Безключово запалване - запалване на "бутане"
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10 Яну 2021 23:21
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
Безключово запалване - запалване на "бутане"
Привет на всички потребители!
Разгледах форума и по-конкретно темите, в които се споменава по нещо, което е свързано с бутането на автомобил, притежаващ функцията "безключово палене", но не успях да добия представа дали повечето подкрепят или са против запалването на съответния автомобил чрез бутане, тъй като коментарите по това са твърде бегли и са във връзка с друга тема.
В последно време моята Toyota Corolla Verso 2.2 D4D 136 2006 има проблем със запалването - акумулаторът, както и свещите са в добро състояние, може би проблемът е в стартера или в SVC клапана, но това не е от значение за темата, тъй като ако след зареждането на акумулатора, проблемът не се оправи, ще се ходи в сервиз и там предполагам ще се установи съответният източник на проблема.
Моят въпрос е, тъй като има възможност да се случи така, че да не мога да запаля автомобила и реално да остана на място, ако проблемът все пак не се отстрани скоро, как по-точно бих могъл да запаля автомобила на бутане като използвам системата за запалване - има ли значение дали ще съм на 2-ра или 3-та предавка и кога по-точно трябва да се натисне съединителят, за да настъпи съответно запалването по време на бутането. Ще се радвам да споделите своя опит, особено тези, които са потегляли по този начин (разбира се, без значение дали става въпрос за същия модел Тойота, все пак въпросът може да бъде съотнесен към всички автомобили с тази функция). Забелязах, че под съединителя има копче/бутон, който след натискане задейства зеления индикатор/лампичка на Старт/Стоп бутона за запалването - дали мога да го използвам по някакъв начин, без да засягам самия съединител?
Ще се радвам също да споделите своето мнение относно засягането на ремъка, съответно веригата в моя случай и дали в крайна сметка, въпреки възможните последствия, бихте препоръчали, евентуално еднократно да се запали колата по този начин, за да бъде закарана на ход до сервиза или бихте предпочели да се изтегли, което също представлява известно неудобство, особено ако сервизът е по-далеч.
Предполагам се подразбира, че говоря за автомобил, който се управлява посредством ръчна скоростна кутия.
Надявам се да бъде извинен, ако все пак има такава тема, в която изрично се коментира потеглянето/запалването на автомобила по този начин, като се използва гореспоменатата екстра, която явно се явява като "екстра", невинаги в полза на крайния потребител
Разгледах форума и по-конкретно темите, в които се споменава по нещо, което е свързано с бутането на автомобил, притежаващ функцията "безключово палене", но не успях да добия представа дали повечето подкрепят или са против запалването на съответния автомобил чрез бутане, тъй като коментарите по това са твърде бегли и са във връзка с друга тема.
В последно време моята Toyota Corolla Verso 2.2 D4D 136 2006 има проблем със запалването - акумулаторът, както и свещите са в добро състояние, може би проблемът е в стартера или в SVC клапана, но това не е от значение за темата, тъй като ако след зареждането на акумулатора, проблемът не се оправи, ще се ходи в сервиз и там предполагам ще се установи съответният източник на проблема.
Моят въпрос е, тъй като има възможност да се случи така, че да не мога да запаля автомобила и реално да остана на място, ако проблемът все пак не се отстрани скоро, как по-точно бих могъл да запаля автомобила на бутане като използвам системата за запалване - има ли значение дали ще съм на 2-ра или 3-та предавка и кога по-точно трябва да се натисне съединителят, за да настъпи съответно запалването по време на бутането. Ще се радвам да споделите своя опит, особено тези, които са потегляли по този начин (разбира се, без значение дали става въпрос за същия модел Тойота, все пак въпросът може да бъде съотнесен към всички автомобили с тази функция). Забелязах, че под съединителя има копче/бутон, който след натискане задейства зеления индикатор/лампичка на Старт/Стоп бутона за запалването - дали мога да го използвам по някакъв начин, без да засягам самия съединител?
Ще се радвам също да споделите своето мнение относно засягането на ремъка, съответно веригата в моя случай и дали в крайна сметка, въпреки възможните последствия, бихте препоръчали, евентуално еднократно да се запали колата по този начин, за да бъде закарана на ход до сервиза или бихте предпочели да се изтегли, което също представлява известно неудобство, особено ако сервизът е по-далеч.
Предполагам се подразбира, че говоря за автомобил, който се управлява посредством ръчна скоростна кутия.
Надявам се да бъде извинен, ако все пак има такава тема, в която изрично се коментира потеглянето/запалването на автомобила по този начин, като се използва гореспоменатата екстра, която явно се явява като "екстра", невинаги в полза на крайния потребител
- biro
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Безключово запалване - запалване на "бутане"
Можеш да палиш с бутане, няма значение, че колата е с бутон. Натискаш го 2 пъти без да натискаш съединителя. По този напин колата се включва на контакт. Бутат те, натискаш съединителя, включваш на втора или трета и го отпускаш. Но ако проблема е SCV или пропуск на въздух в горивопровода ще трябва да те бутат дълго и мощно.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Kiki
- Мнения: 8211
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Безключово запалване - запалване на "бутане"
При коли с бутон"Старт-Стоп" с бутона се прекъсва само връзката със стартера.
Така че, като се бута колата може да се запали, както е описал biro.
Така че, като се бута колата може да се запали, както е описал biro.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10 Яну 2021 23:21
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
Безключово запалване - запалване на "бутане"
Благодаря и на двама ви, biro и kiki, за навременните отговори по темата.
Безключово запалване - запалване на "бутане"
А бе вмвсто да благодариш ,което не е лошо по принцип ,вземи прочети ръководството на автомобила.Да не вземе да излезе точно обратното , че не трябва да се пали на бутане.
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30 Юли 2019 08:19
- Местоположение: хасково
- Автомобил: рав 4 XA30 1az fe
Безключово запалване - запалване на "бутане"
А как става заключването на волана
Toyota Rav4 XA30 1az fe
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 19 Дек 2015 16:28
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Corolla Verso II 1.6
- Получена благодарност: 1 път
Безключово запалване - запалване на "бутане"
Ако няма ток да светнат лампите ,няма и да отключи волана става интересно
Corolla Verso II 1.6i 2007
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Безключово запалване - запалване на "бутане"
Не е хубаво да се пали на бутане, защото се поврежда катализатора. По-добре да ви подадат ток и да запалите нормално.
- Kiki
- Мнения: 8211
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Безключово запалване - запалване на "бутане"
При първото превъртане на колелата на скорост, алтернаторът ще произведе достатъчно ток, за да се отключи воланът.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 78 госта