на какъв бензин почва да чука (хм.. при нормалната компресия?)? Засичал ли си я?

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 27 Апр 2005 04:23

be obshto vzeto kolkoto po-visok oktana tolkova po dobre. tuka v usa 92-93 e nai visokia na povecheto mesta, taka che ako karash s 92 niama da imash problemi. no ponachalo kolkoto po-visok oktana tolkova po-malko gori i poveche varvi no razlikata vav varveja ne mislia che e tolkova zabelejima makar ch eniakoi hora kazvat che e. ne sam zasichal s gtech ili nestho takova taka che ne moga da tvardia.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 27 Апр 2005 04:47

ugabuga написа:be obshto vzeto kolkoto po-visok oktana tolkova po dobre. tuka v usa 92-93 e nai visokia na povecheto mesta, taka che ako karash s 92 niama da imash problemi. no ponachalo kolkoto po-visok oktana tolkova po-malko gori i poveche varvi no razlikata vav varveja ne mislia che e tolkova zabelejima makar ch eniakoi hora kazvat che e. ne sam zasichal s gtech ili nestho takova taka che ne moga da tvardia.
Me6a6 octanite! Tuk i v Europa-ta oktanovite 4isla sa razli4ni i otgovarqt na razli4ni stojnosti. Primerno pri nas e 87, 89, 93
A pri tqh e 92, 95, 98, (100-OMV), no tova ne zna4i, 4e karat s po-visok oktan, za6toto sa razli4ni stnadratite i stojnostite na octana tuk i v Europa.

ALTEZZA molq, ako obi4a6 da obqsni6 kak be6e za poreden put!
KOj octan tuka na koj octan v Europa otgovarq?!? wacko.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 27 Апр 2005 08:12

91 USA oktan otgovaria na 95 Evropeiski oktan(RON). v Evropa se izpolzvat dve merni edinici, MON i RON, kato se sresta predimno RON, tuk se izpolzva sredno proporcionalnoto ot tiah, ili inache kazano

(RON+MON)/2=USA oktan

goliamo oktanovo chislo prosto gori po bavno i e po trudno samozapalim, za tova se slaga na koli s po visoka kompresia, s nego niama da tivarvi poveche kolata ili da pestish benzin, samo ste si davash parite na viatara.
->

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 27 Апр 2005 08:43

eto edna tablichka

RON MON PON
90 83 86.6
92 85 88.5
95 87 91
96 88 92
98 90 94
100 91.5 95.8
105 95 100
110 99 104.5


kato PON e tukashnia standart(USA) i nai visokia det sam vijdal da go prodavat tuk e PON100(RON105).
->

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 27 Апр 2005 14:42

El Camino написа:Punky, малко на доверие, ма не ми се търсят сега статиите. Едната е английска, другата е немска. То друго не остава.
В немските форуми пишат, че с 95 ги карали.. абе ясно става, че няма норма - всеки кара както може.
Но поне някаква зависимост може ли да се изведе - при какво предварение, на какъв бензин почва да чука (хм.. при нормалната компресия?)? Засичал ли си я?
visokoiyat oktan na gorivoto znachi che se zapalva po-bavno, toest mojesh da karash kolata sus po-visok avans, ako na tozi avans mu slozish nisuk oktan, togava moje da zapochne da chuka, shtot smestta shte se zapalva v cilindura PREDI butaloto da e nagnetilo kompresiyata dokrai, i togava se poluchava tova tropane, shtot to vurvi nagore, a smestta veche izbuhva, i go buta nadolu, taka sled vreme izgarya nyakoi klapan, ili se stopyava butalo.
modelite dvigateli na 4AGE idvat s 3 razlichni vida butala, koito imat i 3 razlichni kompresii (visochina). nai-visokite sa za dvigatelite koito sa Japan spec, koito idvat bez katalizatori, egr, i pr. sistemi, zatova kompresiyata im e vdignata, a sushto zashtot v Japan 100 oktana benzin e standarten ot mnogo godini nasam. za evropa ae86 sushto idvat bez katalizatori, egr, i pr., no po tova vreme v evropa nyama 98, ili 100 oktana, mislya che 96 beshe nai-visokiyat oktan togava, poradi tova se slagat butala sus malko zanizena kompresiya. a veche na US i drugi pazari koito iziskvat kolite sus katalizatori, egr-i i pr. se slagat nai-niska kompresiya butala.
ta ot tazi hgledna tochnka, ae86-cite sa napraveni da goryat normalno 91-96 oktanov benzin (po starite evro standarti) dnes mojesh i 92 i 95 da slagash, a ako iskash i 100 oktana, puk togava mojesh da avurtish malko i delkoto da pokachish avansa.
dano tova razyasnyava do nyakude vuprosa ti. smile.gif

El Camino

Мнение от El Camino » 27 Апр 2005 14:57

Alles klar;). Mersi za izcherpatelniq otgowor:)!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта