Тежък волан Авенсис
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15 Мар 2021 14:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25 Sedan
Тежък волан Авенсис
Здравейте,
автомобила е Авенсис Т25, 2008г., 2.0 бензин, а проблема е волана. Струва ми се доста тежък, най- вече през зимата, лятото когато е топло времето е по-добре.
Скоро смених хидравличната течност, но без резултат. Нормално ли е това нещо и на какво може да се дължи? Също така има ли модели на които хидравликата е електрическа?
автомобила е Авенсис Т25, 2008г., 2.0 бензин, а проблема е волана. Струва ми се доста тежък, най- вече през зимата, лятото когато е топло времето е по-добре.
Скоро смених хидравличната течност, но без резултат. Нормално ли е това нещо и на какво може да се дължи? Също така има ли модели на които хидравликата е електрическа?
- mapamop
- Мнения: 4073
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 289 пъти
Тежък волан Авенсис
Бензиновата ми Т25/1.8 е с електрическа хидравлика на волана. Произведена е 12.2005, първа регистрация 02.2006. По спомен от ровенето под капака на фейсовата 1.8 на приятел мисля и тя беше с електрически усилвател.
Лично аз си мислех че само дизеловите са с хидравлична помпа. Не претендирам да съм коректен изобщо за разделението бензин/дизел.
Това с промяната на поведението ми изглежда като износена помпа. Издава ли някакви бучащи или скрибуцащи звуци като е на студено и въртиш пълен ляв-пълен десен? Губи ли масло?
Лично аз си мислех че само дизеловите са с хидравлична помпа. Не претендирам да съм коректен изобщо за разделението бензин/дизел.
Това с промяната на поведението ми изглежда като износена помпа. Издава ли някакви бучащи или скрибуцащи звуци като е на студено и въртиш пълен ляв-пълен десен? Губи ли масло?
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15 Мар 2021 14:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25 Sedan
Тежък волан Авенсис
Не съм чул да издава някаки звуци, но ще пробвам все пак, масло не губи изобщо. Този електрически усилвател, къде трябва да се намира?
- Kiki
- Мнения: 8211
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Тежък волан Авенсис
На РАВ 4 - дизел, воланът е с електромотор, без масло. Значи няма хидравлика.
Воланът наистина е по-тежък от хидравличния.
На Авенсис воланът е хидравличен и трябва да е много по-лек. Ако при колегата не е така, има проблем.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- mapamop
- Мнения: 4073
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 289 пъти
Тежък волан Авенсис
На пръта на волана ако не бъркам (горната схема е за моят VIN, с "електричката"):
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- memorex
- Мнения: 814
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Тежък волан Авенсис
T25 1.8VVTI и 2.0D-4D са Ел а 2.0 бензин е хидравлика ако не греша.Но със сигурност съм виждал филтър преди помпата който може и да е бил АМ с цел опазване на рейката.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
- biro
- Мнения: 2647
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
Тежък волан Авенсис
T25 2.0 D-4D на 100% не е ел. Сменял съм течност и рейка.
По принцип при колите с ел усилвател волана се върти по-леко сравнено с хидравличния усилвател.
По принцип при колите с ел усилвател волана се върти по-леко сравнено с хидравличния усилвател.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- memorex
- Мнения: 814
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Тежък волан Авенсис
Сега изнамерих този клип и не изглежда трудно ,поне на гледане.Явно това което си спомням е допълнително монтиран филтър ,а същинския елемент е вътре в казанчето.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
- Freedom
- Мнения: 387
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Тежък волан Авенсис
Това е за автомобили с електроусилвател в случай на буксиране, на хидравличен няма как да стане.
- batececo
- Мнения: 573
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 192 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Тежък волан Авенсис
Не предполагах, че така може да се активира ел. усилвателят на волана (без да работи двигателят). На Аурис дали става по същия начин?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 66 госта