Страница 1 от 2

Apexi електроника

Публикувано на: 08 Сеп 2018 12:18
от maldezzar
Здравейте колеги, интересува ме къде в България може да бъде настроен 2зз-ге двигател на Тойота Селика с Apexi електрониката (то си е нов компютър на автомобила) и според вас дали има смисъл от колектор или само от катализатор до крайно гърне генерация. В момента имам един Суифт Спорт със цяла генерация (ама там колектора е 4-2-1 , не като при Селиката 4-1 и разликата във ниски и средни е огромна, а е оптимизирана и електрониката е настроена).

П.С. не бях писал доста време , че бях във друг форум с друг автомобил, а именно Сивик Таип Р , 8-ма генерация/стоков и вече продаден/ и Сузуки Суифт спорт 2008/с интейк ,колектор,генерация,чип,окачване/ , но ще идвам пак в редиците drunk.gif punk.gif
П.С.2 идеята е,че в чужди форуми гледам доста се усеща повишение на конските сили при средни обороти на Селиката и малко повече нютони(след Апекси), като я прави по-добра всекидневка и по-приятна за каране.

Apexi електроника

Публикувано на: 12 Сеп 2018 21:47
от Vokil
Вероятно всеки който е настройвал някакви тунинг електроники ще се справи , дори и ако преди това му се наложи първо да попрочете за твоя модел апекси .

Apexi електроника

Публикувано на: 15 Сеп 2018 17:31
от KrasIs7a
Свържи се с Теодор Айнаджиев (Progas) ,той е твоят човек

Apexi електроника

Публикувано на: 20 Сеп 2018 15:17
от maldezzar
Мерси за отговорите, другата седмица ще правя генерацията от катализатора (е няма да е много шумна) и после ще поръчвам Електрониката

Apexi електроника

Публикувано на: 21 Сеп 2018 19:56
от skydiver
Като че ли е излишно да споменавам, че трябва да е точния модел електроника, че имаш бая таблици в повече от масовите двигатели.
Но все пак cool.gif .

Apexi електроника

Публикувано на: 24 Сеп 2018 15:17
от maldezzar
skydiver написа: 21 Сеп 2018 19:56 Като че ли е излишно да споменавам, че трябва да е точния модел електроника, че имаш бая таблици в повече от масовите двигатели.
Но все пак cool.gif .
Да ясно е, че ще е за модела. Сега имам няколко неща да направя преди Апексито, но скоро ще се сдобия с едно :thumbsup: Взех на Селиката Еибах про кит пружини (че на 17-ки си е доста висока и малко ме дразни) и липове. Другата седмица ще я откарам да видиме генерацията, как ще я правиме и така. :thumbsup:

Apexi електроника

Публикувано на: 24 Сеп 2018 17:34
от skydiver
Ако е за всеки ден - Eibach e може би най-доброто, което можеш да вземеш.
Хем стабилност, хем няма да ходиш често при стоматолог.
С какви амортисьори ще го комбинираш?

Apexi електроника

Публикувано на: 25 Сеп 2018 21:20
от maldezzar
skydiver написа: 24 Сеп 2018 17:34 Ако е за всеки ден - Eibach e може би най-доброто, което можеш да вземеш.
Хем стабилност, хем няма да ходиш често при стоматолог.
С какви амортисьори ще го комбинираш?
Колата е с оригиналните, докато не заминат няма да ги сменям. Заминат ли ще взема Каяба AGX може би. На предишната кола имах спортно окачване , освен ако не е от най-високия клас няма файда, разваля зверски возията, а все пак колата е всекидневка. А в интерес на истината Селиката на 17-ки вози учудващо добре.

Apexi електроника

Публикувано на: 19 Юли 2019 18:32
от maldezzar
Малко ъп по темата. Това ми е автомобила в момента, отвън и вътре, както и отдолу. Сега в понеделник я оставям за изработка на генерация от неръждавейка и пилене на стоковия колектор, който има ръб точно след отворите, където е малко по-тесен и после става по-широк. Ще споделя снимки какво се прави. Поръчал съм Апексито ще дойде до няколко дни и после ще видим, колко магарета ще изкара преди и след drunk.gif
67067534_1183078528566316_4802868275631357952_n.jpg
67067534_1183078528566316_4802868275631357952_n.jpg (294.57 KiB) Преглеждано 16983 пъти
66919747_879839909081645_3163585202706448384_n.jpg
66919747_879839909081645_3163585202706448384_n.jpg (618.38 KiB) Преглеждано 16983 пъти
67092774_2474031142618334_4364983582276452352_n.jpg
67092774_2474031142618334_4364983582276452352_n.jpg (813.91 KiB) Преглеждано 16983 пъти

Apexi електроника

Публикувано на: 19 Юли 2019 18:37
от maldezzar
Това е колата към момента със стоповете от фейслифт и снимка какво трябва да се изпили на колектора :whistle:
67075719_504351883717336_5193592810736975872_n.jpg
67075719_504351883717336_5193592810736975872_n.jpg (92.57 KiB) Преглеждано 16982 пъти
64632374_2217399938377564_9070305415379550208_n.jpg
64632374_2217399938377564_9070305415379550208_n.jpg (1.18 MiB) Преглеждано 16982 пъти

Apexi електроника

Публикувано на: 20 Юли 2019 09:33
от skydiver
Това "КН" повече ми изглежда като Кюстендил, отколкото Дупница?

Apexi електроника

Публикувано на: 24 Юли 2019 19:50
от maldezzar
Да Кюстендил е. Направих генерацията в Extreme-tuning, гр.София при човек на име Драго. Сега ще търся да сваля колектора и да го изпиля като снимката по-горе. Апексито имам проблем с него, че не видях от коя държава идва, нищо че е с безплатна доставка ми начислиха ДДС и мито на митница и го върнах. Сега ще чакам да ми върнат парите като го получат обратно и ще търся някъде от ЕС да го поръчвам smile.gif
П.С. чудя се дали да слагам Injen Cold air intake, гледам в чуждите форуми на Селики показва диното от 3 до 5 коня на гумите разлика, но конуса е под бронята и е много близо до земята и се чудя като вали много .... В момента съм с панелен К§Н филтър и съм премахнал клапата във филтърната кутия :)

Apexi електроника

Публикувано на: 31 Юли 2019 00:47
от Vokil
Интересно ми е колко коня целиш колега. Предполагам че можеше да си поръчаш някоя по-достъпна за нашите ширини електроника дето да не се налага да пътува насам и натам. И дето ще можеш да ползваш някаква гаранция ако се наложи (дано не ти се налага)

Apexi електроника

Публикувано на: 01 Авг 2019 19:15
от maldezzar
Vokil написа: 31 Юли 2019 00:47 Интересно ми е колко коня целиш колега. Предполагам че можеше да си поръчаш някоя по-достъпна за нашите ширини електроника дето да не се налага да пътува насам и натам. И дето ще можеш да ползваш някаква гаранция ако се наложи (дано не ти се налага)
Vokil написа: 31 Юли 2019 00:47 Интересно ми е колко коня целиш колега. Предполагам че можеше да си поръчаш някоя по-достъпна за нашите ширини електроника дето да не се налага да пътува насам и натам. И дето ще можеш да ползваш някаква гаранция ако се наложи (дано не ти се налага)
Коя например колега? Еми сега след генерацията и колектора се надявах ако двигателя е в добро състояние да ударя едни 185-189 коня на колелата с електрониката. Намерил съм LSD торсен и така(с любезното съдействие на колега от форума), пък ще видиме. Всичко се прави за кеф, но ако мога да спестя някой лев бих го направил :thumbsup:
П.С. То идеята ми е, че най-голямата разлика от електрониката идва в средните обороти от 4 до 6 преди лифта, там гледам по чуждите форуми конете са до 20 отгоре на стандартната, което е просто супер особено като се кара и ежедневно, като също лифта от 6200 отива на 6000, а прекъсвача от 8400 на 8600. Надявам се и времето до 100 да падне около 6 сек., но ще видиме. Може и накрая разочарован да остана tooth.gif

Apexi електроника

Публикувано на: 01 Авг 2019 23:49
от Vokil
Има добри отзиви за: link; ecumaster аз лично съм доволен от мегите и така :) 20 коня от атмосферка са доста сериозна цифра. Постигали сме ги от 1.8 с един приятел но колата (това което остана от нея) реално почти нямаше изпускателна система (тръба около и под метър) и махнахме дебитомера и всички всмукателни тръби остана на гол дросел дори без въздушен филтър.