4-AGEC info АЕ86

b_d

Мнение от b_d » 25 Яну 2006 11:36

Моята кола си беше с MAP - 124hp. Така наречената JDM версия, което се е продава и в Европа.

След това присадих друг двигател. От AE92 - пак с MAP. Скоро надявам се да продължа с присаждането на по-интересни нещица :whistle:

Гост

Мнение от Гост » 25 Яну 2006 14:41

Това идва да ми покаже, че си сложил двигател с ГОЛЕМИТЕ входни колектори и сега си мечтаеш за нек'ви "скромни" 500к.с?!?
Така ли да те разбирам?
Ами, сайта дето ти дадох ги обяснява нещата, макар и не 100%, но поне е ясно какви са стъпките и ПОДХОДИТЕ!
Аз нямам амбиции над това колата ми да върви добре.....според моите разбирания!!!
УСПЕХ!

El Camino

Мнение от El Camino » 25 Яну 2006 15:01

Anonymous написа:Това идва да ми покаже, че си сложил двигател с ГОЛЕМИТЕ входни колектори и сега си мечтаеш за нек'ви "скромни" 500к.с?!?
Така ли да те разбирам?
Ами, сайта дето ти дадох ги обяснява нещата, макар и не 100%, но поне е ясно какви са стъпките и ПОДХОДИТЕ!
Аз нямам амбиции над това колата ми да върви добре.....според моите разбирания!!!
УСПЕХ!
Личи, че си чел САЙТА на две на три, но и не си го дочел. ГОЛЕМИТЕ входни колектори са на стария двигател, той е сложил с МАЛКИТЕ входни колектори.
Хората дет пишат тук имат НЕЩАТА от години и барникат на ЖИВО от години. Сайта дет си пуснал е първия дет гугъл изкарва, като напишеш АЕ86, нали го знаеш?
Що не се регистрираш?

b_d

Мнение от b_d » 25 Яну 2006 15:07

Между другото на цитирания сайт наред с верните неща има и големи глупости. Разни пичове в некъв друг форум бяха пробвали нещата и диното беше показало различни наща от това, което е писал Бил.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 25 Яну 2006 16:02

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 15:28, променено общо 1 път.

Гост

Мнение от Гост » 25 Яну 2006 16:04

Пратил съм данни за регистрация - чакам писмото!
Не съм намерил сайтове специално за този мотор с подобни обяснения!
Не съм чел сайта подробно - вярно е!
Не съм го дал като "вся и всьо" , аз вече писах, че не мисля да се занимавам с "надувки"!
Защо е избрал мотора с малките колектори или това е намерил!?!
АРЕ СЪС ЗДРАВЕ

b_d

Мнение от b_d » 25 Яну 2006 16:10

Кажи с какво име си опитал да се регистрираш, защото понякога писмото не стига до определени провайдъри?


Гост

Мнение от Гост » 25 Яну 2006 16:29

Пробвах с Reptile
Това име се опитах да ползвам и в тунинг-форума, но беше заето!

b_d

Мнение от b_d » 25 Яну 2006 16:30

reptile вече е активен. може да го пробваш.

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 26 Яну 2006 11:35

Ей мЪ на!

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 29 Яну 2006 19:11

Reptile написа:Ей мЪ на!
abe chovek, za koi model kola govorish, i kakvo iskash tochno da napravish? prosledih postovete no ne mi stana yasno?!
za corolla AE92 (1987-1992 predno predavane) li stava vupros, ili za AE86 (1983-1987 zadno predvane)?
osven debitomerite, ECU-tata, i pr, ima razliki v butalata i kompresiyata pri ednite i drugite.
edin suvet: ako kolata e ot skopenite napravi slednoto: VUZTANOVI cyalata sistema, da raboti perfektno sus vsichkite si 115kc, kogato stane tova, i kolata e v perfektno sustoyanie, zapochni da ya modificirash! nyama absoliutno nikakuv smisul da zlagash map, kabeli i ecu, za da stignesh do 124kc, shtot nyama da stane, poradi vutreshnata kompresiya.
slagash sporten filtur, i gurneta, i ot 115kc, shte stignesh dori i nad 124kc.
sled tova, si vzemi dva razpredelitelni vala, smeni gi, i shte stane i 150kc.
edni valove shte sa ti kum 600$, hubav sporten filtur kum 50evro, i edni gurneta i trubi da ti napravyat v Krft, shte sa kum 250lv.
tova e nai-lesniyat i smislen nachin da napravish edin maluk ulichen iztrebitel ot tazi kola!
nadyavam se tova da ti pomogne.
:thumbsup:

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 30 Яну 2006 11:20

Pynky - специално за теб!
Колата е АЕ92, но първата и регистрация е 20.12.1994. Двигателя си е с MAP и е 100 или 102kW т.е 134 или 136 коня - данните са противоречиви за точното число!
Колата е в добро състояние, като купе. Имам малки забелжки по окачването, но това са "бели кахъри".
Сега, какъв е проблема!? Колата прекъсваше и глъхнеше, а отзад мирише много на бензин (като загрее е по-добре). До това състояние се е стигнало постепенно, за около 1500км. Но един глупак я е карал с бензин 92!
Реших, че катализатора е запушил!
Като разрязахме кожуха се оказах ПРАВ, беше тотално разрушен, тук там имаше дупки, иначе беше запушен. Не премахнах "гърнето" в което се намираше катализатора, просто обратно го затворихме и сега празният кожух играе ролята на межднинно гърне (така ще е докато сменя генерацията)!
Понеже колата е в провинцията не мога да я тесттвам с компютър, а трябва да я подкарам поне малко за да дойде до София!
Като махнахме катализатора се подобри може спокойно да се возиш с 100-120 км/ч без да се товари мотора, но ми се струва опасно да я карам в такова състояние!
Дистрибуторната капачка е износена, а свещите не са добри!
Ламбда сондата 99% НЕ работи, защото не дава никаква верига на нагревателните кабели, а и да "работи нещо" при 170 000км си е "изпяла песента"!
Намерил съм сонда, купил съм качествени свещи, чакам комплект кабели с капачка!
Преди да сложа сондата ще "мерна" какво идва от компютъра, трябва да са 5 волта!!! Но съм сигурен, че "компа" подава, защото брат ми го е мерил, а той е "разбирач" по токовете и "не мое да бърка":).
Това е общо взето, надявам се да съм те информирал подобаващо!
АРЕ СЪС ЗДРАВЕ!

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 30 Яну 2006 11:30

А, пропуснах нещо. Цената от 250 лева за спортна генерация ми се струва добра, но дали е свястно това изпълнение?!?
За този автомобил мисля, че спортната генерация, освен че е малко с по-голям диаметър, под купето вървят ДВЕ тръби, а не една, като се кръстосват изходите т.е 1 и 3-ти цилиндър в една тръба, а 2 и 4-ти в друга и така чак до отзад!
Но незмнам да ли има смисъл да се прави такава генерация при тази мощност...., може би първо трябва да се сменят валовете и тогава. Достатъчно е, че е махнат катализатора, защото генерацията е изчислена да работи с него т.е сега се е "отпушила" достатъчно!
Може да греша, но ....така си мисля!
Ще ми се, ако сменям генерация да е с "неръждавейка" и евентуално да мога да "изолирам" тръбите в коша, ако много греят!
Абе накратко, ще ми се "тънък" тунинг, без да се товари много мотора (до към 150-160 коня макс.) и без да ми струва над 1000 евро!
Струва ми се постижимо, к'во шъ каеш а?!:)

b_d

Мнение от b_d » 30 Яну 2006 12:28

http://toymods.org.au/Repository/TechDo ... /fi_22.jpg
чети тук как се проверяват грешките на ECU-то.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 53 госта