Страница 1 от 1

Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д

Публикувано на: 23 Апр 2020 08:49
от mitko86
Привет колеги,

Влязла ми е една муха в главата да сменя цялата генерация на моята кола със 'спортна' такава.

Въпросите ми са :

- на какво Ф трябва да е новата генерация ? unsure.gif

- катализатора може ли да се запази, за да няма проблем на ГТП-то после или ако не може с какво е по удачно да се замени - резонатор или права тръба ? unsure.gif

- заслужава ли си 'инвестицията' или ще са пари хвърлени на вятъра ? unsure.gif


Колата е с ремап, предстои скоро и софтуерно премахване на EGR-a.

Благодаря предварително на всички. :thumbsup:

Поздрави :cheers:

Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д

Публикувано на: 23 Апр 2020 11:19
от biro
Какъв спорт при дизелак даже и 1.4 no.gif

Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д

Публикувано на: 23 Апр 2020 11:28
от mitko86
Привет колега,

Затова и 'спортна' e в кавички tooth.gif

Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д

Публикувано на: 23 Апр 2020 12:59
от dracunculus
Според мен пари хвърлени на вятъра.... Корола 1,4 дизел. Какво очакваш? Спортен вървеж? Звук? Похарчи си парите по-смислено :cheers:

Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д

Публикувано на: 23 Апр 2020 14:43
от ppeneva
Колата е толкова тиха, защо искаш да я съсипеш? ohmy.gif

Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д

Публикувано на: 24 Апр 2020 15:33
от Lwerewolf
Има ли някаква съществена причина да искаш да махнеш катализатор и EGR?

Защо просто не вземеш 1.4/1.6 бензин и не го направиш на 1.8? Civic EG със всичките му възможности за lego tuning? Като цяло един тон много по-добри избори за everyday hot hatch има, но определено не и това :D

(full disclaimer: мразя дизели)

Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д

Публикувано на: 24 Апр 2020 16:15
от max-2
mitko86 написа: 23 Апр 2020 08:49- на какво Ф трябва да е новата генерация
Най-чистото решение би било права тръба след катализатора. Няма да бучи много, като се види какво е станало евентуално може да се върне старата генерация или да се надгражда новата. Диаметъра на тръбата може да е същия или по-голям.

Генерация/ауспух Корола 1.4 д4д

Публикувано на: 24 Апр 2020 17:56
от mapamop
Доколкото си спомням, малко преди епидемията се въртеше слух за годишните прегледи.
В общи линии имаше план, газовите анализатори да изпращат данните директно в София, и за непокрилите еконормите, да не им се дава преглед и автоматично да се спират от движение. Ако това го вкарат, ще си имаш драма с годишният преглед - най-малкото ще трябва преди преглед да си връщаш обратно премахнатата карантия, и след това да върнеш другата след прегледа. Засега е само слух, и беше датиран за Октомври 2020г.
Отделно, след промененият режим на двигателя от ремапа, си мисля че катализатора ще си замине значително по-бързо. Просто заради различният състав и количество на газовете. Предполага се че катализаторът е сметнат за "нормалните" количества и състав на изходните газове.
Не знам с 1.4 дизел колко нагоре е скочила мощността и дали изобщо си е струвало времето и парите. Както каза Lwerewolf, в общи линии си си взел неподходящ за "помпане" автомобил. Предполагам че мотора и във фабричното си състояние е бил достатъчно изцеден, а сега си "усвоил" и малкото резервен ресурс, оставен от производителя.