Страница 2 от 2

Corolla 2zzge Tsport improvment

Публикувано на: 17 Май 2018 17:42
от rambisimos
Akima написа: 17 Май 2018 17:37 Охладител кога е сменян?
Това даже не знам какво е и къде се намира честно.. :(
Ами над 3 години защото в мен е колата от толкова..

Corolla 2zzge Tsport improvment

Публикувано на: 17 Май 2018 18:05
от heimmdal
rambisimos написа: 17 Май 2018 17:42
Akima написа: 17 Май 2018 17:37 Охладител кога е сменян?
Това даже не знам какво е и къде се намира честно.. :(
Ами над 3 години защото в мен е колата от толкова..
охлаждаща течност-coolant ?

Corolla 2zzge Tsport improvment

Публикувано на: 17 Май 2018 18:11
от rambisimos
heimmdal написа: 17 Май 2018 18:05
rambisimos написа: 17 Май 2018 17:42
Akima написа: 17 Май 2018 17:37 Охладител кога е сменян?
Това даже не знам какво е и къде се намира честно.. :(
Ами над 3 години защото в мен е колата от толкова..
охлаждаща течност-coolant ?
Ахааа... извинявайте така разбрах. Ами преди година и малко... Възможно ли е от там да е проблема?

Corolla 2zzge Tsport improvment

Публикувано на: 18 Май 2018 10:35
от rambisimos
Днес го засякох отново може би преувеличих. Тази сутрин на место 2 мин и после в движение 9 мин и общо за 11 минути при нормално каране, но сутрешните градуси не ги видях.

Corolla 2zzge Tsport improvment

Публикувано на: 18 Май 2018 22:32
от skydiver
rambisimos написа: 17 Май 2018 16:05Колега а твоята кола каква е и с какъв мотор?
Нисан Примера Р11 GT SR20DE ( 2.0л , атмосферен "квадрат", нисанския аналог на 3S-GE).
Кратка справка показва, че твоят маховик е около 5.9кг , което за мен е прекрасната среда - хем респонс, хем момент, че и комфорт ще има.
Got this from newcelica.org. enjoy:

~Stock GTS (chromolly) - 13.0 lbs.
~Blitz Active Clutch (chromolly) - 10.5 lbs.
~Toda (chromolly) - 10.3617 lbs.
~C-One (chromolly) - 9.9208 lbs.
~TRD Japan Flywheel (chromolly) - 9.6 lbs.
~RPS Billet (aluminum) - 9 lbs.
~JUN (chromolly) - 8.8 lbs.
~AASCO (aluminum) - 8 lbs.
~Mueller (aluminum) - 8 lbs.
~TOM's (chromolly) - 8 lbs.
~Unorthodox (aluminum) - 8 lbs.
~Fidanza (aluminum) - 7.5 lbs.
Няма да спечелиш толкова от маховик(като се има предвид, че хубавите , Fidanza например, са си скъпи), колкото от окачване и спорачки.
Тествай на някоя писта две спирания 180-0 и на третото ще си спомниш моя пост.
Иначе ако искаш да усетиш как е лек маховик на тежко купе, пиши ми, скоро ще я изкарвам от гаража :)

Corolla 2zzge Tsport improvment

Публикувано на: 19 Май 2018 09:40
от skydiver
https://celicahobby.com/forums/ubbthrea ... wheel.html
2.5lbs of torque unlocked for every pound you remove at the flywheel.

Corolla 2zzge Tsport improvment

Публикувано на: 19 Май 2018 12:17
от rambisimos
Ами като гледам цена-резултат май май не си заслужава много... нито маховик нито карбонов капак. Оставам отново с впечтлението че 2ззге е на макс изцеден мотор.
Иначе с удоволствие бих пробвал, тежка кола с лек маховик да видя какво е... :)

Corolla 2zzge Tsport improvment

Публикувано на: 19 Май 2018 20:28
от ReZZiLiaN
Колега имай в предвид че 2zzGe е по-комплексен и рядък в България двигател.. и трябва да намериш някой наистина разбиращ,който да ти го тюнне (с Apexi-то). Поне лифт енгейджмънта може да си го свалиш с някое друго оборотче и да се кефиш без проблем (:

Corolla 2zzge Tsport improvment

Публикувано на: 19 Май 2018 21:48
от slowtraveler
Каквото и да правиш - при атмосферка съотношението 'ефект от тунинг'/'наляти финанси' е изключително неизгодно :) Просто ограничението е по входящият въздух, който е пряко зависим от обема на двигателя... Да, можеш да повдигнеш мощността с покачване на максималните му обороти, но това отново е свързано с финанси и сериозен компромис с издържливостта...