Въпрос за Aygo 1.0 VVT-i 5 ММ

Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 01:38

dimd00d написа:
Fido Dido написа:темата е :ГОЛФА срещу на баба ми каруцата! както казва хайтов:едно е да искаш,второ е да можеш,трето и четвърто е да го направиш!в този ред на мисли къде са твойте прочути и именити марки в най престижното автомобилно състезание Ф1,Лексус изби рибата а къде е фолксваген фаетон защо го спряха и никой не го купува?
Темата последно като погледнах беше:

"Въпрос за Aygo 1.0 VVT-i 5 ММ"

Ма ще си дам малко зор да ти задам малко други въпроси:

Къде са Тойота в селската надпревара Ле Ман (хинт, Тойота от 2010 се отказва от Ф1 щото резултатите им, според самите тях, били незадоволителни)?

Като ти кажа Ситроен, пак ли си мислиш че Субару мачка наред (с
патентования от Бенц боксер)?

Коя риба е избила Лексус и кой точно електронен модул изгаря на твоята нова S класа през 2 седмици?

Щото ще си позволя да те перефразирам, ама едно е да знаеш, друго е да си плямпаш ей така.
Лесно е задаваш прости въпроси,за мен е още по-лесно да ти отговоря,защото си вкарваш постоянни авттоголове от невежството си.Изобщо сега разбирам колко ценно е да замълчиш,когато си неук в дадената сфера.Иначе ставаш за посмешище.Съжалявам,е ви го казвам с твоя приятел другия германофила Night...
Ти по-добре си дай малко зор да четеш за това,за което говориш,а не да казваш на кой ще дадеш зор с няколко въпроса,защото дори въпросите са ти прекалено елементарни.
Къде трябва да са Тойота в селската надпревара на ле Ман?? Ти наясно ли си изобщо кой участва и кой не там?
Тойота не са обявявали официално ,че ще се отказват от Ф1, съобщиха,че ще са във Ф1 до 2011 със сигурност,но не се отказват.
А патентования от Бенц боксер дали щеше да става за нещо ако някой не го оптимизира ,доразвива и усъвършенства.Ами този ,който е патентовал фара,дали фарът тогава е бил насочен правилно към пътя,дали е осветявал правилно и т.н. Т.е. това,че си измислил грубо нещо ,не означава,че трябва така да го ползваш 2 века,ако фарът преди е блестял в небето,днес е насочен правилно,с оптимална форма,мощност и т.н.. Или някой е измислил топлата вода,нали,ами ти защо като влезеш в банята да се къпеш не се къпеш само с топла вода ,а пускаш и студения кран,дали само това,че топлата вода е измислена ти решава проблема с къпането,дали тя не трябва да се разреди със студена или да се оптимизира нагряването?!
Лексус изби рибата на американския пазар,като тотално взе пазара на Мерцедес ,който беше хегемон там от всички чуждестанни фирми за луксозни автомобили.Лексус не само ,че стана най-продаваната чужда луксозна кола там,но и от 10 години ,вече 11 години всяка година печели награди за клиентско задоволство и за най-здрав автомобил,освен това Лексус се славят като най-безшумните автомобили,като печелят награди за това.В момента в САЩ-/Най-големият и богат пазар в света/ Лексус продават повече коли от Мерцедес и Ауди ,взети заедно.Това се нарича да избиеш рибата.Още обяснения искаш ли или ще започнеш да четеш преди да пишеш.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 01:48

dimd00d написа:
LEXUS написа:...
абе чукча/писател - вземи виж коя кола е най-икономична и най-малко замърсява...оопс то било блумоушън 1.4 ТДИ на VAG - горкия миризлив дизел.

боли ме шпека, че тойота били 4-ти и 6-ти, сигурен съм че Ферари и Макларен направо не могат да спят по цял ден от притеснения, самите Тойота се усетиха че Ф1 не е за тях.

за пръчката - тука позна, точно тия коли са доста продавани в сегмента си и главно това им (беше) проблема, ма кво да ти отварям очите, явно само дебитомери са ти в главата (ти колко такива си сменил, или от сайта на ТЮВ и бай Пешо - кварталния монтьор си го чул това?). а да, сега се сетих, не можех да му намеря и от къде се сипва антифриз поради няква глупава фашистка причина.

слез малко на земята, караш масов репомобил, в което няма нищо лошо, стига да не обясняваше как бил върха на сухия бор и как всички останали дето караме такива коли ама на други марки сме тъпаци и как Тойота ще спаси света от Годзила.
Виж сега,ти си прекалено прост,личи си,шпека или луканката ти никой не го вълнуват,говори по същество.Фолксваген Блумоушън КОЙ КЛАС Е ?????? кОЙ КЛАС Е ПРИУ ,КОЙТО ИМА ЕМИСИИ 104 ГР/КМ. КОЛКО КИЛОМЕТРА ВДИГА ПРИУС,КОЛКО УСКОРЯВА ОТ 0-100 ,С КАКВА СК.КУТИЯ Е ,КАКВИ ЕКСТРИ ИМА???НАИСТИНА ЛИ СИ ТОЛКОВА СЕМПЪЛ???Как може да сравняваш въшката Поло с Приус.Това поло набира 100 км за една седмица и не може да вдигне 150 км/ч.и е 2 класа под приус и дава същите емисии.
А ти понеже си прост,извинявай,но наистина си,продължаваш да не можеш да мислиш и да сравняваш въшка със слон.И понеже не си чел, естествено не знаеш,че проблемът на екологията не е само въгл.двуокис ,а са и саждите,особено за градовете,ти що не кажеш колко сажди изпуска тая въшка поло????Дизелът е за локомотиви,но не и за екологични коли,защото за да м,у пречистиш саждите трябва да вложиш доста пари в катализатори,които правят колата скъпа.Колко струва това малко Поло,каква е цената за тоя дръгел.Приус е с тъчскрийн диспей,електрически климатик и ел.спирачки,модерна технология,безстепенна ск.кутия и чист хибрид без никакви сажди.Кви ги говориш?
А къде ги сложи Макларен в играта.С крадените технически документации от ферари ли.Само Ферари са сериозни играчи във Ф1,Макларен само крадат технологии,защо им отнеха точките миналата година,защото вятърът бил силен и духнал документите на ферари при тях ли???
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 01:54

dimd00d написа: за пръчката - тука позна, точно тия коли са доста продавани в сегмента си и главно това им (беше) проблема, ма кво да ти отварям очите, явно само дебитомери са ти в главата (ти колко такива си сменил, или от сайта на ТЮВ и бай Пешо - кварталния монтьор си го чул това?). а да, сега се сетих, не можех да му намеря и от къде се сипва антифриз поради няква глупава фашистка причина.

слез малко на земята, караш масов репомобил, в което няма нищо лошо, стига да не обясняваше как бил върха на сухия бор и как всички останали дето караме такива коли ама на други марки сме тъпаци и как Тойота ще спаси света от Годзила.
Какво познах за щеката ,каквото познах за дебитомерите и носачите и ел.стъклата ли.Немските коли са здрави в твоите пенсионерски фантазии.
В сайта на Тюв е реалната статистика кое здраво,кое трошливо,същото го пишат и американците от Кънсумер репортс.Бай Пешо си ти в случая,защото ти се опитваш да ме убедиш от твоя опит в нещо,което самите германци,които проверяват целия германски авто-парк всяка година-техниоте годишни техн.прегледи ,проверяват и установяват кои коли какви дефекти дават,проверяват над 100000 броя от всеки модел,та ти ли си седнал да убеждаваш хората.На кой да вярват на теб или на бай Пешо от гаража или на германска институция-годишни технически прегледи в Германия,където черно на бяло е написано кой модел какви дефекти дава??
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 02:00

Night'sB написа: За съжаление "японската технология", поставена на конвейр в Турция, Англия, Франция, Тайван и т.н. не остава такава. Тя приема местният облик.
Къде са ти фактите,защото аз не съм съгласен. След като твърдиш нещо,се обоснови, ако искаш.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 02:03

dimd00d написа:
Fido Dido написа:не е S класа a e C класа.ЧЕТИ! боксера на ситроен е измислен от фердинанд порше оше преди втората световна война тойота имат най мощния двигател във Ф1,та отговора ми е,че све още японските мечове режат стомана,къде остават сабите дамаскиня?мисля че няма какво повече да кажа-човек като мен,който има непрекъснат досек до автомобили му е писнало да поправя автомобилите на VAG !благодаря им за едно-че ми плащат заплатата с трошляците си! :thumbsup: и не ми отговори на въпроса за технологичния напредък и къде е най висок, а цитираш някакви заучени комбинации...аз лично съм работил във франция и знам простите западняци и твой любимци с какви машини си правят трошките,но нека да има повече такива като теб че да взимам по добри пари! :thumbsup: :thumbsup:
добре, на твоята нова Ц класа, кой електронен модул изгаря през 2 седмици?

..... ти обещавам, че ще си първия при които ще дойда и ще ти дам чудесни пари, току виж си си оправил Ц класата.
Не си ли малко нагъл? Подигравчийското ти отношение още повече затвърждава впечатлението колко потенциал ти липсва. Той някъде казал ли е ,че говори за своята C-класа?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 13 Юни 2008 02:09

LEXUS написа:Виж сега,ти си прекалено прост,личи си,шпека или луканката ти никой не го вълнуват,говори по същество.Фолксваген Блумоушън КОЙ КЛАС Е ?????? кОЙ КЛАС Е ПРИУ ,КОЙТО ИМА ЕМИСИИ 104 ГР/КМ. КОЛКО КИЛОМЕТРА ВДИГА ПРИУС,КОЛКО УСКОРЯВА ОТ 0-100 ,С КАКВА СК.КУТИЯ Е ,КАКВИ ЕКСТРИ ИМА???НАИСТИНА ЛИ СИ ТОЛКОВА СЕМПЪЛ???Как може да сравняваш въшката Поло с Приус.Това поло набира 100 км за една седмица и не може да вдигне 150 км/ч.и е 2 класа под приус и дава същите емисии.
А ти понеже си прост,извинявай,но наистина си,продължаваш да не можеш да мислиш и да сравняваш въшка със слон.И понеже не си чел, естествено не знаеш,че проблемът на екологията не е само въгл.двуокис ,а са и саждите,особено за градовете,ти що не кажеш колко сажди изпуска тая въшка поло????Дизелът е за локомотиви,но не и за екологични коли,защото за да м,у пречистиш саждите трябва да вложиш доста пари в катализатори,които правят колата скъпа.Колко струва това малко Поло,каква е цената за тоя дръгел.Приус е с тъчскрийн диспей,електрически климатик и ел.спирачки,модерна технология,безстепенна ск.кутия и чист хибрид без никакви сажди.Кви ги говориш?
А къде ги сложи Макларен в играта.С крадените технически документации от ферари ли.Само Ферари са сериозни играчи във Ф1,Макларен само крадат технологии,защо им отнеха точките миналата година,защото вятърът бил силен и духнал документите на ферари при тях ли???
не се пени, ще земеш да си докараш инсулт. поне да беше гугълнал - полото има по-висока максимална скорост от приуса и емисиите му са 99. освен това е и по-евтино.

това какви екстри има приуса или колко луксозен бил 600h тебе какво те топли че ги превъзнасяш толкова, приус ли караш (всъщност някога качвал ли си се в приус?) или само ги събираш на снимки от дъвки?

От "Тойота великите с тайната стратегия" смени на "само Ферари са сериозни играчи", последно кое от двете е?

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 02:11

dimd00d написа:
LEXUS написа:...
за пръчката - тука позна, точно тия коли са доста продавани в сегмента си и главно това им (беше) проблема,
Продавани къде/От тука до кулата? Защото Корола не я продават само в Европа добре ,а по целия свят,вкл.САЩ.Много ти е тесен мирогледът. А най-малкият проблем на колите на VAG им е пръчката.Ако беше само пръчката техния проблем, щяха да се продават най-много,но VAG продават 3 пъти по-малко коли от Тойота!Явно защото проблемът им е само в дългата пръчка.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 13 Юни 2008 02:13

LEXUS написа:
dimd00d написа: за пръчката - тука позна, точно тия коли са доста продавани в сегмента си и главно това им (беше) проблема, ма кво да ти отварям очите, явно само дебитомери са ти в главата (ти колко такива си сменил, или от сайта на ТЮВ и бай Пешо - кварталния монтьор си го чул това?). а да, сега се сетих, не можех да му намеря и от къде се сипва антифриз поради няква глупава фашистка причина.

слез малко на земята, караш масов репомобил, в което няма нищо лошо, стига да не обясняваше как бил върха на сухия бор и как всички останали дето караме такива коли ама на други марки сме тъпаци и как Тойота ще спаси света от Годзила.
Какво познах за щеката ,каквото познах за дебитомерите и носачите и ел.стъклата ли.Немските коли са здрави в твоите пенсионерски фантазии.
В сайта на Тюв е реалната статистика кое здраво,кое трошливо,същото го пишат и американците от Кънсумер репортс.Бай Пешо си ти в случая,защото ти се опитваш да ме убедиш от твоя опит в нещо,което самите германци,които проверяват целия германски авто-парк всяка година-техниоте годишни техн.прегледи ,проверяват и установяват кои коли какви дефекти дават,проверяват над 100000 броя от всеки модел,та ти ли си седнал да убеждаваш хората.На кой да вярват на теб или на бай Пешо от гаража или на германска институция-годишни технически прегледи в Германия,където черно на бяло е написано кой модел какви дефекти дава??
Абсолютно на ТЮВ вяврвам, на ти линк, сверявай с която Тойота си желаеш:

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... orsche-993

Аватар
mrbOOm
Мнения: 20
Регистриран на: 25 Мар 2008 21:35
Обратна връзка:

Моята Toyota мания!

Мнение от mrbOOm » 13 Юни 2008 02:16

Интересен, но безсмислен спор. Как можеш да обясниш на селски тузгазар каращ голф 3-ка с пернишка регистрация, надпис ремус дигащ 10 коня, и музика за 3-дискотеки какво значи да имаш Toyota???
Моята Toyota мания започна с Карина 2.0 дизел 1986 година. Беше време когато българите бяха само чували за японски коли и всички ми говореха да си купя Голф 2-ка, но аз случайно попаднах на въпросната Карина 2 и се влюбих в нея.Купих я на 10 години, а на километража й пишеше 60000 biggrin.gif на колко е била не знам, но знам колко я карах аз 300 000. Ще изтъкна някой факти подчертавам ФАКТИ:
Комбиниран разход: 5 на сто!
Палене:Тук смея да твърдя, че спечелих бая пари с нея. Доста голф манияци се бъркаха защото твърдяха, че при -20 градуса сутрин дизела няма да запали без газ с само едно чукване на стартера. И още пали така който иска да дойде да види wink.gif Пример-удариха ме колата стоя един месец без да е палена като стана готова майстора ми каза ей сега ще викана някой да те драпне да запалиш, а моята Карина и тогава не ме предаде запали и веднага изгасна, втори опит (единствения път когато ми се наложи) и вече работеше, а майстора още ме споменава.
Загряване: Връщайки се от морето пълен до горе при 40-градодова жега стрелката на температурата се качи малко над средата, а всички имащи Toyota (не нова) знаят, че това е необичайно. Причината беше, че някакво трупче влязло между перката и радиатора. Доста мой приятели са ми казвали (загря ми вектрата и т.н.), е това май не се случва при японките wink.gif
Повреди За 6-те години каране и 300 000 километра се повреди само диодната плочка тогава продадох колата на мой приятел(който още я кара и ме черпи кадето ме види), че нямам навика да ида по сервизи.
2002 си купи Corolla 98 1.3 16v Combi. Сина ми я кара още.На 200 000 км. е. Разход 5.5 на сто. по нея съм сменил два предни амортесиора и някакви биялетки, а доста е видяла горката, доста багаж (построй ми една къща), видяла е и на сина ми младажките му форсирания, но и тя не ме е предавала.
Отскоро карам Avensis 2004 2.0 D4D и какво да кажа. Без проблемна както винаги разхода е 5.6 комбинирано (поне така казва борд-компютъра). До сега нищо не съм пипал само халогена беше счупен и го смених за 64 лева ,а не за 800 biggrin.gif (В ТМ-Ауто по спомени 200 лв. с монтажа струваше). Това е моята Toyota мания! Тя ще продължи винаги защото най-голямо доверие в живота си имам на колата от както е Toyota не ме е предавала никога!!! Правя уточнението, че слагам само оригинални консумативи винаги навреме и зареждам от големи бензиностанции. Това са фактите които исках да споделя. Всеки сам си решава на какво да вярва. Та за тези който говореха за скъпата подръжка на Toyota мога да кажа само да пият по една студена вода wink.gif За такситата, обиколил съм европа таксита Toyota колкото щеш, но най ме впечатли финландия кадето такситата масово бяха Приуси! В България няма таксита Toyota защото повечето хората мислят като симпатягите със "скъпата подръжка" biggrin.gif
196

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 13 Юни 2008 02:16

LEXUS написа:Не си ли малко нагъл? Подигравчийското ти отношение още повече затвърждава впечатлението колко потенциал ти липсва. Той някъде казал ли е ,че говори за своята C-класа?
Абсолютно съм нагъл, особенно към такива (като теб) дето ми обясняват неща дето само са ги чували на седянки. Обещавам ако Фидо Дидо ми даде серийниа номер на CAESAR-а с които са тествали новата Ц класа и са и намерили изгорял модул (на всеки 2 седмици) да му се извиня лично.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 02:18

dimd00d написа:
LEXUS написа:Виж сега,ти си прекалено прост,личи си,шпека или луканката ти никой не го вълнуват,говори по същество.Фолксваген Блумоушън КОЙ КЛАС Е ?????? кОЙ КЛАС Е ПРИУ ,КОЙТО ИМА ЕМИСИИ 104 ГР/КМ. КОЛКО КИЛОМЕТРА ВДИГА ПРИУС,КОЛКО УСКОРЯВА ОТ 0-100 ,С КАКВА СК.КУТИЯ Е ,КАКВИ ЕКСТРИ ИМА???НАИСТИНА ЛИ СИ ТОЛКОВА СЕМПЪЛ???Как може да сравняваш въшката Поло с Приус.Това поло набира 100 км за една седмица и не може да вдигне 150 км/ч.и е 2 класа под приус и дава същите емисии.
А ти понеже си прост,извинявай,но наистина си,продължаваш да не можеш да мислиш и да сравняваш въшка със слон.И понеже не си чел, естествено не знаеш,че проблемът на екологията не е само въгл.двуокис ,а са и саждите,особено за градовете,ти що не кажеш колко сажди изпуска тая въшка поло????Дизелът е за локомотиви,но не и за екологични коли,защото за да м,у пречистиш саждите трябва да вложиш доста пари в катализатори,които правят колата скъпа.Колко струва това малко Поло,каква е цената за тоя дръгел.Приус е с тъчскрийн диспей,електрически климатик и ел.спирачки,модерна технология,безстепенна ск.кутия и чист хибрид без никакви сажди.Кви ги говориш?
А къде ги сложи Макларен в играта.С крадените технически документации от ферари ли.Само Ферари са сериозни играчи във Ф1,Макларен само крадат технологии,защо им отнеха точките миналата година,защото вятърът бил силен и духнал документите на ферари при тях ли???
не се пени, ще земеш да си докараш инсулт. поне да беше гугълнал - полото има по-висока максимална скорост от приуса и емисиите му са 99. освен това е и по-евтино.

това какви екстри има приуса или колко луксозен бил 600h тебе какво те топли че ги превъзнасяш толкова, приус ли караш (всъщност някога качвал ли си се в приус?) или само ги събираш на снимки от дъвки?

От "Тойота великите с тайната стратегия" смени на "само Ферари са сериозни играчи", последно кое от двете е?
Кой клас е пОЛО И кОЙ КЛАС Е ПРИУС?? ЗА КОЛКО УСКОРЯВА ПОЛО И ЗА КОЛКО ПРИУС.КАКВИ СА ВЪНШНИТЕ ГАБАРИТЕ НА ПОЛО И КАКВИ НА ПРИУС .,какво оборудване има поло и каква цена??И като е по-евтино какво оборудване има и защо е два класа по-ниско???Колко бръмчи Поло и т.н./? ОТВОРИ ГУГЪЛ И СИ ПРОВЕРИ.пОЛО СЕ СРАВНЯВА С ЯРИС.А поло колко сажди пуска и замърсява???При това е толкова малка кола.Поло не може да се сравнява с Приус.
Приус е колата с най-малко емисии в КЛАСА СИ В ЦЕЛИЯ СВЯТ!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 13 Юни 2008 02:20

LEXUS написа:
dimd00d написа:
LEXUS написа:...
за пръчката - тука позна, точно тия коли са доста продавани в сегмента си и главно това им (беше) проблема,
Продавани къде/От тука до кулата? Защото Корола не я продават само в Европа добре ,а по целия свят,вкл.САЩ.Много ти е тесен мирогледът. А най-малкият проблем на колите на VAG им е пръчката.Ако беше само пръчката техния проблем, щяха да се продават най-много,но VAG продават 3 пъти по-малко коли от Тойота!Явно защото проблемът им е само в дългата пръчка.
Аз не съм пророк като теб, Ванго, че да имам поглед в/у всички модели на ВАГ или Тойота. Това, което казах е *аз* какъв опит имам с колите на ВАГ, които съм имал. Кажи ми ти сега колко дебитомера си сменил на твоите?
Последно промяна от dimd00d на 13 Юни 2008 02:22, променено общо 1 път.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 02:21

dimd00d написа:
LEXUS написа:
dimd00d написа: за пръчката - тука позна, точно тия коли са доста продавани в сегмента си и главно това им (беше) проблема, ма кво да ти отварям очите, явно само дебитомери са ти в главата (ти колко такива си сменил, или от сайта на ТЮВ и бай Пешо - кварталния монтьор си го чул това?). а да, сега се сетих, не можех да му намеря и от къде се сипва антифриз поради няква глупава фашистка причина.

слез малко на земята, караш масов репомобил, в което няма нищо лошо, стига да не обясняваше как бил върха на сухия бор и как всички останали дето караме такива коли ама на други марки сме тъпаци и как Тойота ще спаси света от Годзила.
Какво познах за щеката ,каквото познах за дебитомерите и носачите и ел.стъклата ли.Немските коли са здрави в твоите пенсионерски фантазии.
В сайта на Тюв е реалната статистика кое здраво,кое трошливо,същото го пишат и американците от Кънсумер репортс.Бай Пешо си ти в случая,защото ти се опитваш да ме убедиш от твоя опит в нещо,което самите германци,които проверяват целия германски авто-парк всяка година-техниоте годишни техн.прегледи ,проверяват и установяват кои коли какви дефекти дават,проверяват над 100000 броя от всеки модел,та ти ли си седнал да убеждаваш хората.На кой да вярват на теб или на бай Пешо от гаража или на германска институция-годишни технически прегледи в Германия,където черно на бяло е написано кой модел какви дефекти дава??
Абсолютно на ТЮВ вяврвам, на ти линк, сверявай с която Тойота си желаеш:

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... orsche-993
И това ли е единствената немска кола по-здрава от Тойота.Порше,което е произведено в 300 бройки и се кара само събота и неделя само по магистрали
Последно промяна от LEXUS на 13 Юни 2008 02:24, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Юни 2008 02:22

dimd00d написа:
LEXUS написа:
dimd00d написа:
за пръчката - тука позна, точно тия коли са доста продавани в сегмента си и главно това им (беше) проблема,
Продавани къде/От тука до кулата? Защото Корола не я продават само в Европа добре ,а по целия свят,вкл.САЩ.Много ти е тесен мирогледът. А най-малкият проблем на колите на VAG им е пръчката.Ако беше само пръчката техния проблем, щяха да се продават най-много,но VAG продават 3 пъти по-малко коли от Тойота!Явно защото проблемът им е само в дългата пръчка.
Аз не съм пророк като теб, Ванго, че да имам поглед в/у всички модели на ВАГ или Тойота. Това, което казах е *аз* какъв опит имам с колите на ВАГ, които съм имал.
Това си е твоя работа и не занимавай аудоторията с глупости.Има къде да четат,не да слушат гаражни майстори.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 13 Юни 2008 02:24

LEXUS написа:
dimd00d написа:
LEXUS написа:Какво познах за щеката ,каквото познах за дебитомерите и носачите и ел.стъклата ли.Немските коли са здрави в твоите пенсионерски фантазии.
В сайта на Тюв е реалната статистика кое здраво,кое трошливо,същото го пишат и американците от Кънсумер репортс.Бай Пешо си ти в случая,защото ти се опитваш да ме убедиш от твоя опит в нещо,което самите германци,които проверяват целия германски авто-парк всяка година-техниоте годишни техн.прегледи ,проверяват и установяват кои коли какви дефекти дават,проверяват над 100000 броя от всеки модел,та ти ли си седнал да убеждаваш хората.На кой да вярват на теб или на бай Пешо от гаража или на германска институция-годишни технически прегледи в Германия,където черно на бяло е написано кой модел какви дефекти дава??
Абсолютно на ТЮВ вяврвам, на ти линк, сверявай с която Тойота си желаеш:

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... orsche-993
Сравних с Корола и тя има по-малък процент дефекти от това Порше.Кви ги пишеш ,бе,пиян ли си?
Математиката ти май ти куца - прочети какво точно пише над зелените барове - Порше според ТЮВ са били на 1 и 2-ро място.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 61 госта