Страница 1 от 1

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Публикувано на: 29 Мар 2017 02:32
от DJaMBaZza
Здравейте ,колеги първо поздрави за добрата атмосфера във форума...често следя темите ,но не съм активен с коментарите. Та ,преди седмица си купих Авенсис 2.2 D-CAT 177к.с ,2013г. от Германия - Кьолн. Днес колата пристигна и видях ,че има пауър бокс слаган в Германия - Mspeed GmbH (Кьолн) ,това е сайта на фирмата - http://www.mspeed.de/english/ Колата е на 80 000км със стриктно водена сервизна история в сервиз на Тойота и видимо е в перфектно състояние. Какво е вашето мнение за пауър бокса ,има ли шанс да окаже негативно влияние след определени километри и по добре ли е да го махна на време? Ще се радвам да прочета ,всякакви мнения...в последствие ще допълвам ако има нещо.
Поздрави

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Публикувано на: 05 Апр 2017 01:18
от DJaMBaZza
Няма отговори по темата ,но аз ще проведа един малък монолог...бокса остава със сигурност ,просто колата без него е "куц кон "така да се каже...изобщо не съм доволен от динамиката ,дори помислих ,че има нещо нередно и се наложи да търся същата да направя тест драйв ,но разлика няма (при сравнението моята беше с махнат бокс)...разбира се и диагностика с "живи данни" в движение правих - всичко е ток. Колата в ниските е доста мудна...в средните и високите е добре горе долу...след 170км/ч - умира (поне според мен) до 220 бавно се случват нещата...с бокса е по добре ,но мощността не е разгърната добре ,а идва в дадени обороти изцежда колата и пак умира :D Тегава работа като цяло...

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Публикувано на: 05 Апр 2017 03:18
от G.Panayotov
Ако очакваш динамика от дизел във високи обороти, ще си останеш със очакването tooth.gif. Диапазона на ефективно ускорение според мен на този двг. варира от 2000 до 3700об.
Иначе слагал съм power box и да имаше разлика не с много, но все пак имаше.
По не много достоверна апаратура показа покачване с около 15кс. и 30нм.
Колко вреди на двг. не ми е ясно(не съм и търсил), но за всеки случай съм го махнал.

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Публикувано на: 05 Апр 2017 16:40
от slowtraveler
Колега, без значение дизел или бензинка - има физични закони, които няма как да ги прескочиш :)
И аз искам автомобил със 100к.с. да ускорява до 100 за 2 секунди и да гори литър на 100км, с максимална скорост 300км/ч, ама няма....
В горния диапазон особено на скоростите (а не само на оборотите) няма как да очакваш чудеса - тази мощност толкова си може...
За пауър-бокса - според мен въпроса е повече риторичен... Да, навярно модификацията ще влоши издържливостта, но пък след като веднъж си пробвал с него - едва ли ще искаш да се върнеш на 'куц кон', колкото и малка да е разликата :)

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Публикувано на: 05 Апр 2017 23:30
от DJaMBaZza
Да ,благодаря Ви...имах други очаквания просто. Дълго време търсих читав екземпляр ,високо изпълнение с диод ,кожа ,подгрев ,18" джанти и т.н и сега останах леееко разочарован от вървежа...може би ,защото я сравнявам с Мазда 6 175к.с. Маздата е една идея по динамична и отзивчива ,поне според мен де...но все пак и при старите Мазди и Тойоти беше така...важното е ,че Тойота е по доказалата се марка също така държи доста по висока цена...явно има защо. Поздрави

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Публикувано на: 03 Юли 2018 21:22
от diskos
Благодаря DJaMBaZza за темата и отговори на въпроса дали си заслужава !

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Публикувано на: 01 Сеп 2018 22:57
от Me4oKyX
Маздата е битурбо - от там ти идва разликата в мощността и разгръщането. Променливата геометрия на Авенсиса е добра, ама не може да замести двете турбинки :D Там въртящия момент е от 1500 об на линия, до 4000, че и малко отгоре.
А и защо ти бокс на този двигател, като има ремап за Авенсис Т27, при това резултата и още по-добър от бокс! Иначе има читави боксове, но при новите дизели са доста по-ограничени, заради умните катализатори - следят се газовете и температури и допуските са ограничени. Затова и разликата не е голяма, както при по-старите комънрейли wink.gif Но пък един як ремап и колата ти ще си има ако искаш "екологичните" глупости и ще върви чувствително по-добре. А и като цяло един добър тунер, трябва да може да ти е настрои така, че да ти хареса на теб как върви, от какви обороти и до какви обороти ... Това е реалния чип тунинг - не просто да ти copy-paste-нат новия файл със завишени стойности и квот такова tooth.gif :thumbsup: