Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Отговори
Потребителски аватар
DJaMBaZza
Мнения: 47
Регистриран: 22 авг 2007 23:33
Репутация: 2
Местоположение: София/Монтана

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Мнение от DJaMBaZza » 29 мар 2017 02:32

Здравейте ,колеги първо поздрави за добрата атмосфера във форума...често следя темите ,но не съм активен с коментарите. Та ,преди седмица си купих Авенсис 2.2 D-CAT 177к.с ,2013г. от Германия - Кьолн. Днес колата пристигна и видях ,че има пауър бокс слаган в Германия - Mspeed GmbH (Кьолн) ,това е сайта на фирмата - http://www.mspeed.de/english/ Колата е на 80 000км със стриктно водена сервизна история в сервиз на Тойота и видимо е в перфектно състояние. Какво е вашето мнение за пауър бокса ,има ли шанс да окаже негативно влияние след определени километри и по добре ли е да го махна на време? Ще се радвам да прочета ,всякакви мнения...в последствие ще допълвам ако има нещо.
Поздрави
Toyota Avensis T27 2012 Facelift 2.2 D-CAT 177hp Executive

Потребителски аватар
DJaMBaZza
Мнения: 47
Регистриран: 22 авг 2007 23:33
Репутация: 2
Местоположение: София/Монтана

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Мнение от DJaMBaZza » 05 апр 2017 01:18

Няма отговори по темата ,но аз ще проведа един малък монолог...бокса остава със сигурност ,просто колата без него е "куц кон "така да се каже...изобщо не съм доволен от динамиката ,дори помислих ,че има нещо нередно и се наложи да търся същата да направя тест драйв ,но разлика няма (при сравнението моята беше с махнат бокс)...разбира се и диагностика с "живи данни" в движение правих - всичко е ток. Колата в ниските е доста мудна...в средните и високите е добре горе долу...след 170км/ч - умира (поне според мен) до 220 бавно се случват нещата...с бокса е по добре ,но мощността не е разгърната добре ,а идва в дадени обороти изцежда колата и пак умира :D Тегава работа като цяло...
Toyota Avensis T27 2012 Facelift 2.2 D-CAT 177hp Executive

Потребителски аватар
G.Panayotov
Мнения: 141
Регистриран: 28 сеп 2015 17:05
Репутация: 37
Местоположение: Варна

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Мнение от G.Panayotov » 05 апр 2017 03:18

Ако очакваш динамика от дизел във високи обороти, ще си останеш със очакването tooth.gif. Диапазона на ефективно ускорение според мен на този двг. варира от 2000 до 3700об.
Иначе слагал съм power box и да имаше разлика не с много, но все пак имаше.
По не много достоверна апаратура показа покачване с около 15кс. и 30нм.
Колко вреди на двг. не ми е ясно(не съм и търсил), но за всеки случай съм го махнал.
Toyota Avensis T25 D-CAT Executive 2AD-FHV

Lexus IS200 Executive 1G-FE |LSD|12 pot 1ZZ-FE Injectors|K&N air filter|Eibach Pro Kit springs|TRD bushings|EBC Ultimax+Green Stuff|HEL Braided lines|OZ Superleggera|.......

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 14487
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 563
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Мнение от slowtraveler » 05 апр 2017 16:40

Колега, без значение дизел или бензинка - има физични закони, които няма как да ги прескочиш :)
И аз искам автомобил със 100к.с. да ускорява до 100 за 2 секунди и да гори литър на 100км, с максимална скорост 300км/ч, ама няма....
В горния диапазон особено на скоростите (а не само на оборотите) няма как да очакваш чудеса - тази мощност толкова си може...
За пауър-бокса - според мен въпроса е повече риторичен... Да, навярно модификацията ще влоши издържливостта, но пък след като веднъж си пробвал с него - едва ли ще искаш да се върнеш на 'куц кон', колкото и малка да е разликата :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
DJaMBaZza
Мнения: 47
Регистриран: 22 авг 2007 23:33
Репутация: 2
Местоположение: София/Монтана

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Мнение от DJaMBaZza » 05 апр 2017 23:30

Да ,благодаря Ви...имах други очаквания просто. Дълго време търсих читав екземпляр ,високо изпълнение с диод ,кожа ,подгрев ,18" джанти и т.н и сега останах леееко разочарован от вървежа...може би ,защото я сравнявам с Мазда 6 175к.с. Маздата е една идея по динамична и отзивчива ,поне според мен де...но все пак и при старите Мазди и Тойоти беше така...важното е ,че Тойота е по доказалата се марка също така държи доста по висока цена...явно има защо. Поздрави
Toyota Avensis T27 2012 Facelift 2.2 D-CAT 177hp Executive

Потребителски аватар
diskos
Мнения: 4
Регистриран: 30 юни 2018 15:44
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: Avensis 2.2 D-CAT

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Мнение от diskos » 03 юли 2018 21:22

Благодаря DJaMBaZza за темата и отговори на въпроса дали си заслужава !

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 5
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Мнение от Me4oKyX » 01 сеп 2018 22:57

Маздата е битурбо - от там ти идва разликата в мощността и разгръщането. Променливата геометрия на Авенсиса е добра, ама не може да замести двете турбинки :D Там въртящия момент е от 1500 об на линия, до 4000, че и малко отгоре.
А и защо ти бокс на този двигател, като има ремап за Авенсис Т27, при това резултата и още по-добър от бокс! Иначе има читави боксове, но при новите дизели са доста по-ограничени, заради умните катализатори - следят се газовете и температури и допуските са ограничени. Затова и разликата не е голяма, както при по-старите комънрейли wink.gif Но пък един як ремап и колата ти ще си има ако искаш "екологичните" глупости и ще върви чувствително по-добре. А и като цяло един добър тунер, трябва да може да ти е настрои така, че да ти хареса на теб как върви, от какви обороти и до какви обороти ... Това е реалния чип тунинг - не просто да ти copy-paste-нат новия файл със завишени стойности и квот такова tooth.gif :thumbsup:

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост