Въпрос за Aygo 1.0 VVT-i 5 ММ

Публикувай отговор
nevmi
Мнения: 13
Регистриран на: 11 Юни 2008 15:15

Мнение от nevmi » 13 Юни 2008 20:21

А аз нищо неразбрах за това което питах sad.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 20:29

rudolf написа: определено се монтира като масова серия ,а не на само на отявлено спортни модели, ясно е че нема много обороти,но искам да те питам двигателя койо коментираш Тойота Селика има 192 коня и 180 НМ върт. момент как ми идвя диаграмата на 2000-3000 оборота?? или сега вече гледаме пик???
само пак да подчертая че тди вади въртящия по над 300 нютона на 1900 оборота и макс коне на 4000,,,,мисля че за всекидневна кола това е по нормално от 8000???


не ми се кометира феррари на фона на http://en.wikipedia.org/wiki/Buggati_Veyron http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#R8_TDI_Le_Mans
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#Specifications
а и порше също е от фаг-групата
Чакай малко,при Тойота Селика кой го интересува диаграмата на 2000-3000 об./мин. ,никой не кара Селика с 2000 об./мин,извинявай! Това не е дизелов Пасат,а е спортна кола.
Бугати потвърждава думите ми -при 1001 конски сили,въртящият момент не му е 1500-1700 Нм,а е едва 1250 Нм,а Бугати Вейрон върви затова защото има конски сили под капака.Ако Бугати Вейрон беше дизел със 600 коня и 1250 Нм върт.момент,т.е. същия върт.момент ,но по-малко коне,Бугатито никога нямаше да върви толкова колкото върви сега с бензиновия двигател. Затова твърдя,че въртящият момент е ключово важен за камионите,а не за леките коли,камо ли за спортни.
Дори да искаш мощен дизел да вкараш в спортна кола,няма да можеш да вкараш големия дизелов мотор в предния кош,защото за да направиш бърза спортна дизелова кола ти трябват много коне,които идват от V8 или V12 дизел,още повече ,че ще й развалиш тотално хендлинга от тежкия дизелов мотор на едната ос.
За Порше какво,да не би някой да разчита на въртящия момент там-при 500 конски сили ,върт.момент е 600 Нм при Порше 911.Ти как мислиш ,ако му боднат едно дизелче 4.2 TDI от Ауди,което е с 326 кончета ,но с 650 Нм въртящ момент,дали това Порше ще тръгне по-бързо заради по-големия въртящ момент или ще стане по-бавно заради по-малкото конски сили? Може да погледнеш и как стоят нещата при Ламборгини. rolleyes.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 20:32

nevmi написа:А аз нищо неразбрах за това което питах sad.gif
Леле,аз преди малко се усетих как плахо запита няколко пъти,но ние те отвяхме с нашите постове около спора. laugh.gif Съжалявам. biggrin.gif Всъщност какъв ти беше въпросът? smile.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 13 Юни 2008 20:36

:lurk: :laughing6: :laughing6: :laughing6: tooth.gif tooth.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 20:45

rudolf написа: е страшно обяснение от което рабрах:
1.че на тойота бензиновите двигатели са по балансирани и безшумни от на тди на фолксваген,,,
2. че в бг мрежата се продава некачествена нафта
3. че масовия дизелов двигател не е проектиран за спортни цели
4. че тойота се чупи два пъти по малко,и плащаш 4 пъти повече за частите

:thumbsup: напълно подкрепям и аз
Не си разбраал докрай.Некачествена нафта казах впредвид дестилацията й като гориво и характеристиките й ,колкото и да е добра.У нас се продава нафта с високо съдържание на сяра,това е отделен въпрос.
1.) На Тойота бензиновите двигатели са по-балансирани и безшумни от бензиновите на Фолксваген.Дизелът с тия налягания,които трябва да издържа неминуемо е тежък двигател,а по-яките му части,които са направени така заради големите налягания, имат невъзможност да се развъртат над средни обороти3500-4000 об./мин. ,от което губят много потенциал.
3.) Дизеловият двигател,дали масов или не, няма как да бъде спортен като бензиновия.Просто обуславя се от различните им прионципи на работа.Дизелът изкарва малко коне от работен обем,т.е. той компенсира с обем,тежина,пространство,все минуси.И до ден днешен не съм видял дизел с повече от 600 коня,докато бензинови и с над 1000 коня има.Има разлика.
4.) Тойота се чупи много по-малко ,не съм казвал 2 пъти по-малко,не казвам пъти,а частите й не са 4 пъти по-скъпи,особено от тези на ФАГ. Сервизните разходи пак ги забравяш,загубата на време също.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 13 Юни 2008 21:02

LEXUS написа:
rudolf написа: определено се монтира като масова серия ,а не на само на отявлено спортни модели, ясно е че нема много обороти,но искам да те питам двигателя койо коментираш Тойота Селика има 192 коня и 180 НМ върт. момент как ми идвя диаграмата на 2000-3000 оборота?? или сега вече гледаме пик???
само пак да подчертая че тди вади въртящия по над 300 нютона на 1900 оборота и макс коне на 4000,,,,мисля че за всекидневна кола това е по нормално от 8000???


не ми се кометира феррари на фона на http://en.wikipedia.org/wiki/Buggati_Veyron http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#R8_TDI_Le_Mans
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#Specifications
а и порше също е от фаг-групата
Чакай малко,при Тойота Селика кой го интересува диаграмата на 2000-3000 об./мин. ,никой не кара Селика с 2000 об./мин,извинявай! Това не е дизелов Пасат,а е спортна кола.
Бугати потвърждава думите ми -при 1001 конски сили,въртящият момент не му е 1500-1700 Нм,а е едва 1250 Нм,а Бугати Вейрон върви затова защото има конски сили под капака.Ако Бугати Вейрон беше дизел със 600 коня и 1250 Нм върт.момент,т.е. същия върт.момент ,но по-малко коне,Бугатито никога нямаше да върви толкова колкото върви сега с бензиновия двигател. Затова твърдя,че въртящият момент е ключово важен за камионите,а не за леките коли,камо ли за спортни.
Дори да искаш мощен дизел да вкараш в спортна кола,няма да можеш да вкараш големия дизелов мотор в предния кош,защото за да направиш бърза спортна дизелова кола ти трябват много коне,които идват от V8 или V12 дизел,още повече ,че ще й развалиш тотално хендлинга от тежкия дизелов мотор на едната ос.
За Порше какво,да не би някой да разчита на въртящия момент там-при 500 конски сили ,върт.момент е 600 Нм при Порше 911.Ти как мислиш ,ако му боднат едно дизелче 4.2 TDI от Ауди,което е с 326 кончета ,но с 650 Нм въртящ момент,дали това Порше ще тръгне по-бързо заради по-големия въртящ момент или ще стане по-бавно заради по-малкото конски сили? Може да погледнеш и как стоят нещата при Ламборгини. rolleyes.gif
лексус ,по ясно е да се изкажеш че конете са пройзводна от въртящия момент и оборотите,,,

за 3ти път ти казвам че поста ми за дизелите е защото ги подценяваш и тди- са монтират в масови модели,,каквито по скоро е корола,,а не селика...искам да ти кажа че всекидневна кола се кара 2000-5000 оборота,,,искам да кажа че при тди диаграмата аз бих се чувствал много конфортно подплатен с въртящ момент, отколкото с бензинова спортна с 2000-2500 оборота отгоре в нормално движение с същата мощност.
все ме тласкаш да обясниш как спортна кола бензинова с повече коне е по бърза от дизел с по малко----съгласен съм,,,,
сега искам да ти акцентирам друго,,,че кола с по малко коне и плавна диаграма,може да даде по добри спортни резултата на писта от кола с един пик за около 500-800 оборота...

гледай пак ме вкара в твойто- да сравнявам тди с спортно проектирани двигатели biggrin.gif ...още от първия пост ти казах-тди не е спортен мотор,,,но не е за подценяване..тунигна на тди е възможно най евтини ресултатен-в сравнение с атмосверка...над 30 коня и 50тина нютона правят само от чип,,,,,

nevmi
Мнения: 13
Регистриран на: 11 Юни 2008 15:15

Мнение от nevmi » 13 Юни 2008 21:03

Lexus ми виж първия пост на темата. А за VW Opel Citroen Меrcedes i Fiat знам достатачно особено дизел. Имам в историята си 3 прецакани дизелови двигатели и един бензинов biggrin.gif . Ставам за тестов пилот по издражливост на двигатели. Душицата им взимам. Затова се насочих към Toyota понеже досега Япоска кола не съм имал. И клоня към ММТ скоросната кутия за да си огранича малко тежкия крак и изчездането на двигателите на всяка една предавка biggrin.gif.

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 13 Юни 2008 21:09

nevmi написа:А аз нищо неразбрах за това което питах sad.gif
nevmi написа:. обосновка защо няма да си взема ярис или друг модел на тойота: Защото минавам по 300км. на ден градско и ми трябва икономична кола. Защото най-голямата икономия ще ми дойде от горивото.
аз помислих че ти си решил да го купуваш,но просто питаш??

да-обосновката ти отговаря най вече на айго, незнам дали забелязваш но в форума няма друг собственик на айго...или поне аз незнам,,,в форума няма собственик с скоростите който питаш на повече от 2 годишна кола-което е гаранционна,,,,май е по добре да потърсиш в интернет.

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 13 Юни 2008 21:12

nevmi написа:Lexus ми виж първия пост на темата. А за VW Opel Citroen Меrcedes i Fiat знам достатачно особено дизел. Имам в историята си 3 прецакани дизелови двигатели и един бензинов biggrin.gif . Ставам за тестов пилот по издражливост на двигатели. Душицата им взимам. Затова се насочих към Toyota понеже досега Япоска кола не съм имал. И клоня към ММТ скоросната кутия за да си огранича малко тежкия крак и изчездането на двигателите на всяка една предавка biggrin.gif.
не забравяй че тойота е масова на българския пазар от 2-4 години,,,,и донякъде е по нормално да знаеш за 20 скапани 6 годишни автомобили от други марки,,отколкото за 5 шест годишни тойоти...

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 21:14

rudolf написа:
лексус ,по ясно е да се изкажеш че конете са пройзводна от въртящия момент и оборотите,,,

за 3ти път ти казвам че поста ми за дизелите е защото ги подценяваш и тди- са монтират в масови модели,,каквито по скоро е корола,,а не селика...искам да ти кажа че всекидневна кола се кара 2000-5000 оборота,,,искам да кажа че при тди диаграмата аз бих се чувствал много конфортно подплатен с въртящ момент, отколкото с бензинова спортна с 2000-2500 оборота отгоре в нормално движение с същата мощност.
все ме тласкаш да обясниш как спортна кола бензинова с повече коне е по бърза от дизел с по малко----съгласен съм,,,,
сега искам да ти акцентирам друго,,,че кола с по малко коне и плавна диаграма,може да даде по добри спортни резултата на писта от кола с един пик за около 500-800 оборота...

гледай пак ме вкара в твойто- да сравнявам тди с спортно проектирани двигатели biggrin.gif ...още от първия пост ти казах-тди не е спортен мотор,,,но не е за подценяване..тунигна на тди е възможно най евтини ресултатен-в сравнение с атмосверка...над 30 коня и 50тина нютона правят само от чип,,,,,
Да,разбрах те какво имаш впредвид. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 21:18

nevmi написа: biggrin.gif . Ставам за тестов пилот по издражливост на двигатели. biggrin.gif .
Ти ставаш и за тестов пилот по издръжливост да ти драскат в темата 8 страници нищо свързано с темата,която си отворил! biggrin.gif biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

nevmi
Мнения: 13
Регистриран на: 11 Юни 2008 15:15

Мнение от nevmi » 13 Юни 2008 21:49

rudolf написа: аз помислих че ти си решил да го купуваш,но просто питаш??
Напротив решил съм да купувам. Но просто още немога да реша с какви скорости да бъде. Даже в сряда ше ходя на да я пробвам в София казаха че имат и мога да я покарам. Ще напиша впечатления после.

Аватар
desSs
Мнения: 3289
Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
Местоположение: Варна

Мнение от desSs » 13 Юни 2008 22:07

абе неска карах след едно айго, и между предните и задните седалки имаше няква решетка или мрежа в рамка, която в момента беше свалена, ама все пак се виждаше. а на задните седалки отстрани откъм прозорците имаше някакви железа, като на състезателните коли...нали не са сичките айгота такива някви подсилени boxed.gif беше много странно, честно

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 13 Юни 2008 23:40

Да не е на някой дестрибутор на дъвки!? mellow.gif Щото редовно в София ме засичат такива, ама Ситроенчета С1!

nevmi
Мнения: 13
Регистриран на: 11 Юни 2008 15:15

Мнение от nevmi » 19 Юни 2008 21:02

Вече съм горд собственик на Toyota Aygo 1.0i :) много закачлива колица.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 46 госта