Celica

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
diver
Мнения: 3528
Регистриран: 18 авг 2007 10:35
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнение от diver » 28 юли 2009 23:02

Vokil написа:Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе :)
Колега колко коли си турбинирал?
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5517
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 21
Местоположение: София

Мнение от Bass_Man » 28 юли 2009 23:53

Vokil написа:Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе :)
Това само за колектора и турбото ли имаш предвид ?

diver
Мнения: 3528
Регистриран: 18 авг 2007 10:35
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнение от diver » 29 юли 2009 21:39

Bass_Man написа:
Vokil написа:Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе :)
Това само за колектора и турбото ли имаш предвид ?
Само за читаво турбо няма му стигне... Само за хедърите и колекторите също....само за читав стендалоун ЕКЮ също...ма искам видя най-накрая кола турбинирана за 2к и негръмнала в миг, или непредобрила буталата след първата заигравка...ма кво ли разбирам аз...ще взема си купя едно Д4Д накрая, то бега мнооо, не харчи грам, за кво турбинираме изобщо бензинарки се чудя...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Потребителски аватар
andrian999999
Мнения: 1509
Регистриран: 19 мар 2009 11:51
Репутация: 2
Местоположение: София

Мнение от andrian999999 » 31 юли 2009 03:06

polsun написа:
bachvarov написа:...dane goworim 4e nqma kak se prekara pez KAT.
Това не е проблем просто трябва да мине Технотест, казвам го от опит понеже на една Вектра 1.8 бяха монтирали V6 от Омега, закарахме я в София мина си технотестта издадоха бележка за успешно преминат преглед и от там в КАТ.

добре де ама така отиваш на по голям данък нямали начин да се скрият конете

Потребителски аватар
Vokil
Мнения: 638
Регистриран: 03 мар 2009 00:35
Репутация: 51
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Vokil » 03 авг 2009 01:09

diver написа:
Bass_Man написа:
Vokil написа:Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе :)
Това само за колектора и турбото ли имаш предвид ?
Само за читаво турбо няма му стигне... Само за хедърите и колекторите също....само за читав стендалоун ЕКЮ също...ма искам видя най-накрая кола турбинирана за 2к и негръмнала в миг, или непредобрила буталата след първата заигравка...ма кво ли разбирам аз...ще взема си купя едно Д4Д накрая, то бега мнооо, не харчи грам, за кво турбинираме изобщо бензинарки се чудя...
Колеги много бързате с критиките 2000 са само чаркалаците без труда а колата върви вече повече от два месеца на ~1bar .Цените са 250лв турбо от волво 2.5 колектори и генерация на 60мм правени от мен около 300лв мегаскуирт 400лв подложка и две гарнитури за глава 100лв интеркулър от ланча 80лв турбопътища от всякакви коли от моргата 100лв че има и малко пвц тръба даже :))) едис4 30лв бобина от форд 30лв шайба 36-1 15лв дюзи от супра от ибей за 100лв всичките други пари са за стругари маркученца скобички и такива дреболии дето всъшност излизат скъпо.Ако има други въпроси питайте с радост ще отговоря като имам време :)
Човек и добре да живее умира .......

b_d

Мнение от b_d » 03 авг 2009 07:53

Vokil написа:
diver написа:
Bass_Man написа:
Това само за колектора и турбото ли имаш предвид ?
Само за читаво турбо няма му стигне... Само за хедърите и колекторите също....само за читав стендалоун ЕКЮ също...ма искам видя най-накрая кола турбинирана за 2к и негръмнала в миг, или непредобрила буталата след първата заигравка...ма кво ли разбирам аз...ще взема си купя едно Д4Д накрая, то бега мнооо, не харчи грам, за кво турбинираме изобщо бензинарки се чудя...
Колеги много бързате с критиките 2000 са само чаркалаците без труда а колата върви вече повече от два месеца на ~1bar .Цените са 250лв турбо от волво 2.5 колектори и генерация на 60мм правени от мен около 300лв мегаскуирт 400лв подложка и две гарнитури за глава 100лв интеркулър от ланча 80лв турбопътища от всякакви коли от моргата 100лв че има и малко пвц тръба даже :))) едис4 30лв бобина от форд 30лв шайба 36-1 15лв дюзи от супра от ибей за 100лв всичките други пари са за стругари маркученца скобички и такива дреболии дето всъшност излизат скъпо.Ако има други въпроси питайте с радост ще отговоря като имам време :)
Мдааа....

СТАРТ ОТ СКРАПА!!!!

И какво получаваш наквая - пак скрап... И си мислиш, че много върви, защото просто не си карал читава кола.

diver
Мнения: 3528
Регистриран: 18 авг 2007 10:35
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнение от diver » 03 авг 2009 09:18

С тва турбо от дизел представям си.....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Потребителски аватар
Vokil
Мнения: 638
Регистриран: 03 мар 2009 00:35
Репутация: 51
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Vokil » 04 авг 2009 09:27

diver написа:С тва турбо от дизел представям си.....
Турбото не е от дизел от бензиново волво е :) монтира се и на няколко модела митсубиши като еклипс и GT3000.

bad_dog и ти грешиш карал съм доста читави коли по-читави и от твоята но това е друга тема. Сега на въпроса исках да си направя нормално приятна кола за ежедневно каране с малък данък и гражданска.Първоначално идеята беше да вместя проекта в 1000лв колкото и налудничево да ви звучи, но после отпуснах още малко средства и като цяло проектчето постигна целите си. Зная как може да стане и с много пари но както казах аз на рали няма да ходя или на гонки за тинеджъри.Освен това имам моторетка дето върви доста повече от повечето "бегачки" :) Хайде със здраве :)
Човек и добре да живее умира .......

b_d

Мнение от b_d » 04 авг 2009 11:01

Vokil написа:bad_dog и ти грешиш карал съм доста читави коли по-читави и от твоята но това е друга тема. Сега на въпроса исках да си направя нормално приятна кола за ежедневно каране с малък данък и гражданска.Първоначално идеята беше да вместя проекта в 1000лв колкото и налудничево да ви звучи, но после отпуснах още малко средства и като цяло проектчето постигна целите си. Зная как може да стане и с много пари но както казах аз на рали няма да ходя или на гонки за тинеджъри.Освен това имам моторетка дето върви доста повече от повечето "бегачки" :) Хайде със здраве :)
Щом колата те кефи - супер. Постигнал си целта си със собствени сили - какво по-добро.... Трудно обаче ще ме убедиш, че такъв проект е особено надежден като МПС - особено момента с двете гарнитури и подложката. Аз лично бих си купил поне едни турбо бутала - JE, Wiseco или нещо подобно. После бих си сложил нови части, а не неща от моргата, които не се знае колко ще изкарат.

П.П. А каква кола карам аз едва ли знаеш... И едва ли има общо с темата...

Потребителски аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3836
Регистриран: 27 авг 2007 18:25
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Vesko » 04 авг 2009 11:52

Vokil написа:Сега на въпроса исках да си направя нормално приятна кола за ежедневно каране с малък данък и гражданска.
Не съм запознат, но ако след тунинг-а мощността е >100к.с. не би ли следвало колата да се пререгистрира в данучното и данъка вече да не е толкова малък както е бил преди тунинг-а?

Потребителски аватар
Vokil
Мнения: 638
Регистриран: 03 мар 2009 00:35
Репутация: 51
Местоположение: Варна
Контакти:

Celica

Мнение от Vokil » 16 фев 2018 23:57

Хехе намерих тая тема случайно само да ви кажа че колата ми все още върви и си я карам ежедневно. :) Противно на очакванията от преди години :)
Човек и добре да живее умира .......

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта