Страница 4 от 7

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 15 Апр 2019 22:05
от konstantinov
в кои модели може да се намери LSD ? гледам тук един Lexus RX300 и май ще се скрапира :)

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 15 Апр 2019 22:10
от Akima
Пишете ми за какво ви трябва и може да помогнем...

Колегата е наясно и ще потвърди колко ноу хау е вложен.

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 03 Юли 2019 14:55
от skydiver
Търся си зъбни колелца от 4та и 5та предавка.
Ако някой има счупена кутия, бих оценил високо, ако ми заеме колелцата за известно време.
Имам идея да разтоваря малко откъм обороти кутията, но за да ми изработят поръчкови колелца, ще ми трябват мостри.
И те така.

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 16 Юли 2019 22:14
от jacob12
Здравейте
Аз съм с Рафче 2002 година, бензин, на около 1500 оборота се получава вибрация за кратко в купето, като вибрация от хидротрансформатор. Когато я купих, като че ли я нямаше и постепенно изгря. Мисля, че може да е каре на кардан или хлабина в трансмисията. Имат ли някаква серийна болка по споменатите места ? Кутията е ръчна, не е автомат. Смених и съединител, японски Aisin, когато я качвам на баирче или голям тротоар, замирисва на съединител, без да форсирам нещо особено. Вашите така ли са. Някакво мнение, ще ми е от полза

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 17 Юли 2019 07:55
от skydiver
И аз съм с Aisin и си мирише при почти минимално натоварване.
На самата кутия има отвори за вентилация, каквито няма на всяка кутия.
Вибрацията на всяка предавка ли се появява?
Не съм запознат XA20 да има такива проблеми серийно. По-скоро е изолиран случай при теб.

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 17 Юли 2019 08:19
от jacob12
Още не ме дразни, но са появява при по голям товар, примерно баир нагоре и при ускорение от ниски обороти, а аз имам малко вредния навик да ускорявам от 1200 оборота. Появява се точно на 1600 оборота за кратко. Когато я купих преди 3 000 км като че ли не бях забелязал, но е възможно и да е имало. Подобна на брум е, в купето и от опит би трябвало да е каре на кардан ( да не е гъвкаво) или някъде хлабина в диференциал, раздатка. При прегледа на колата когато я купих нямаше забележки, та питането ми основно е дали имат някакъв сериен проблем? Ще я вкарам в сервиза да я прегледам иначе и ще пиша резултата

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 17 Авг 2019 19:32
от bbb
Здравейте колеги!

Имам въпрос относно LSD на моята Рав 4 Д4Д 2.0 второ поколение 2002година. Бях чел в някакъв английски форум, че всички Рав4, 2-ро поколение, преди фейслифта(тези с правоъгълните фарове за мъгла) са с LSD отзад. Вярно ли е? И ако не е как да разбера, дали пък случайно не съм с LSD. И един въпрос към колегите, които предлагат LSD - на каква цена?

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 18 Авг 2019 00:29
от skydiver
bbb написа: 17 Авг 2019 19:32 Здравейте колеги!

Имам въпрос относно LSD на моята Рав 4 Д4Д 2.0 второ поколение 2002година. Бях чел в някакъв английски форум, че всички Рав4, 2-ро поколение, преди фейслифта(тези с правоъгълните фарове за мъгла) са с LSD отзад. Вярно ли е? И ако не е как да разбера, дали пък случайно не съм с LSD. И един въпрос към колегите, които предлагат LSD - на каква цена?
Някои JDMски Rav4.2 са със LSD, има и европейски еднорози, тъй като LSD е било опция (макар и скъпа) като допълнително оборудване.
И не, не е вярно. В противен случай нямаше да ги "раждаме" тези таралежчета с доставката от другия край на света.

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 02 Окт 2019 14:28
от skydiver
След доста главоблъскане относно как да бъдат подобрени светлините, бе взето решение да се спести време и беше инсталиран един кит на Осрам - 9726CW, иначе казано -LEDriving HL H4 Gen2 .
Много култуно направено, предвидено е да се използват заводските гумени капаци за фаровете, всичко си стана както беше описано в инструкцията за инсталация.
Твърде вероятно ще се наложи да дадете малко пространство около пасажерския фар, за да монтирате крушата, без да я счупите.
Ето как изглежда положението на пътя:

Има един недостатък- вероятно поради по-ниския товар, индикацията за дълги светлини на таблото не сработва... Всякакви идеи са добре дошли.
Препоръчвам този ъпгрейд.
... и подменихме предишните джанти с едни други японски, за да не ни е скучно:
Изображение

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 02 Окт 2019 15:43
от biro
От клипа виждам, че не е добро положението с лед крушките. Много са разпръснати настрани извън пътя, а дългите осветяват пътя лошо със сенки и петна. Вероятно ефекта е от липсата на лупи.
Това го коментирам като сравнение с фабричните би-лед фарове на Toyota.

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 02 Окт 2019 16:31
от slowtraveler
Като че ли добре отрязва, но камерата може и да лъже - трудно е да се прецени по такова видео......

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 02 Окт 2019 18:00
от skydiver
С лупи определено ще бъде по-концетрирано и по-контролирано разсейването.
На дълги се образува нещо като "тунелно" осветяване, но за мен усреднено е в пъти по-добре.

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 06 Окт 2019 19:27
от Двигателист
Този модел, както и аналогичният му Филипс, поне на тестовете показват отлично отрязване светло/тъмно на къси.

Skydiver, много ли греят след известно време работа и забелязал ли си да отслабват леко, когато загреят? И с какви халогенни крушки ги сравняваш?

На мен обаче друго не ми е ясно. Навсякъде визуалните сравнения показват по-добра осветеност (става въпрос за тези серии на Осрам и Филипс), в сравнение с хубава халогенна лампа. Странното е техническите им данни показват друго и не мога да разбера откъде идва това разминаване между техническите данни и субективно възприемане на осветеността. Давам пример. Най-силната позволена Осрам Н7 е актуалния найт-брейкър лазер. Светлинния поток му е 1500 лумен при цветна температура вероятно 3900К (цветната температура я преполагам на база другите цокли, защото конкретно за Н7 не я пишат). Аналогичният му ЛЕД Н7 втора генерация е с поток само 1215 лумен при цветна температура 6000К. Халогенните Н4 са със светлинен поток 1650/1000 лумен (дълги/къси) при цветна темп.3900К , а ЛЕД Н4 като на skydiver са 1517/1258 лумен при 6000К. Тук малко странно късите са по-силни от халогенния аналог, дългите по-слабо. Странна работа...

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 06 Окт 2019 20:09
от skydiver
Карам основно през деня.
Ще си направя тест при първа възможност, но засега не съм забелязал отслабване след известно време, но не съм се и старал да го гледам.
Предполагам, че тук усещането за "по-светло/по-осветено" идва може би от температурата.
Не е изключено и да играят с позицията на самия диод...
Наклонил съм фаровете в такава позиция, че хем да не заслепявам насрещно движещите се, хем и аз да виждам. Засега е ок, никой не е присветнал.
Дали ще си запазят показателите, само времето ще покаже.

skydiver's Toyota RAV4 XA20 2.0 VVTi 1AZ-FE

Публикувано на: 21 Дек 2019 10:00
от skydiver
Двигателист написа: 06 Окт 2019 19:27Skydiver, много ли греят след известно време работа и забелязал ли си да отслабват леко, когато загреят?
Сега виждам, че си питал за температурата.
Пипал съм ги с ръка, според мен Т е под 60 градуса, но днес ще извадя спусъка и ще ги стрелна cool.gif