Впечатления от моята Toyota
Впечатления от моята Toyota
Предлагам който има възможност да драсне по някой ред за своята Тойота. Може би с това ще помогнем на тези, които се двоумят дали да си купят именно Тойота.
Когато си купих Яриса (1,3 - 2007) първото нещо за което ме питаха приятели и познати беше разходът на гориво.
Колата я имам от август 2007, до сега съм навъртял 3600 км.
Когато след първия месец направих равносметка за минатите км и налятото гориво, средният разход за първите 1200км е 7,13 л /100 км.
Подробностите:
Първото ми извънградско пътуване беше до Козлодуй(в София вече бях навъртял 500 км) средна скорост - 87, среден разход 5,5, понакога включвах климатика, бяхме аз жената и детето с доста багаж.
До Своге неогдавна ми даде 4,8 отиване и връщане, но определено нямаше движение и карах изключително спокойно
В София
ситуацията е следната: Ако не нервнича - 6,9 понякога 7,2, но не дай боже да се налага нещо спешно -9,6 до 10,1. Средния разход градско около 8л/100км.
За 1 месец - 1190 км (градско 758, извънградско 432), налял съм 84,91 л безоловен 95 предимно от ОМV.
Возията:
Стегнато окачване - в завоите е стабилна и се чувствам уверено.В движение по паваж купето не дрънчи и не тропкат евтини пластмаси. Воланът с електро усилвателя води колата леко и реагира моментално.
Спирачката и съединителят
са леки и не създават затруднения при управлението, за разлика от един Пасат комби петица който карах наскоро - и двата педала бяха по-тежки и сякаш по-бавно реагираха. ABS+Brake assistant са много полезна комбинация, особено е препоръчителна за хора които не са все още опитни шофьори. Асистентът усеща ко га спирачката се натиска рязко и съдздава допълнителен натиск.
Двигателят
със своите 87 коня при нужда ме издърпва като задминавам, с повечко обороти наистина, но определено не се задъхва. По магистрала Тракия на равно (около Пазарджик) с лекота стига до 170 и усещането е, че може да стигне и 180, но закова на 172 и не мръдна. По правата трилентова отсечка на връщане от Пловдив, преди Църна маца по наклона лепна 183, но предполагам че помогна и попътния вятър .
Купето
не е натъпкано с лукс, но всичко си е на място. Много ме кефи CD-то, което не ограничено от стандартните размери на обикновенните плеъри при които се налага да търсиш натъпканите едно до друго дребни бутончета, освен това качеството на звука и мощността са много добре балансирани - няма доловими изкривявания в случаите когато се кефя и го надувам почти на МАХ.
Колата е двувратка но на мен ми допада. Когато отварям голямата врата изглежда по-спортно, но определено за семействата с деца бих препоръчал четиривратката.
Багажникът...
аз съм против споровете за големината на багажниците: работата е там , че колкото и голям да е багажникът на вашата кола, винаги ще има ситуация при която багажът ще е с един сак повече от вместимоста на багажника ви (това е по законите на всемирната гадост). Иначе обемът на купето е много гъвкаво решен - задните седалки могат да се плъзгат напред-назад в рамките на 15 см, а когато облегалките им се сгънат напред хоризонтално се образува изцяло равен под на обема зад предните седалки.
Знам, че скептиците ще кажат - не може да няма недостатъци. Сигурно има недостатъци... това което бих отнесъл към недостатъците: При ляв зявой(проличава особено при завоите до Копитото, или до Своге) предната лява колонка пречи на видимостта и се налага така да се каже да задничам.
За сега това са първите впечатления, с удоволствие ще отговоря на допълнителни въпроси.
Когато си купих Яриса (1,3 - 2007) първото нещо за което ме питаха приятели и познати беше разходът на гориво.
Колата я имам от август 2007, до сега съм навъртял 3600 км.
Когато след първия месец направих равносметка за минатите км и налятото гориво, средният разход за първите 1200км е 7,13 л /100 км.
Подробностите:
Първото ми извънградско пътуване беше до Козлодуй(в София вече бях навъртял 500 км) средна скорост - 87, среден разход 5,5, понакога включвах климатика, бяхме аз жената и детето с доста багаж.
До Своге неогдавна ми даде 4,8 отиване и връщане, но определено нямаше движение и карах изключително спокойно
В София
ситуацията е следната: Ако не нервнича - 6,9 понякога 7,2, но не дай боже да се налага нещо спешно -9,6 до 10,1. Средния разход градско около 8л/100км.
За 1 месец - 1190 км (градско 758, извънградско 432), налял съм 84,91 л безоловен 95 предимно от ОМV.
Возията:
Стегнато окачване - в завоите е стабилна и се чувствам уверено.В движение по паваж купето не дрънчи и не тропкат евтини пластмаси. Воланът с електро усилвателя води колата леко и реагира моментално.
Спирачката и съединителят
са леки и не създават затруднения при управлението, за разлика от един Пасат комби петица който карах наскоро - и двата педала бяха по-тежки и сякаш по-бавно реагираха. ABS+Brake assistant са много полезна комбинация, особено е препоръчителна за хора които не са все още опитни шофьори. Асистентът усеща ко га спирачката се натиска рязко и съдздава допълнителен натиск.
Двигателят
със своите 87 коня при нужда ме издърпва като задминавам, с повечко обороти наистина, но определено не се задъхва. По магистрала Тракия на равно (около Пазарджик) с лекота стига до 170 и усещането е, че може да стигне и 180, но закова на 172 и не мръдна. По правата трилентова отсечка на връщане от Пловдив, преди Църна маца по наклона лепна 183, но предполагам че помогна и попътния вятър .
Купето
не е натъпкано с лукс, но всичко си е на място. Много ме кефи CD-то, което не ограничено от стандартните размери на обикновенните плеъри при които се налага да търсиш натъпканите едно до друго дребни бутончета, освен това качеството на звука и мощността са много добре балансирани - няма доловими изкривявания в случаите когато се кефя и го надувам почти на МАХ.
Колата е двувратка но на мен ми допада. Когато отварям голямата врата изглежда по-спортно, но определено за семействата с деца бих препоръчал четиривратката.
Багажникът...
аз съм против споровете за големината на багажниците: работата е там , че колкото и голям да е багажникът на вашата кола, винаги ще има ситуация при която багажът ще е с един сак повече от вместимоста на багажника ви (това е по законите на всемирната гадост). Иначе обемът на купето е много гъвкаво решен - задните седалки могат да се плъзгат напред-назад в рамките на 15 см, а когато облегалките им се сгънат напред хоризонтално се образува изцяло равен под на обема зад предните седалки.
Знам, че скептиците ще кажат - не може да няма недостатъци. Сигурно има недостатъци... това което бих отнесъл към недостатъците: При ляв зявой(проличава особено при завоите до Копитото, или до Своге) предната лява колонка пречи на видимостта и се налага така да се каже да задничам.
За сега това са първите впечатления, с удоволствие ще отговоря на допълнителни въпроси.
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
лявата колонка много пречи пречи при авенсиса (2005, 1.8)(той и двигателя му идва малък на това купе). също така се изненадах как този проблем го има и при аурис, и то доста по-кофти. особено с прозорчето тип лада, много ме дразни и пречи на видимостта. може би това е от страничните въздушни възглавници...?
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
Карах веднъж Авенсис
Веднъж карах служебния Авенсис(2,0 л.) до Кральево в Сърбия, и останах с много добри впечатления - дърпа добре, но честно казано не ми направми впечатление да пречи колонката. Предполагам защото по пътя нямаше много остри завои....newmiro написа:лявата колонка много пречи пречи при авенсиса (2005, 1.8)(той и двигателя му идва малък на това купе). също така се изненадах как този проблем го има и при аурис, и то доста по-кофти. особено с прозорчето тип лада, много ме дразни и пречи на видимостта. може би това е от страничните въздушни възглавници...?
Ама вие какво се хванахте за единствения недостатък ! пишете и нещо положително!!!
И това ми било тойотоведи !!! малко по-ведро
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
Кекек, защото не сте виждали колко е дебела и как пречи колоната на Nissan Quest laugh.gif При ляв завой (дори не остър) ако не си местиш главата, не виждаш де отиваш laugh.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
ти ме успокои
...то май това е болежка от типа "трай бабо за хубост"hyankov написа:Кекек, защото не сте виждали колко е дебела и как пречи колоната на Nissan Quest laugh.gif При ляв завой (дори не остър) ако не си местиш главата, не виждаш де отиваш laugh.gif
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
Здравейте, карам новата Корола от няколко месеца и съм изминал към 3200 км. Колата ми е с оборудване SOL, има всичките възможни екстри за модела. Това което ме учуди малко е че не предлагат кожен салон, но ще го преживеем. От колата съм определено доволен. Двигателя е 1.6 - 124к.с. има доста мощ в него, доста голями наклони си ги качва на 5та предавка без да се затормозява. Определено е много маневрена, излизам от места където със старата ми кола трябваше да се повъртя насам натам. Разхода на гориво до момента: градско (София но рядко минавам през центъра) 7.2 при средна скорост 18км/ч сега при снега качи малко до 7.8. Извън градско при 110-120км/ч 5.8. Това което показва компютъра е много близо до реалното (разлика от 1-2 десети). Карам я с бензин 95 най-често зареждам от Лукойл.
Това което ми прави добро впечатление е че колата е много устойчива. При влизане в завой с по-голяма скорост купето остава хоризонтално, не се накланя и нямаш усещането че всеки момент ще поднесе, напротив. Спирачният й път е добър, управлението на волана доста добро с помощта на електрическият усилвател. Когато си на по-малка скорост и волана е по-лек, колкото по-висока е скоростта и волана става по-твърд. Реагира веднага при маневра (за да заобиколиш някоя дупка).
Малко впечатления от скоростната кутия. Моята е оборудвана с 5 степенна ММТ. Режимите в които можеш да я караш "Е"-напълно автоматичен режим, все едно караш автомат. При режим "М"- ти превключваш скоростите или от лоста или от лостчетата на волана. В този режим ако намаляваш скоростта, но не превключиш на по-ниска предавка, то компютъра се включва и намалява предавката за да непозволи на двигателя да загасне. Това което ми хареса е че в режим "Е" (автоматичен) ако не ти хареса за момента избраната от компютъра предавка можеш с помощта на лостчетата на волана да смениш предавката и и след известно време, след като няма еволюции в скоростта автоматиката отново ще поеме управлението на скростната кутия. За каране в зимни условия: никакъв проблем. Включваш на "Е" натискаш леко газта и колата тръгва без проблеми през навалялия сняг, без никакви наченки на пробоксуване и т.н. Може би и помата това че е оборудвана с TC, VSC и други такива средства, но нали за това са сложени там. До сега ми се е включвал веднъж VSC когато тръгвах и едната предна гума беше на утъпкан сняг, а другата в преспа. Само примига на таблото знака на VSC но не усетих никакво занасяне или пробоксуване, колата просто си тръгна и си излезе на пътя. Има и Еs режим на скростната кутия, която е за по-спортно каране. Не го ползвам често. При този режим ускорението е максимално, и скоростите се сменят при по-високи обороти (според инструкциите до 6000об/мин). В режим Е смяната на предавките става в зависимост от темпа на натискане на газта, ако караш плавно сменя към 2200-2500, ако караш по-настоятелно започва да ги сменя към 3000-3500об/мин. Ако искаш да изпреварваш, просто даваш газ автоматиката прави kick-down (сменя на по-ниска предавка) и те издърпва. За сега нямам оплаквания от скоростната кутия. Смяната на предавките е доста бързо но има едно леко усещане на задържане на ускорението.
Системата за безключово влизане и запалване на Тойота е много удобна. Чипа си стои някъде по джобовете или чантата, появяваш се до колата (ако е вечерно време вътре в купето се включва осветлението), протягаш се към дръжката и колата се отключва, сядаш, натискаш бутона "Start" и двигателя се запуска. Нямаш никакви излишни движения да боравиш с ключ. След това слизаш от колата, натискаш копчето на дръжката и тя се заключва и включва алармата. Според мен много добре измислено и направено. По същият начин е и при багажника. Само натискаш електрическият бутон и той се отваря. Браво на Тойота!
Да напиша и някои неудобства: Понякога когато караш плавно в града и на 50км/ч автоматиката вече е превключила на 5та а според мен би трябвало да е все още на 4та за да има по-голям темп на ускорение. Другото е че на таблото ти изписва режим "Е" но не ти показва на коя предавка си. Показва само в режим "М" и когато в режим "Е" си променил ръчно предавката от лостчетата на волана. (На ярис-а с този вид трансмисия при автоматичен режим си изписва и на коя предавка е в момента).
Още нещо към препоръките за Тойота. Двата бутона за управление на компютъра могат спокойно да ги инсталират на волана, иначе трябва да се пресягаш до таблото пред теб. А пък на Ярис-а е още по-зле, защото таблото е в средата на колата.
Това са за сега впечатленията ми от новата Тойота Корола.
Това което ми прави добро впечатление е че колата е много устойчива. При влизане в завой с по-голяма скорост купето остава хоризонтално, не се накланя и нямаш усещането че всеки момент ще поднесе, напротив. Спирачният й път е добър, управлението на волана доста добро с помощта на електрическият усилвател. Когато си на по-малка скорост и волана е по-лек, колкото по-висока е скоростта и волана става по-твърд. Реагира веднага при маневра (за да заобиколиш някоя дупка).
Малко впечатления от скоростната кутия. Моята е оборудвана с 5 степенна ММТ. Режимите в които можеш да я караш "Е"-напълно автоматичен режим, все едно караш автомат. При режим "М"- ти превключваш скоростите или от лоста или от лостчетата на волана. В този режим ако намаляваш скоростта, но не превключиш на по-ниска предавка, то компютъра се включва и намалява предавката за да непозволи на двигателя да загасне. Това което ми хареса е че в режим "Е" (автоматичен) ако не ти хареса за момента избраната от компютъра предавка можеш с помощта на лостчетата на волана да смениш предавката и и след известно време, след като няма еволюции в скоростта автоматиката отново ще поеме управлението на скростната кутия. За каране в зимни условия: никакъв проблем. Включваш на "Е" натискаш леко газта и колата тръгва без проблеми през навалялия сняг, без никакви наченки на пробоксуване и т.н. Може би и помата това че е оборудвана с TC, VSC и други такива средства, но нали за това са сложени там. До сега ми се е включвал веднъж VSC когато тръгвах и едната предна гума беше на утъпкан сняг, а другата в преспа. Само примига на таблото знака на VSC но не усетих никакво занасяне или пробоксуване, колата просто си тръгна и си излезе на пътя. Има и Еs режим на скростната кутия, която е за по-спортно каране. Не го ползвам често. При този режим ускорението е максимално, и скоростите се сменят при по-високи обороти (според инструкциите до 6000об/мин). В режим Е смяната на предавките става в зависимост от темпа на натискане на газта, ако караш плавно сменя към 2200-2500, ако караш по-настоятелно започва да ги сменя към 3000-3500об/мин. Ако искаш да изпреварваш, просто даваш газ автоматиката прави kick-down (сменя на по-ниска предавка) и те издърпва. За сега нямам оплаквания от скоростната кутия. Смяната на предавките е доста бързо но има едно леко усещане на задържане на ускорението.
Системата за безключово влизане и запалване на Тойота е много удобна. Чипа си стои някъде по джобовете или чантата, появяваш се до колата (ако е вечерно време вътре в купето се включва осветлението), протягаш се към дръжката и колата се отключва, сядаш, натискаш бутона "Start" и двигателя се запуска. Нямаш никакви излишни движения да боравиш с ключ. След това слизаш от колата, натискаш копчето на дръжката и тя се заключва и включва алармата. Според мен много добре измислено и направено. По същият начин е и при багажника. Само натискаш електрическият бутон и той се отваря. Браво на Тойота!
Да напиша и някои неудобства: Понякога когато караш плавно в града и на 50км/ч автоматиката вече е превключила на 5та а според мен би трябвало да е все още на 4та за да има по-голям темп на ускорение. Другото е че на таблото ти изписва режим "Е" но не ти показва на коя предавка си. Показва само в режим "М" и когато в режим "Е" си променил ръчно предавката от лостчетата на волана. (На ярис-а с този вид трансмисия при автоматичен режим си изписва и на коя предавка е в момента).
Още нещо към препоръките за Тойота. Двата бутона за управление на компютъра могат спокойно да ги инсталират на волана, иначе трябва да се пресягаш до таблото пред теб. А пък на Ярис-а е още по-зле, защото таблото е в средата на колата.
Това са за сега впечатленията ми от новата Тойота Корола.
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i, MMT, Sol, 2007
Мислех да напиша впечатленията от Яриса си в avtomobili.info, когато направя поне 10 000, защото този сайт много ми помогна при избора на автомобил. Но мога да споделя впечатления тук за 6-те хил. направени до момента:
Купих автомобила на 90 000 от ръка /каран през последните 5 г. в БГ/
След като минах пълна профилактика и смяна на консумативи, която ми излезе 340 лв. в сервиза на Тойота в Русе, не съм правил абсолютно нищо по колата. Не съм сигурен дали е нормално, но дори и маслото не е мръднало и милиметър.
Проблема, който имаше колата още при покупката, е генерираната грешка от компютъра за проблем с катализатора. Тъй като не съм забелязал това да влияе по някакъв начин на работата на двигателя, оставих нещата така както са.
Доволен съм от окачването, вътрешното оборудване /SOL/, динамиката е нормална за този двигател /1 л./, разхода на извънградско с климатик е около 5,5/100, за градско не мога да кажа, при условие, че живея в малък град.
Два недостатъка ми правят впечатление до момента - сравнително големия, за габаритите на колата, радиус на обратен завой и слабото, да не кажа недоловимо, обдухване в посока краката на пътниците отпред.
Доволен съм от колата и само мога да си пожелая и занапред да не ми се налага да се интересувам, има ли майстор в Разград, разбиращ от Тойота!
Купих автомобила на 90 000 от ръка /каран през последните 5 г. в БГ/
След като минах пълна профилактика и смяна на консумативи, която ми излезе 340 лв. в сервиза на Тойота в Русе, не съм правил абсолютно нищо по колата. Не съм сигурен дали е нормално, но дори и маслото не е мръднало и милиметър.
Проблема, който имаше колата още при покупката, е генерираната грешка от компютъра за проблем с катализатора. Тъй като не съм забелязал това да влияе по някакъв начин на работата на двигателя, оставих нещата така както са.
Доволен съм от окачването, вътрешното оборудване /SOL/, динамиката е нормална за този двигател /1 л./, разхода на извънградско с климатик е около 5,5/100, за градско не мога да кажа, при условие, че живея в малък град.
Два недостатъка ми правят впечатление до момента - сравнително големия, за габаритите на колата, радиус на обратен завой и слабото, да не кажа недоловимо, обдухване в посока краката на пътниците отпред.
Доволен съм от колата и само мога да си пожелая и занапред да не ми се налага да се интересувам, има ли майстор в Разград, разбиращ от Тойота!
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
Здравейте,
моето мнение напълно съвпада с това на boikovz. Аз карам същата но оборудване Luna иначе пак е с ММТ.
Само не разбрах защо при него средния разход е 7,2 при средна скорост 18км в час , а при мен на компютъра пише 9,8 при средна скорост 17км. в час, само градско в Пловдив и зареждам и аз на Лукойл но с 98???? Дали защото колата е на 700 км.? Може би ще падне разхода като напълня няколко пъти резервоара?
моето мнение напълно съвпада с това на boikovz. Аз карам същата но оборудване Luna иначе пак е с ММТ.
Само не разбрах защо при него средния разход е 7,2 при средна скорост 18км в час , а при мен на компютъра пише 9,8 при средна скорост 17км. в час, само градско в Пловдив и зареждам и аз на Лукойл но с 98???? Дали защото колата е на 700 км.? Може би ще падне разхода като напълня няколко пъти резервоара?
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
И на мен ми се струва много странно 7.2/100км.,освен ако не кара само по надолнища или улици без светофари,дори от Тойота й дават да харчи градско 9.0/100km.,а те заводските данни дори трудно се достигат,защото трябва да се кара много оптимално,а да слезнеш с 2 литра под заводските данни ми се вижда доста авангардно. С ммт я дават градско 8.4/100км.,но пак ми се струва доста разлика.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Corolla_E9
- Мнения: 243
- Регистриран на: 01 Юли 2005 12:25
- Местоположение: stara zagora
Нека и аз драсна някой ред за моята корола... колата е на 165 000 реални км.. като е закупена още от баща ми през далечната 95-та на около 30 000км.. опа забравих да спомена каква е колата.. Corolla AE92 Hatch декември 88ма 1.3 бензин по талонг 75к.с. Колата е икономична и пъргава за тазу мищност.. особено в градски условия няма равна ни и на път не се предава.. това лято дето мина с 3 човека, багаж и пълно ремърке пре-спокойно изкачвахме тесните и стръмни пътища на родопите.. максималната скорост също не е малко.. на табло е 180км/ч и си ги пълни дори да е с малко по-големи гуми от оригиналните и с tyre calculator дава при 100км/ч разлика от 5км/ч демек грубо 7-8км/ч по-малко показва при 180 а ускорението.. преди с 3ма човека до 100 разви за 11сек. (каталог 11.7 но това си зависи и от магарето зад волана ) та както и да е.. разхода е сравнително нисък при спокойно каране 90-100км/ч дава 5.5л/100км с моменти на изпреварвания 6л/100км, при 120км/ч на моменти надвишаващи 140км/ч дава около 7.5-8л. градско 8 при малко над нормалното каране.. като цяло колата е просторна и удобна единственото което не и харесвам е малкия багажник и ако сте решили да слагате газова уредба то най-добре да е като моята 35л защото сложете ли по-голяма нищо няма да можете да съберете вътре На мен лично от тази ае92 серия най-ми харесва този модел като моя с 3 врати но има и модели с 5.. и другото което е, че частите са много скъпи но за щастие мн рядко се случва да се нуждае от нещо.. ам друго.. колата е ниска и широка следователно стабилна и на завой при голяма скорост може да не се притеснявате толкова както при други модели (мое мнение)... този модел има и 1.8л Дизел мотор, но не мога да ви кажа впечатленията си от него.. има и по-мощни бензинови мотори 1.6 Si и GTi следователно 105к.с и за gti.. зависи на каква версия попаднете но са от 120-135к.с (ред топ) с точност не мога да ви кажа.. но за това купе и 105 к.с версията да е.. пак мисля че ще е като малка ракетка Общо взето това е..
ето и снимка на Gti Hatch:
лично моето мнение за тези модели е
ето и снимка на Gti Hatch:
лично моето мнение за тези модели е
Благодаря ти за изчерпателния пост, доста интересни неща узнах за ММТ кутията...а за бутоните на компютъра си прав, просто бях забравил да спомена че има неудобство при ползването им, в началото и аз се дразних но се примирих и си избрах да ми показва оставащия пробег след зареждане и не го пипам много(наиграх се ).boikovz написа:.........Още нещо към препоръките за Тойота. Двата бутона за управление на компютъра могат спокойно да ги инсталират на волана, иначе трябва да се пресягаш до таблото пред теб. А пък на Ярис-а е още по-зле, защото таблото е в средата на колата.
Това са за сега впечатленията ми от новата Тойота Корола.
По отношение на разхода при Яриса нещата са в зависимост от карането. Сутрин рано от НДК до дървенишко шосе - последна спирка на транвая съм постигал среден разход 5,6!!!(без юркане а по светофарите нямаше коли) но натовари ли се движението веднага скача.
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
Не се притеснявай, ако караш на кратки разстояния в града е нормално да е по-висок разходът. Особено ако караш 2-3 км сутрин и пак толкова вечер. Най-добре е Бойков да каже ако има възможност.pepa_k написа:Здравейте,
моето мнение напълно съвпада с това на boikovz. Аз карам същата но оборудване Luna иначе пак е с ММТ.
Само не разбрах защо при него средния разход е 7,2 при средна скорост 18км в час , а при мен на компютъра пише 9,8 при средна скорост 17км. в час, само градско в Пловдив и зареждам и аз на Лукойл но с 98???? Дали защото колата е на 700 км.? Може би ще падне разхода като напълня няколко пъти резервоара?
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 191 госта